dc.contributor.author |
Τσούτσιας, Άγγελος
|
el |
dc.contributor.author |
Tsoutsias, Aggelos
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-04-01T10:31:18Z |
|
dc.date.available |
2015-04-01T10:31:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-04-01 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40523 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1378 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Συστήματα Αυτοματισμού” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μη καταστροφικός έλεγχος |
el |
dc.subject |
Μαγνητισμός |
en |
dc.subject |
Ναυπηγικοί χάλυβες |
|
dc.subject |
NDT |
|
dc.subject |
Μagnetism, |
|
dc.subject |
Grade EN 9 steel |
|
dc.title |
Μελέτη ανοπτημένου άξονα πλοίου με μαγνητικές μη-καταστροφικές τεχνικές |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
ΦΥΣΙΚΗ |
el |
heal.classificationURI |
http://localhost:8080/healp/data/5 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-10-10 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας ήταν η μελέτη ανοπτημένου, κυλινδρικής συμμετρίας ναυπηγικού χάλυβα, τύπου Grade EN 9 με μη καταστροφικές μαγνητικές μεθόδους. Ο συγκεκριμένος τύπος χάλυβα βρίσκει εφαρμογή σε άξονες πλοίου. Για το σκοπό αυτό, από το αρχικό υλικό αποκόπηκαν όμοια δοκίμια, τα οποία ανοπτήθηκαν σε ένα εύρος θερμοκρασιών και είτε αποψύχθηκαν στον αέρα είτε υπέστησαν βαφή στο λάδι ή το νερό. Τα θερμικά κατεργασμένα δοκίμια χαρακτηρίστηκαν μεταλλογραφικά και μελετήθηκε η μαγνητική απόκριση των βρόχων υστέρησης και της μαγνητικής διαπερατότητας. |
el |
heal.advisorName |
Χριστοφόρου, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Θεοδώρου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσαραμπάρης, Παναγιώτης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
67 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|