dc.contributor.author |
Χαρίση, Ηρώ
|
el |
dc.contributor.author |
Charisi, Iro
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-02-06T12:08:33Z |
|
dc.date.available |
2015-02-06T12:08:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-06 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40247 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5732 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ευρωπαϊκά λιμάνια |
el |
dc.subject |
Σιδηροδρομικές συνδυασμένες μεταφορές |
el |
dc.subject |
Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων |
el |
dc.subject |
Λιμενική σιδηροδρομική εγκατάσταση |
el |
dc.subject |
Ανταγωνιστικότητα |
el |
dc.subject |
Βαθμός εκμετάλλευσης υποδομών |
el |
dc.subject |
Συντομότερη διαδρομή |
el |
dc.subject |
Κόστος |
el |
dc.subject |
Απόσταση |
el |
dc.title |
Διερεύνηση της συνδυασμένης σιδηροδρομικής μεταφοράς στον άξονα Ελλάδα-Τσεχία με χρήση της βάσης δεδομένων ETIS |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Transportation engineering |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-10 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της σιδηροδρομικής μεταφοράς στον άξονα Ελλάδα-Τσεχία και συγκεκριμένα η εξέταση από άποψη χρόνου και κόστους της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Κίνα προς την Τσεχία (σταθμός Παρντουμπίτσας). Αυτό που εξετάζεται είναι η χρήση του Πειραιά σαν πύλης στην Ευρώπη για τη μεταφορά των προϊόντων σε σχέση με τη χρήση πιθανών ανταγωνιστικών λιμένων με υφιστάμενες ή μη σιδηροδρομικές συνδέσεις με την Τσεχία. Οι άλλοι λιμένες που εξετάζονται είναι αυτοί της Αμβέρσας (Βέλγιο), της Τεργέστης (Ιταλία), του Κόπερ (Σλοβενία), του Σπλιτ και της Ριτζέκα (Κροατία). Η διερεύνηση έγινε με χρήση των προγραμμάτων ArcGIS και Transcad και σαν αρχική βάση δεδομένων του σιδηροδρομικού δικτύου και των λιμένων χρησιμοποιήθηκε και εμπλουτίστηκε η βάση ETIS. Η ETIS είναι μία βάση δεδομένων που περιλαμβάνει πληροφορίες για τα Ευρωπαϊκά δίκτυα και τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές ροές που αναπτύχθηκε στα πλαίσια σχετικών Ευρωπαϊκών προγραμμάτων στα οποία συμμετείχε και το Ε.Μ.Π. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης συγκρίθηκαν και προσαρμόστηκαν σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία για το χρόνο και το κόστος της μεταφοράς. Η σχετική διερεύνηση έδειξε ότι η μείωση του χρόνου της σιδηροδρομικής διαδρομής Πειραιάς-Παρντουμπίτσα από 5 ημέρες που είναι σήμερα, στις 3,5 ημέρες που είναι ο στόχος της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής μεταφορικής υπηρεσίας, είναι καθοριστικής σημασίας για την ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητα του λιμένα του Πειραιά στο περιβάλλον των Ευρωπαϊκών λιμένων. |
el |
heal.advisorName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σταθόπουλος, Αντώνιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσαμπούλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
122 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|