dc.contributor.author |
Καρκάνης, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Karkanis, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-03-20T08:16:31Z |
|
dc.date.available |
2015-03-20T08:16:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40451 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4365 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Υβριδική τεχνολογία |
el |
dc.subject |
Υβριδικά οχήματα |
el |
dc.subject |
Υβριδικά υποσυστήματα |
el |
dc.subject |
Ηλεκτροκινητήρες |
el |
dc.subject |
Μόλυνση περιβάλλοντος |
el |
dc.subject |
Hybrid Technology |
en |
dc.subject |
Hybrid Vehicles |
el |
dc.subject |
Hybrid Subsystems |
el |
dc.subject |
Electric motors |
el |
dc.subject |
Air pollution |
el |
dc.title |
Υβριδική Τεχνολογία Οχημάτων |
el |
dc.title |
Hybrid Vehicle Technologies |
en |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Μηχανολογία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-01-09 |
|
heal.abstract |
Στην εποχή που διανύουμε η αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και η υπερκατανάλωση των μη ανανεώσιμων πηγών ενέργειας κατά τις μετακινήσεις, μας οδήγησαν στη χρήση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης «φιλικότερων» προς το περιβάλλον και οικονομικότερων ως προς τη χρήση.
Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία γίνεται μια εισαγωγή για τη ρύπανση του περιβάλλοντος που προκαλείται από τα οχήματα και αναφέρονται οι ρυπογόνες ουσίες που παράγονται κατά την χρήση τους. Εισαγωγικά, γίνεται μια μικρή αναφορά στους εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης με τα υβριδικά οχήματα.
Στη συνέχεια εντοπίζεται μια μικρή ιστορική αναδρομή στην τεχνολογία των υβριδικών οχημάτων και περιγράφονται οι διάφορες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στη χρήση των υβριδικών οχημάτων. Αναφέρεται ο βαθμός υβριδοποίησης των οχημάτων και χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα με αυτόν. Επίσης γίνεται μια μικρή ανάλυση σε δύο σημαντικές τεχνολογίες που χρησιμοποιούν τα υβριδικά οχήματα για την επίτευξη μεγαλύτερης οικονομίας καυσίμου και επαναχρησιμοποίησης της ενέργειας που χάνεται κατά την πέδηση του οχήματος.
Ακολουθεί μια εκτενέστερη ανάλυση στα επιμέρους υποσυστήματα των υβριδικών οχημάτων όπως ο ηλεκτρικός κινητήρας, οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται και ο αντιστροφέας για την τροφοδότηση με εναλλασσόμενο ρεύμα στους ηλεκτρικούς κινητήρες. Μέσα από αυτή την ανάλυση φαίνεται και ο ηλεκτρικός χαρακτήρας των υβριδικών οχημάτων, στον οποίο οφείλεται ο «πράσινος» χαρακτήρας των οχημάτων αυτών.
Στο σημείο αυτό αναφερόμαστε σε μια ιδιαίτερη κατηγορία υβριδικών οχημάτων τα οποία παρά την ύπαρξη συμβατικού κινητήρα, θεωρητικά μπορούν να κινηθούν μόνο με ηλεκτροκίνηση. Αυτή η κατηγορία αποτελεί ουσιαστικά την εξέλιξη των υβριδικών οχημάτων.
Τέλος γίνεται μια παρουσίαση σε σημαντικά σύγχρονα μοντέλα υβριδικών οχημάτων τα οποία ενσωματώνουν τις τεχνολογίες που έχουν αναφερθεί στα προηγούμενα κεφάλαια. |
el |
heal.abstract |
In our modern time, the increase of air pollution and the overconsumption of non renewable resources during our transportations, have lead as in using of alternative means of transportation more “friendly” for the environment and of course with less cost during usage of those means of transportation.
In this thesis there is an introduction for the pollution of the ecosystem with the usage of our vehicles and the most pollutant substances that are produced during the usage of vehicle are mentioned. Moreover, there is a small reference in alternate means of transportation with the use of hybrid vehicles.
In addition, there is a small historic flashback in the technologies for a hybrid vehicle and several technologies that are used in a hybrid vehicle are described. Hybridization grade for vehicles is mentioned and explained and vehicles are divided in several categories with the usage of this grade. Moreover, there is a reference in two very important technologies that are being used in hybrid vehicles for the achievement of greater fuel economy and reuse of energy that in other ways would be lost during a vehicle’s breaking.
In the next chapter, there is an extensive analysis of the subsystems of hybrid vehicles like the electric motor, the batteries and the inverter that is used to start an electric motor with the alternative current that they need. Through this analysis the electric character of the hybrid vehicles is seen, which is responsible for the ecology friendly character of those cars.
At this point, there is a reference in a special category of hybrid cars that despite the existence of an internal combustion engine, theoretically they can be used exclusively as electric vehicles. This category of hybrid cars can be called the revolution of hybrid vehicles.
Finally, there is a presentation about the most important modern hybrid vehicles that use the technologies which were mentioned in the previews chapters. |
en |
heal.advisorName |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Προβατίδης, Χριστόφορος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κουλοχέρης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|