HEAL DSpace

Διερεύνηση της συνδυασμένης σιδηροδρομικής μεταφοράς στον άξονα Ελλάδα-Τσεχία με χρήση της βάσης δεδομένων ETIS

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χαρίση, Ηρώ el
dc.contributor.author Charisi, Iro en
dc.date.accessioned 2015-02-06T12:08:33Z
dc.date.available 2015-02-06T12:08:33Z
dc.date.issued 2015-02-06
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40247
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5732
dc.rights Default License
dc.subject Ευρωπαϊκά λιμάνια el
dc.subject Σιδηροδρομικές συνδυασμένες μεταφορές el
dc.subject Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων el
dc.subject Λιμενική σιδηροδρομική εγκατάσταση el
dc.subject Ανταγωνιστικότητα el
dc.subject Βαθμός εκμετάλλευσης υποδομών el
dc.subject Συντομότερη διαδρομή el
dc.subject Κόστος el
dc.subject Απόσταση el
dc.title Διερεύνηση της συνδυασμένης σιδηροδρομικής μεταφοράς στον άξονα Ελλάδα-Τσεχία με χρήση της βάσης δεδομένων ETIS el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Transportation engineering en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της σιδηροδρομικής μεταφοράς στον άξονα Ελλάδα-Τσεχία και συγκεκριμένα η εξέταση από άποψη χρόνου και κόστους της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Κίνα προς την Τσεχία (σταθμός Παρντουμπίτσας). Αυτό που εξετάζεται είναι η χρήση του Πειραιά σαν πύλης στην Ευρώπη για τη μεταφορά των προϊόντων σε σχέση με τη χρήση πιθανών ανταγωνιστικών λιμένων με υφιστάμενες ή μη σιδηροδρομικές συνδέσεις με την Τσεχία. Οι άλλοι λιμένες που εξετάζονται είναι αυτοί της Αμβέρσας (Βέλγιο), της Τεργέστης (Ιταλία), του Κόπερ (Σλοβενία), του Σπλιτ και της Ριτζέκα (Κροατία). Η διερεύνηση έγινε με χρήση των προγραμμάτων ArcGIS και Transcad και σαν αρχική βάση δεδομένων του σιδηροδρομικού δικτύου και των λιμένων χρησιμοποιήθηκε και εμπλουτίστηκε η βάση ETIS. Η ETIS είναι μία βάση δεδομένων που περιλαμβάνει πληροφορίες για τα Ευρωπαϊκά δίκτυα και τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές ροές που αναπτύχθηκε στα πλαίσια σχετικών Ευρωπαϊκών προγραμμάτων στα οποία συμμετείχε και το Ε.Μ.Π. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης συγκρίθηκαν και προσαρμόστηκαν σύμφωνα με δημοσιευμένα στοιχεία για το χρόνο και το κόστος της μεταφοράς. Η σχετική διερεύνηση έδειξε ότι η μείωση του χρόνου της σιδηροδρομικής διαδρομής Πειραιάς-Παρντουμπίτσα από 5 ημέρες που είναι σήμερα, στις 3,5 ημέρες που είναι ο στόχος της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής μεταφορικής υπηρεσίας, είναι καθοριστικής σημασίας για την ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητα του λιμένα του Πειραιά στο περιβάλλον των Ευρωπαϊκών λιμένων. el
heal.advisorName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Σταθόπουλος, Αντώνιος el
heal.committeeMemberName Τσαμπούλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 122 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής