dc.contributor.author | Κασίμη, Σοφία | el |
dc.contributor.author | Kasimi, Sofia | en |
dc.date.accessioned | 2015-02-25T13:08:46Z | |
dc.date.available | 2015-02-25T13:08:46Z | |
dc.date.issued | 2015-02-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40355 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8031 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πέδηση | el |
dc.subject | Braking systems | en |
dc.subject | ABS | en |
dc.subject | ΣΑΠ | el |
dc.subject | Φορτηγά | el |
dc.subject | Trucks | en |
dc.title | Συστήματα Πέδησης Βαρέων Οχημάτων | el |
dc.title | Heavy Vehicle's Braking Systems | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Retrofit ABS | el |
heal.generalDescription | Μακροπρόθεσμο οικονομικό όφελος από την εκ των υστέρων τοποθέτηση ABS. | el |
heal.classification | Automobile industry | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-10-29 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μελέτη των συστημάτων πέδησης βαρέων οχημάτων, προκειμένου να διερευνήσει την αναγκαιότητα της εκ των υστέρων τοποθέτησης του Συστήματος Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών (ABS). Στην Ελλάδα, μέχρι πρόσφατα, η ύπαρξη του εν λόγο συστήματος ήταν υποχρεωτική μόνο σε τράκτορες και ρυμουλκούμενα που μεταφέρουν επικίνδυνα εμπορεύματα. Σύμφωνα με το νέο κανονισμό, παράγραφος Β2.2 της 9527/535/09 της Εγκυκλίου, το Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών πρέπει να εγκατασταθεί σε φορτηγά και λεωφορεία των κατηγοριών οχημάτων O, Μ και Ν, που δεν είναι εξοπλισμένα με αυτό. Το Εργαστήριο Οχημάτων της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ανέλαβε να διερευνήσει την αναγκαιότητα και τα οφέλη εγκατάστασης του Συστήματος Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών. Αυτή η διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό την υποβοήθησης αυτού του σκοπού και της προσέγγισης κάθε θεματικής ενότητας με λεπτομέρεια, ώστε να προσφέρει τις απαραίτητες εκείνες γνώσεις που χρειάζονται για να κατανοήσει τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος ABS, τα συστατικά μέρη και τη διάγνωση των βλαβών. Αποτελείται από τρία κύρια μέρη, το πρώτο είναι μια αναφορά σε συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, δοκιμές πρόσκρουσης και το πρόγραμμα Euro NCAP. Το δεύτερο μέρος είναι μια ανάλυση της θεμελιώδους θεωρίας πέδησης, τα βασικά και βοηθητικά συστήματα πέδησης, η εμφάνιση του ABS και τα κύρια συστατικά του μέρη, διαμορφώσεις που χρησιμοποιούνται. Καταγράφονται ζητήματα ευστάθειας των βαρέων φορτηγών οχημάτων καθώς και το κόστος αλλά και τα οφέλη από την τοποθέτηση του Συστήματος Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών. Στο τρίτο μέρος της διπλωματικής εργασίας παρουσιάζονται τα ποσοστά των τροχαίων ατυχημάτων, που αφορούν συγκρούσεις τις οποίες συμμετέχουν βαρέα φορτηγά οχήματα επιτρεπόμενου μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, σε ευρωπαϊκές χώρες. Η στατιστική μελέτη χρησιμοποιεί δεδομένα από την περίοδο 2001-2010 και περιλαμβάνει κατατάξεις με βάση ορισμένα κριτήρια. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην Ελλάδα και στα ποσοστά θανατηφόρων ή σοβαρών ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται βαρέα φορτηγά οχήματα, ανάλογα με την ύπαρξη ή όχι του Συστήματος Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών. | el |
heal.advisorName | Κουλοχέρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Αντωνιάδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Προβατίδης, Χριστόφορος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Οχημάτων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 151 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: