dc.contributor.author | Μίχη, Χριστίνα | el |
dc.contributor.author | Michi, Christina | en |
dc.date.accessioned | 2015-03-20T11:19:59Z | |
dc.date.available | 2015-03-20T11:19:59Z | |
dc.date.issued | 2015-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40465 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9484 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Συμβάσεις | el |
dc.subject | Concessions | en |
dc.subject | Συμβάσεις παραχώρησης | el |
dc.subject | Ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι | el |
dc.subject | Εξέλιξη | el |
dc.subject | Greek motorways | en |
dc.subject | Evolution | en |
dc.title | Η εξέλιξη των συμβάσεων παραχώρησης για τους αυτοκινητοδρόμους | el |
dc.title | Τhe evolution of concessions for the Greek motorways | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Νομοθεσία κατασκευών | el |
heal.classification | Construction law | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-11-04 | |
heal.abstract | Η παρούσα Διπλωματική Εργασία ασχολείται με το επίκαιρο θέμα των Συμβάσεων Παραχώρησης για του ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους. Ειδικότερα, πραγματεύεται την εξέλιξη τους από το 2007 έως και σήμερα, η οποία θεωρήθηκε απαραίτητη, καθώς τα έργα παραχώρησης που κατασκευάζονταν, είχαν παγώσει, λόγω των εν εξελίξει οικονομικών αναταράξεων που βιώνει ακόμα η χώρα μας. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η επισήμανση σημαντικών ελλείψεων των Αρχικών Συμβάσεων Παραχώρησης, καθώς και αμφισβητήσιμων σημείων των νέων συμβάσεων ως προς το δημόσιο συμφέρον. Επίσης, αναπτύσσονται προτάσεις που αποσκοπούν στη βελτίωση των συμβάσεων που συνάπτονται για τα έργα παραχώρησης και θα συμβάλλουν στη μελλοντική καλύτερη εκτέλεσή τους. Για το λόγο αυτό, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στις πρωτοεμφανιζόμενες συμβάσεις παραχώρησης, ώστε να γίνει κατανοητός ο ορισμός τους, ο τρόπος σύναψής τους και οι όροι που θέτουν. Στη συνέχεια, αναλύεται η Αρχική Σύμβαση Παραχώρησης ενός από τα σημαντικότερα οδικά έργα για την Ελλάδα, που είναι η κατασκευή του δρόμου Μαλιακός – Κλειδί, και ψηφίστηκε το 2007 και έπειτα αντιπαρατίθεται με την Τροποποιημένη Σύμβαση Παραχώρησης του ίδιου έργου που κυρώθηκε το 2013. Εστιάζοντας κι εξετάζοντας το συγκεκριμένο έργο οδηγούμαστε σε μια γενικότερη εικόνα για όλα τα εξελισσόμενα έργα παραχώρησης στο σύγχρονο Ελλαδικό χώρο. Τέλος, απαριθμούνται τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν από την ανάλυση, αλλά και ύστερα από συλλογή στοιχείων βιβλιογραφικών πηγών αλλά και ενδελεχούς πρωτογενούς έρευνας. Παράλληλα, γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής προτάσεων για τον περιορισμό των προβλημάτων που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια εκτέλεσης ενός έργου παραχώρησης και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μελλοντικά έργα. | el |
heal.abstract | The present diploma thesis deals with the seasonable issue of concessions to the Greek motorways. In particular, it addresses their evolution from 2007 to today, which was necessary, since the concession projects that were being manufactured, were frozen because of the ongoing economic turmoil experienced by our country. The purpose of this work is to identify the major shortcomings of the Initial Concession Contracts, as long as the controversial points for the public interest, of the new contracts. Also, it develops recommendations to improve the contracts for concession projects and will contribute to a better future execution. For this reason, initially, there is a chronological throwback to the nascent concessions in order to understand their definition, the way they are contracted and the conditions they set. After that, it analyzes the Initial Concession one of the major road projects for Greece, which is the construction of the road Maliakos - Kledi, and passed in 2007 and then it is juxtaposed with the amended concession of the same project, which was ratified in 2013. Focusing on this particular work, leads to a general picture of all evolving concession projects in modern Greece. Finally, it enumerates the conclusions drawn from the analysis, and after data collection of bibliographic sources and thorough primary research. Furthermore, it is attempted an effort to write down some proposals to reduce the problems encountered during the execution of a concession project and, possibly and hopefully, can be used for future projects. | en |
heal.advisorName | Καρασμάνης, Βασίλης | el |
heal.committeeMemberName | Καρασμάνης, Βασίλης | el |
heal.committeeMemberName | Τζουβαδάκης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Μιχαηλίδης, Παναγιώτης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 78 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: