dc.contributor.author |
Μανουσέλης, Εμμανουήλ
|
el |
dc.contributor.author |
Manouselis, Emmanouil
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-02-25T12:16:33Z |
|
dc.date.available |
2015-02-25T12:16:33Z |
|
dc.date.issued |
2015-02-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40348 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8283 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Έρευνα |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject |
Συνεργατική ηλεκτρονική αγορά |
el |
dc.title |
Διεξαγωγή Έρευνας Αγοράς Σχετικά με την Χρησιμότητα Υιοθέτησης
Συνεργατικών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου
από Πολύ Μικρές Επιχειρήσεις |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Έρευνα αγοράς |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-10-21 |
|
heal.abstract |
Η διπλωματική αυτή εργασία έχει ως στόχο να ανιχνεύσει την ενδεχόμενη χρησιμότητα που θα είχε για τις πολύ μικρές ελληνικές επιχειρήσεις η υιοθέτηση συνεργατικών δραστηριοτήτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Με αυτό το σκεπτικό εκτός από την αρχική θεωρητική επισκόπηση εννοιών όπως Διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Ηλεκτρονικές Αγορές και Συνεργατικότητα πραγματοποιείται και έρευνα αγοράς ανάμεσα σε πολύ μικρές ελληνικές επιχειρήσεις. Τα αποτελέσματα και η στατιστική ανάλυση τους, μας δίνουν μία εικόνα αρχικά για το προφίλ των υφιστάμενων εμπορικών σχέσεων των επιχειρήσεων, αλλά μας επιτρέπουν κυρίαρχα να αναγνωρίσουμε και ευρύτερες επιθυμίες των πολύ μικρών ελληνικών επιχειρήσεων για διαφόρων μορφών συνεργατικές δραστηριότητες. Ταυτόχρονα, ο διαχωρισμός των επιχειρήσεων του δείγματος σε επιμέρους ομαδοποιήσεις, ανάλογα με ορισμένες απαντήσεις, μας επιτρέπουν να αντιληφθούμε περισσότερο και πιο αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας, αλλά και να αναγνωρίσουμε ποιες επιχειρήσεις θα ήταν ενδεχομένως πιο ώριμες και πιο έτοιμες για να αναπτύξουν πιο σύνθετες μορφές συνεργασίας. |
el |
heal.abstract |
This paper’s goal is to define the usefulness of a variety of collaborative activities of e- commerce for very small Greek enterprises. Regarding this, except from the theoretical overview at the beginning, a survey is conducted between very small enterprises. The statistical tests and process and the results of this survey gives us an image of the current status of the commercial relations of these enterprises as long as with the wishes regarding more complex collaborative activities. At the same time the segregation of the dataset to smaller groups gives us a better image of the results and also let us define which types of enterprises are ready and more willing to develop collaborative activities of e- commerce. |
en |
heal.advisorName |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παναγιώτου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Πόνης, Σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαρμαράς, Νικόλαος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
200 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|