dc.contributor.author |
Στογιάννου, Αικατερίνη
|
el |
dc.contributor.author |
Stogiannou, Aikaterini
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-02-09T11:17:24Z |
|
dc.date.available |
2015-02-09T11:17:24Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40251 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6177 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
σιδηροδρομικός θόρυβος, τεχνικές, μείωση, ηχοαπορροφητικές πλάκες, ΗΣΑΠ |
el |
dc.subject |
railway noise, techniques, reduce, sound absorbing panels, ISAP |
en |
dc.subject |
Σιδηροδρομικός θόρυβος |
|
dc.subject |
Τεχνικές |
|
dc.subject |
Μείωση |
|
dc.subject |
Ηχοαπορροφητικές πλάκες |
|
dc.subject |
ΗΣΑΠ |
|
dc.subject |
Railway noise |
en |
dc.subject |
Techniques |
en |
dc.subject |
Reduce |
en |
dc.subject |
Sound absorbing panels |
en |
dc.subject |
ISAP |
en |
dc.title |
Τεχνικές Μείωσης Σιδηροδρομικού Θορύβου |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Πολιτικών Μηχανικών |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-11-06 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη του σιδηροδρομικού θορύβου και στοχεύει στον προσδιορισμό εναλλακτικών τεχνικών μείωσης του σιδηροδρομικού θορύβου, τη μεταξύ τους σύγκριση και την εκτίμηση της αποτελεσματικότητας της τεχνικής των ηχοαπορροφητικών πλακών που εφαρμόστηκαν στο δίκτυο του ΗΣΑΠ (μέσω μετρήσεων πεδίου).
Αρχικά, γίνεται παρουσίαση και περιγραφή των εναλλακτικών τεχνικών μείωσης του σιδηροδρομικού θορύβου που διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες: α) τεχνικές που εφαρμόζονται στην επιδομή, β) τεχνικές που αφορούν το τροχαίο υλικό και γ) αντιθορυβικά πετάσματα. Στη συνέχεια, παρατίθεται η βιβλιογραφία που αφορά εργασίες σε μετρήσεις και αξιολογήσεις συγκεκριμένων τεχνικών μείωσης σιδηροδρομικού θορύβου καθώς επίσης και εργασίες σχετικές με την αξιολόγηση εναλλακτικών τεχνικών. Βάσει της βιβλιογραφίας συντάχθηκε ένας συγκριτικός πίνακας αξιολόγησης των παραπάνω τεχνικών μείωσης θορύβου ως προς τα χαρακτηριστικά και τα κριτήρια επιλογής τους από τους σιδηροδρομικούς οργανισμούς.
Επιπλέον, έγιναν μετρήσεις για την αποτελεσματικότητα της πρόσφατης τοποθέτησης ηχοαπορροφητικών πλακών στο μεγαλύτερο τμήμα της γραμμής του ΗΣΑΠ. Τα αποτελέσματα της επεξεργασίας των μετρήσεων έδειξαν τις σημαντικές δυσκολίες που ενέχει η μέτρηση του σιδηροδρομικού θορύβου καθώς εξωτερικοί παράγοντες επηρεάζουν τις μετρήσεις σε επίπεδο που δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα του ηχοαπορροφητικού υλικού. |
el |
heal.abstract |
This paper is a study in railway noise and its purpose is to determine and compare the alternatives techniques for reducing the noise from the railway and, also, an assessment of the effectiveness of sound absorbing panels in the ISAP’s network (through field measurements).
Firstly, we present a description of alternative techniques to reduce rail noise which are divided into three categories: a) techniques applied to the superstructure, b) techniques applied to the rolling stock and c) noise barriers. Then, it is given the literature of papers on previous measurements and evaluations of specific techniques to reduce rail noise as well as papers on the evaluation of alternative techniques. Based on the literature, it is composed a comparative table on the evaluation of the above techniques referring to the characteristics and selection criteria by the railway authorities.
Furthermore, measurements were made on the effectiveness of the recent placement of sound absorbing panels in the largest section of ISAP’s network. The processing results of the measurements showed significant difficulties inherent in the measurement of rail noise as external factors affecting the measurements at a level they cannot draw firm conclusions about the effectiveness of sound absorbing material. |
en |
heal.advisorName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοΐζος, Ανδρέας |
el |
heal.committeeMemberName |
Σταθόπουλος, Αντώνιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών.Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
94 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|