HEAL DSpace

Ηχοαπορροφητική επένδυση γραμμής στο δίκτυο ΗΣΑΠ· συμβολή στην αστική ηχοπροστασία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χατζηλιάδη, Ευδοκία Ν. el
dc.contributor.author Chatziliadi, Evdokia N. en
dc.date.accessioned 2015-03-20T08:15:49Z
dc.date.available 2016-03-20T03:00:22Z
dc.date.issued 2015-03-20
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40449
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2969
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Επιστήμη και Τεχνολογία Υλικών” el
dc.rights Default License
dc.subject Ακουστική el
dc.subject Ηχοαπορρόφηση el
dc.subject Θόρυβος el
dc.subject Ηχορύπανση el
dc.subject Σιδηρόδρομος el
dc.title Ηχοαπορροφητική επένδυση γραμμής στο δίκτυο ΗΣΑΠ· συμβολή στην αστική ηχοπροστασία el
heal.type masterThesis
heal.classification Ακουστική el
heal.classification Θόρυβος el
heal.classification Ηχοπροστασία el
heal.language el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-12-12
heal.abstract Εναλλακτικές τεχνικές αντιμετώπισης του σιδηροδρομικού θορύβου σε αστικές περιοχές παρατίθενται συνοπτικά. Η τεχνική εξ’ αυτών, που αφορά στην τοποθέτηση ηχοαπορροφητικής επένδυσης γραμμής στο δίκτυο του ΗΣΑΠ, μελετάται μέσα από αντίστοιχες μετρήσεις θορύβου επί τόπου. Εν γένει, επιβεβαιώθηκε ότι η ενόχληση που εισπράττουν οι περίοικοι με και χωρίς το υλικό αντίστοιχα, δεν μεταβλήθηκε, όπως αυτό εκφράζεται με τις εν χρήση ακουστικές παραμέτρους. Τελικά, η συμβολή του υλικού στην αστική ηχοπροστασία δεν κατέστη δυνατόν να αποτιμηθεί, διότι επικαλύπτεται από άλλους, μη ελεγχόμενους από το πείραμα παράγοντες, που επικρατούσαν κατά τη διεξαγωγή των μετρήσεων. Τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά των περιορισμών και των δυσκολιών, των συνυφασμένων με το σχεδιασμό και τη διεξαγωγή πειραμάτων με επί τόπου μετρήσεις. el
heal.abstract There are reviewed various techniques for the attenuation of railway noise in urban areas. Amongst them, the use of absorptive treatment along the Athens-Piraeus urban railway is studied through noise measurements in the field. Noise annoyance was evaluated in terms of current acoustic parameters; the results indicate that annoyance remained unchanged in the urban neighborhood, before and after treatment. The noise attenuation performance of the new material could not be evaluated, as it was overlapped by many parameters, which were not under control in the present field measurements. The present results are indicative of the difficulties and limitations associated with field experiments. en
heal.advisorName Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα el
heal.committeeMemberName Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Τσιβιλής, Σωτήριος el
heal.academicPublisher Σχολή Χημικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 172 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής