dc.contributor.author | Παναγιωτόπουλος, Σπυρίδων | el |
dc.contributor.author | Panagiotopoulos, Spyridon | en |
dc.date.accessioned | 2015-03-09T12:51:03Z | |
dc.date.available | 2015-03-09T12:51:03Z | |
dc.date.issued | 2015-03-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40420 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7659 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΣΗΕ πλοίου | el |
dc.subject | Ηλεκτρικός ισολογισμός | el |
dc.subject | Μελέτη φορτίου | el |
dc.subject | Μελέτη βραχυκυκλωμάτων | el |
dc.subject | Ποιότητα ισχύος | el |
dc.subject | IEEE Std 45 | en |
dc.subject | IEC 61363 | en |
dc.subject | SKM powertools | en |
dc.subject | Synchronous generator | en |
dc.subject | VLCC Tanker | en |
dc.title | Συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας πλοίων: κανονισμοί, μελέτες και σχεδίαση | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ναυτική μηχανολογία | el |
heal.classification | Ηλεκτρολογία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-02-19 | |
heal.abstract | Ο βασικός στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η κατά το δυνατόν ολοκληρωμένη μελέτη του συστήματος ηλεκτρικής ισχύος ενός τυπικού, εμπορικού, φορτηγού πλοίου. Αρχικά, δόθηκε το θεωρητικό υπόβαθρο των δομικών στοιχείων που το αποτελούν, οι κανονισμοί που διέπουν τη λειτουργία του, καθώς και οι σχετικές ηλεκτρολογικές έννοιες. Έπειτα, παρουσιάστηκαν οι ηλεκτρολογικές μελέτες που είναι αναγκαίο να πραγματοποιηθούν κατά τη φάση της σχεδίασης του συστήματος, δίνοντας έμφαση στην προστασία του εξοπλισμού από βραχυκυκλώματα. Τέλος, οι μελέτες αυτές εφαρμόστηκαν με τη βοήθεια του λογισμικού προσομοίωσης ηλεκτρικών δικτύων SKM Powertools, σε ένα δεξαμενόπλοιο VLCC. | el |
heal.abstract | The aim of this diploma thesis is the complete study of the electrical power system of a typical, merchant, cargo vessel. Initially, the theoretical background of the ship’s electrical network main components was given, along with the applicable regulations that govern its operation and the relevant electrical concepts. Afterwards, the necessary electrical studies for the planning of the system were presented; emphasis was given to the overcurrent protection of the equipment. Finally, these studies were implemented utilizing the electrical network simulation software, SKM Powertools, to a VLCC tanker. | en |
heal.advisorName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Κορρές, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 220 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: