dc.contributor.author | Γιαταγάνα, Ξανθή | el |
dc.contributor.author | Giatagana, Xanthi | en |
dc.date.accessioned | 2015-04-01T10:17:42Z | |
dc.date.available | 2015-04-01T10:17:42Z | |
dc.date.issued | 2015-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40512 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3696 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Καθίζηση | el |
dc.subject | Υποστήριξη Μετώπου | el |
dc.subject | Σχιστόλιθος | el |
dc.subject | Σήραγγες | el |
dc.subject | Settlement | en |
dc.subject | Tunnels | en |
dc.subject | Boreholes | en |
dc.subject | Boring | en |
dc.title | Επέκταση του μετρό Αθήνας, γραμμή 3, τμήμα Χαϊδάρι-Πειραιάς | el |
dc.title | Extension of subway of Athens, line 3, part Chaidari-Piraeus | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Mining engineering | en |
heal.classification | mining | el |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85085712 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-12-04 | |
heal.abstract | Στη συγκεκριμένη εργασία διερευνώνται και αναλύονται οι καθιζήσεις, οι πιέσεις καθώς και η χρησιμοποίηση του μηχανήματος τα οποία προέρχονται από τη διάνοιξη της σήραγγας για την επέκταση του Μετρό Αθήνας μέχρι τον σταθμό Αγίας Βαρβάρας Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται ορισμένα γενικά στοιχεία για την πορεία του Μετρό Αθήνας μέχρι σήμερα και την εξέλιξη σχεδιασμού της γραμμής. Επίσης, αναλύονται τα βασικά χαρακτηριστικά και οι περιορισμοί των αστικών σηράγγων, ενώ συγχρόνως γίνεται παρουσίαση διαφόρων περιπτώσεων αστοχιών που έχουν σημειωθεί κατά τη διάνοιξη σηράγγων με μηχάνημα εξισορρόπησης της εδαφικής πίεσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται η χάραξη και η ακριβής θέση των σταθμών. Επιπλέον, παρουσιάζεται η γεωλογία και τα μηχανικά χαρακτηριστικά των υπό εξέταση τμημάτων. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά και οι κύριες λειτουργίες του μηχανήματος εξισορρόπησης της εδαφικής πίεσης που χρησιμοποιήθηκε για τη διάνοιξη της σήραγγας. Επίσης, περιγράφονται συνοπτικά οι γεωλογικές, υδρογεωλογικές και γεωτεχνικές συνθήκες που συναντιόνται στον άξονα εκσκαφής της σήραγγας. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι υπολογισμοί της πίεσης του μετώπου με τρεις μεθόδους Αναγνώστου – Kovari, Αβαθής σήραγγα και Βαθιά σήραγγα. Κατόπιν συγκρίνονται με τις πραγματικές πιέσεις που κατέγραψαν οι αισθητήρες. Ακόμη δίνονται η καμπύλη κοκομετρικής διαβάθμισης και η χρησιμοποίηση του μηχανήματος. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η εμπειρική μεθοδολογία υπολογισμού των καθιζήσεων εγκάρσια στον άξονα της σήραγγας. Συγκεκριμένα, αναλύεται η καμπύλη καθιζήσεων Gauss και περιγράφεται ο τρόπος κατασκευής καμπύλων καθιζήσεων προκαλούμενων από τη διάνοιξη μονής σήραγγας. Στη συνέχεια, δίνεται η καμπύλη καθιζήσεων Gauss σε μια χιλιομετρική θέση. | el |
heal.abstract | In the present thesis are calculated the settlements the pressures and the utilization of EPB for the tunneling excavation of the extension of the subway of Athens to Agia Varvara station. The first chapter presents some general information about the progress of the Athens Metro so far and the development of the line's design. Moreover, the key features and constraints of urban tunnels are described, while at the same time a presentation is made of several cases of failure that have occurred during the excavation using Earth Pressure Balance Machines. The second chapter deals with the design and the exact location of the stations. In addition, the geology and the physical-mechanical characteristics of the area under consideration are presented. The third chapter explains the main characteristics and the main functions of the Earth Pressure Balance Machine which is used for this project. It also outlines the geological, hydrogeological and geotechnical conditions which were faced during the excavation In the fourth chapter are calculated the pressures in the tunnel face according to Anagnostou- Kovarι methodology, deep tunnel and shallow tunnel method. Thus they are compared with the real pressure that were recorded by the sensors. Also in this chapter are presented the GSD (Grain Size Distribution) curve and the utilization of the EPB (Earth pressure Balance) machine. In fifth chapter it is presented the empirical methodology for calculation of settlements trough the axis of tunnel. More specifically this chapter is about the Gauss curve of settlements and it is mentioned the methodology to create such curves for single tunnels. The above methodology is applied for a chainage. | en |
heal.advisorName | Σοφιανός, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Νομικός, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Λουπασάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών. | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 119 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: