dc.contributor.author | Αλεξόπουλος, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Alexopoulos, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2015-02-25T12:35:49Z | |
dc.date.available | 2015-02-25T12:35:49Z | |
dc.date.issued | 2015-02-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40351 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5722 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ανελκυστήρες | el |
dc.subject | Χωρίς αντίβαρο | el |
dc.subject | Τροχαλία έλξης | el |
dc.subject | Συρματόσχοινο | el |
dc.subject | Χώρος αντίβαρου | el |
dc.subject | Elevator | en |
dc.subject | Without counterweight | en |
dc.subject | Pulley traction | en |
dc.subject | Wire rope | en |
dc.subject | Space counterweight | el |
dc.title | Διερεύνηση Δυνατοτήτων Σχεδιασμού Ανελκυστήρα χωρίς Αντίβαρο | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ανυψωτικές και μεταφορικές μηχανές | el |
heal.classificationURI | http://localhost:8080/healp/data/11/14/15 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-10-29 | |
heal.abstract | Ο ρόλος του αντίβαρου, το οποίο αποτελεί βοηθητικό στοιχείο έλξης στον κλασσικό ηλεκτρικό ανελκυστήρα συνίσταται στα εξής : 1) στην άσκηση πίεσης στην τροχαλία έλξης και κατά συνέπεια στη δύναμη τριβής, που μπορεί να μεταφέρει τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα και να ανυψώσει το θάλαμο, 2) και στη μείωση της απαιτούμενης ισχύος και ροπής του ηλεκτροκινητήρα. Αντικείμενο λοιπόν, αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός συστήματος έλξης ανελκυστήρα, το οποίο δεν απαιτεί τη χρήση αντίβαρου με πλεονεκτήματα τη βέλτιστη εκμετάλλευση του χώρου του φρεατίου, τη μικρότερη πολυπλοκότητα και τις λιγότερες βλάβες της εγκατάστασης. | el |
heal.abstract | The role of counterweight, which means an additional element of traction to the classic electric elevator, consists of: 1) lobbying pulley traction and therefore the friction force, which can transfer the torque of the motor and lift the cab and 2) reduction of the required power and torque of the motor. The main objective of the current thesis is to develop a traction elevator system, which does not require the use of a counterweight with advantages of this design the optimal exploitation of the shaft space and less complexity and damage of the device. | en |
heal.advisorName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.committeeMemberName | Σπιτάς, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 123 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: