dc.contributor.author |
Σαχινίδη, Ευθαλία
|
el |
dc.contributor.author |
Κοντιζά, Ιακωβίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Kontiza, Iacovina
|
en |
dc.contributor.author |
Sahinidi, Efthalia
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-02-06T10:55:20Z |
|
dc.date.available |
2015-02-06T10:55:20Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-06 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40242 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7605 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Επιβατικοί σταθμοί |
el |
dc.subject |
Passenger stations |
el |
dc.subject |
Σταθμοί |
el |
dc.subject |
Νησιά |
el |
dc.subject |
Κυκλάδες |
el |
dc.subject |
Terminal stations |
en |
dc.subject |
Stations |
en |
dc.subject |
Islands |
en |
dc.subject |
Cyclades |
|
dc.title |
Σταθμός επιβατών σε νησιωτικό λιμάνι |
el |
dc.title |
Port passenger station on islands |
en |
dc.contributor.department |
|
|
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-07-31 |
|
heal.abstract |
Με το όραμα ενός ταξιδευτή-περιηγητή, ο οποίος θα
‘μεταπηδά’ από το ένα νησί στο άλλο, προτείνουμε ένα
δίκτυο κατασκευών με τόπο εφαρμογής το λιμάνι εκάστοτε
νησιού στο σύμπλεγμα των Κυκλάδων. Οι κατασκευές
αυτές, που θα στήνονται πάνω στο λιμάνι με την παρόμοια
μορφή και την κοινή υλικότητα τους, θα γίνονται σημεία
αναφοράς κατά την περιπλάνηση. Θεωρούμε το λιμάνι ως
το ενδιάμεσο μεταξύ του ταξιδιού και του προορισμού, ως
πύλη για τον τόπο άφιξης. Στον ενδιάμεσο αυτό τόπο,
ερχόμαστε εμείς να ‘σχεδιάσουμε’ το σταμάτημα των ροών
κατά την άφιξη-αναχώρηση του πλοίου, δηλαδή σταθμούς
μετεπιβίβασης. Αντικείμενο της διπλωματικής γίνεται ο
σχεδιασμός μια γενόσημης δομής σε συγκεκριμένο τύπο
προβλήτα. Ο σχεδιασμός αυτός βασίστηκε σε δύο παραμέτρους, όπως είναι η κινητικότητα των επιβατών και
η γεωμετρία του προβλήτα, ώστε να θέσει ένα κριτήριο ως
προς τις μεταλλάξεις που θα υφίσταται ο σχεδιασμός του
σταθμού από τόπο σε τόπο. Ως αποτέλεσμα έχουμε μια
ροϊκή μορφή ξύλινης κατασκευής, που ανατρέχει σε όρους
της ξυλοναυπηγικής. Τοποθετημένη πάνω στον άξονα
πλοίου-πόλης, οργανώνει την κινητικότητα και εξασφαλίζει
χώρους αναμονής και ενημέρωσης. Πρόκειται για ένα ‘νέο
έδαφος’ πανω στο υπάρχον, που λόγω της αναστρέψιμης
κατασκευαστικής λογικής του μπορεί να στήνεται και να ξε-
στήνεται. Το σύνολο των κατασκευών αυτών που μπορεί
να ‘στηθούν’σε υπάρχοντα προβλήτα, εν δυνάμει ενισχύει
την εικόνα ενός βιώσιμου τουριστικού μοντέλου στα νησιά
του Αιγαίου προβάλλοντας την ιδιαίτερη ταυτότητα του
νησιού ως μονάδα και ως μέρος του νησιωτικού δικτύου
στο οποίο ανήκει. |
el |
heal.abstract |
With the dream of a traveler island-hopping, wandering
from one island to another, we recommend a network
of structures for each port of the islands of Cyclades.
These structures will be erected on the piers with
similar form and common materiality and will be a
refernce point to each traveler. Considering the port as
the intermediate space between the journey and the
destination, as the entrance gate to the destination, we
design a cease of the travelers’ flows which happens
when a ship anchors the coast. The subject of that
diploma project is the design of a generated structure
based on a specifc type of pier. The process of the
design is based on two parameters, the mobility of the
passengers and the geometry of the pier, in order to define a criterion for the design mutations of the station
from port to port. As a result we take an organic-like
wooden structure constructed in terms of wooden
shipbuilding. Located on the axis of ship-town, directs
the mobility of the passengers-travelers providing them
with lobbies and information areas. The station
constitutes a ‘new ground’ into the existing one that
could be set up and be dismantled due to its reversible
constructive system. By erecting such structures on
existing ports, we try potentially to reinforce the image
of a sustainable tourism model through the islands of
Aegean Sea representing the unique identity of the
island as a unit and as a part of the island network
where it belongs. |
en |
heal.advisorName |
Παπαιωάννου, Αναστάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σεβαστάκης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσούρας, Βασίλης |
el |
heal.committeeMemberName |
Καρβουντζή, Κωνσταντίνα-Βαλεντίνη |
el |
heal.committeeMemberName |
Σερράος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
80 |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|