dc.contributor.author | Τσιάτσιου, Αθανασία Κ. | el |
dc.contributor.author | Τσιάτσιου, Κωνσταντίνα Κ. | el |
dc.contributor.author | Tsiatsiou, Athanasia K. | en |
dc.contributor.author | Tsiatsiou, Konstantina K. | en |
dc.date.accessioned | 2015-02-13T10:09:26Z | |
dc.date.available | 2015-02-13T10:09:26Z | |
dc.date.issued | 2015-02-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40290 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6116 | |
dc.rights | Default License | |
dc.subject | Φωτισμός | el |
dc.subject | Σήραγγες | el |
dc.subject | Εξοικονόμηση ενέργειας | el |
dc.subject | Εξωτερική λαμπρότητα | el |
dc.subject | Ταχύτητα σχεδιασμού | el |
dc.subject | Lighting | en |
dc.subject | Tunnels | el |
dc.subject | Energy saving | el |
dc.subject | External luminance | el |
dc.subject | Design speed | el |
dc.title | Πρόταση εξοικονόμησης ενέργειας σε οδικές σήραγγες υπό τη νέα θεώρηση του προτύπου ΕΛΟΤ CR 14380 και με την εφαρμογή τεχνολογιών προσαρμοστικού φωτισμού | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Φωτισμός | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-10-30 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η πρόταση εξοικονόμησης ενέργειας σε οδικές σήραγγες, σύμφωνα με τη νέα θεώρηση του προτύπου ΕΛΟΤ CR 14380, το οποίο ορίζει νέα επίπεδα λαμπρότητας, με βάση την κυκλοφοριακή ροή των οχημάτων μέσα στη σήραγγα. Αντικείμενο της εργασίας αποτελεί μια οδική σήραγγα της Εγνατίας Οδού, η εγκατάσταση φωτισμού της οποίας πραγματοποιήθηκε με βάση το πρότυπο ΕΛΟΤ CR 14380 και περιλαμβάνει φωτιστικά νατρίου υψηλής πίεσης. Αρχικά, εξετάζεται το ενδεχόμενο αντικατάστασης των φωτιστικών της εν λόγω οδικής σήραγγας με φωτιστικά LED τόσο στις υπάρχουσες θέσεις εγκατάστασης όσο και σε νέες. Εν συνεχεία, εκτιμώνται τα απαιτούμενα επίπεδα λαμπρότητας που ορίζει η νέα θεώρηση του προτύπου ΕΛΟΤ CR 14380 και εξετάζονται οι περιπτώσεις αντικατάστασης με φωτιστικά LED και νατρίου υψηλής πίεσης σε νέες θέσεις τοποθέτησης, καθώς και η παρέμβαση στην υφιστάμενη εγκατάσταση φωτισμού με αφαίρεση φωτιστικών σωμάτων από αυτή. Μελετάται, επίσης, η επίδραση της ταχύτητας των οχημάτων, για την οποία έχει σχεδιασθεί το σύστημα φωτισμού της σήραγγας, στην εξοικονόμηση ενέργειας. Τέλος, υπολογίζεται η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας φωτισμού ανά περίπτωση και εξάγονται, μέσω συγκρίσεων, συμπεράσματα σύμφωνα με τα οποία προκύπτει ότι επιτυγχάνεται εξοικονόμηση ενέργειας στο φωτισμό οδικών σηράγγων, με τον ορισμό νέων, χαμηλότερων επιπέδων λαμπρότητας, σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ CR 14380 με βάση την κυκλοφοριακή ροή. | el |
heal.advisorName | Τοπαλής, Φραγκίσκος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργιλάκης, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόνος, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 166 σ. | |
heal.fullTextAvailability | false |