dc.contributor.author | Κρεμυζάς, Κωνσταντίνος Ε. | el |
dc.contributor.author | Kremizas, Konstantinos E. | en |
dc.date.accessioned | 2015-03-20T08:15:27Z | |
dc.date.available | 2015-03-20T08:15:27Z | |
dc.date.issued | 2015-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40448 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3729 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υπηρεσίες Θέσης | el |
dc.subject | Location Based Services | en |
dc.subject | Μουσεία | el |
dc.subject | Museums | en |
dc.subject | Εφαρμογή κινητών τηλεφώνων | el |
dc.subject | Mobile application | en |
dc.subject | IBeacon | en |
dc.subject | Εντοπισμός θέσης | el |
dc.subject | BLE | en |
dc.subject | iOS | en |
dc.subject | IPhone | en |
dc.subject | Gamification | en |
dc.title | “Move n’Learn” Μία πρόταση εφαρμογής έξυπνων φορητών συσκευών για περιήγηση σε μουσεία. | el |
dc.title | “Move n’ Learn” A prototype mobile application for museums. | en |
dc.accessRights | ||
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Γεωπληροφορική | el |
heal.classification | Υπηρεσίες Θέσεις | el |
heal.classification | Μηχανική λογισμικού | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-11-03 | |
heal.abstract | Η συνεχής εξέλιξη της τεχνολογίας έχει ως αποτέλεσμα την εύρεση νέων τρόπων εκμάθησης και αντίληψης της τέχνης και της ιστορίας. Έτσι αρκετά μουσεία και εκθεσιακοί χώροι εμπλουτίζουν την εμπειρία της επίσκεψης με τη χρήση τεχνολογικών μέσων. Ένα από αυτά τα μέσα είναι οι εφαρμογές έξυπνων φορητών συσκευών που αποτελούν μια πολύ ενδιαφέρουσα λύση καθώς έχουν πολλές δυνατότητες και βρίσκονται ήδη στα χέρια των περισσότερων επισκεπτών. Ωστόσο, οι περισσότερες από τις υπάρχουσες εφαρμογές για μουσεία περιορίζονται σε μια απλή μεταφορά των πληροφοριών των εκθεμάτων σε ψηφιακή μορφή ενώ δεν είναι ιδιαίτερα εύχρηστες και φιλικές προς το χρήστη και ειδικά τις μικρές ηλικίες. Με την παρούσα εργασία γίνεται μία πρόταση για την εκμετάλλευση των υπηρεσιών θέσης (location services) που παρέχει το λειτουργικό σύστημα των συσκευών και την χρήση των τεχνικών της παιχνιδοποίησης (gamification) και των προγραμμάτων επιβραύευσης (loyalty programs) για τη δημιουργία μιας εφαρμογής που θα κάνει πιο εύκολη και συναρπαστική την περιήγηση σε ένα μουσείο και την εμάθηση της ιστορίας. Για το σκοπό αυτό αναπτύχθηκε το «Move n’ Learn» μια πρότυπη εφαρμογή για συσκευές iOS. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη του μουσείου να βλέπει εύκολα πληροφορίες για τα εκθέματα που βρίσκονται ανά πάσα στιγμή κοντά του, με τη χρήστη της τεχνολογίας iBeacon, δηλαδή την τοποθέτηση μικρών πομπών Bluetooth χαμηλής ενέργειας κοντά στα εκθέματα. Εκτός από πληροφορίες για το έκθεμα ξεχωριστά, μπορεί να δει τα εκθέματα του μουσείου τοποθετημένα στους τόπους προέλευσής τους σε έναν διαδραστικό χάρτη στον οποίο αυτός επιλέγει την χρονολογία. Επίσης μπορεί να δει το ιστορικό της περιήγησής του σε μια απεικόνιση χωρο-χρονικού ταξιδιού στο χάρτη. Τέλος, με την επίσκεψή του σε διάφορα εκθέματα και παίζοντας παιχνίδια γρίφους όπως το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού και το «βρες τον τόπο προέλευσης» μαζεύει πόντους τους οποίους μπορεί να εξαργυρώσει στο κατάστημα του μουσείου ή σε συνεργαζόμενα μουσεία. | el |
heal.abstract | The continuous evolution of technology leads to the discovery of new ways with which one can perceive and learn art and history. As a result, many museums and exhibition spaces enhance their visitors’ experience with technology tools. Good examples of such tools are smart mobile devices. They provide a very interesting solution as they offer a lot of functionality and they are already in most visitors’ hands. However, most of the existing museum applications are limited to a simple adaptation of information to a digital form and are not particularily user friendly, especially if the user is a child. This thesis proposes using the location services the smart devices’ operating system provides as well as gamificaiton and loyalty programs for the creation of an application that will make a museum visit and learning history easier and more exciting. For this purpose a prototype iOS application called “Move n’ Learn” was developed. The application enables a museum visitor to easily find info about exhibits that are located near him at any moment, by using iBeacon technology, which involves placing small low energy Bluetooth devices near the exhibits. Besides finding info about each exhibit separately, the user can see all the museum exhibits placed in their places of origin on an interactive map, whose current date they can modify. They can also view a space-time travel representation of their route, on the map. Finally, they can earn points by viewing exhibits and playing riddle games like treasure hunt and “find the place of origin” and they can redeem them in the museum store or in an affiliate museum. | en |
heal.advisorName | Κάβουρας, Μαρίνος | el |
heal.advisorName | Kavouras, Marinos | en |
heal.committeeMemberName | Κάβουρας, Μαρίνος | el |
heal.committeeMemberName | Νάκος, Βύρωνας | el |
heal.committeeMemberName | Κόκλα, Μαργαρίτα | el |
heal.committeeMemberName | Kavouras, Marinos | en |
heal.committeeMemberName | Nakos, Byron | en |
heal.committeeMemberName | Kokla, Margarita | en |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 131 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: