dc.contributor.author |
Χατζηλιάδη, Ευδοκία Ν.
|
el |
dc.contributor.author |
Chatziliadi, Evdokia N.
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-03-20T08:15:49Z |
|
dc.date.available |
2016-03-20T03:00:22Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40449 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.2969 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Επιστήμη και Τεχνολογία Υλικών” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ακουστική |
el |
dc.subject |
Ηχοαπορρόφηση |
el |
dc.subject |
Θόρυβος |
el |
dc.subject |
Ηχορύπανση |
el |
dc.subject |
Σιδηρόδρομος |
el |
dc.title |
Ηχοαπορροφητική επένδυση γραμμής στο δίκτυο ΗΣΑΠ· συμβολή στην αστική ηχοπροστασία |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Ακουστική |
el |
heal.classification |
Θόρυβος |
el |
heal.classification |
Ηχοπροστασία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-12-12 |
|
heal.abstract |
Εναλλακτικές τεχνικές αντιμετώπισης του σιδηροδρομικού θορύβου σε αστικές περιοχές παρατίθενται συνοπτικά. Η τεχνική εξ’ αυτών, που αφορά στην τοποθέτηση ηχοαπορροφητικής επένδυσης γραμμής στο δίκτυο του ΗΣΑΠ, μελετάται μέσα από αντίστοιχες μετρήσεις θορύβου επί τόπου. Εν γένει, επιβεβαιώθηκε ότι η ενόχληση που εισπράττουν οι περίοικοι με και χωρίς το υλικό αντίστοιχα, δεν μεταβλήθηκε, όπως αυτό εκφράζεται με τις εν χρήση ακουστικές παραμέτρους. Τελικά, η συμβολή του υλικού στην αστική ηχοπροστασία δεν κατέστη δυνατόν να αποτιμηθεί, διότι επικαλύπτεται από άλλους, μη ελεγχόμενους από το πείραμα παράγοντες, που επικρατούσαν κατά τη διεξαγωγή των μετρήσεων. Τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά των περιορισμών και των δυσκολιών, των συνυφασμένων με το σχεδιασμό και τη διεξαγωγή πειραμάτων με επί τόπου μετρήσεις. |
el |
heal.abstract |
There are reviewed various techniques for the attenuation of railway noise in urban areas. Amongst them, the use of absorptive treatment along the Athens-Piraeus urban railway is studied through noise measurements in the field. Noise annoyance was evaluated in terms of current acoustic parameters; the results indicate that annoyance remained unchanged in the urban neighborhood, before and after treatment. The noise attenuation performance of the new material could not be evaluated, as it was overlapped by many parameters, which were not under control in the present field measurements. The present results are indicative of the difficulties and limitations associated with field experiments. |
en |
heal.advisorName |
Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα |
el |
heal.committeeMemberName |
Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσιβιλής, Σωτήριος |
el |
heal.academicPublisher |
Σχολή Χημικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
172 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|