dc.contributor.author | Κυριακοπούλου, Ναταλία | el |
dc.contributor.author | Kyriakopoulou, Natalia | el |
dc.date.accessioned | 2015-04-01T10:36:33Z | |
dc.date.available | 2015-04-01T10:36:33Z | |
dc.date.issued | 2015-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40531 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1222 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Μικροσυστήματα και Νανοδιατάξεις” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Κυκλοφοριακή συμφόρηση | el |
dc.subject | Μεικτές Γκαουσιανές κατανομές | el |
dc.subject | Κατανομή ταχύτητας | el |
dc.subject | Αλγόριθμος ΕΜ | el |
dc.subject | Διπλότροπη κατανομή | el |
dc.subject | Traffic congestion | en |
dc.subject | Gaussian Mixture Model | el |
dc.subject | Speed distribution | el |
dc.subject | EM algorithm | el |
dc.subject | bimodal distribution | el |
dc.title | Χωροχρονική ανάλυση κυκλοφοριακής συμφόρησης σε περιβάλλον GIS: μαθηματική ποσοτικοποιήση με βάση τη μεικτή κατανομή ταχυτήτων στην περιοχή Greater Toronto and Hamilton, Canada | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | Mathematical characterization of traffic congestion based on mixed speed distribution: a case study of greater Toronto and Hamilton area, Ontario, Canada | en |
heal.classification | Χωρική Ανάλυση | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-03-21 | |
heal.abstract | Η κυκλοφοριακή συμφόρηση έχει αναγνωριστεί ως ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των αστικών κέντρων. Πλήθος μέτρων που αξιολογούν τα επίπεδα της συμφόρησης έχουν αναπτυχθεί. Ανάμεσα σε αυτά που αποτελούν αντικείμενο μελετών είναι η διάρκεια της κυκλοφοριακής συμφόρησης και η διπλοτροπία της κατανομής των ταχυτήτων κίνησης. Αντικείμενο αυτής της μελέτης είναι η δημιουργία ενός μεθοδολογικού πλαισίου για την αναγνώριση, την ανάλυση και τη ποσοτικοποίηση των χαρακτηριστικών της κυκλοφοριακής συμφόρησης με βάση τη μαθηματική κατανομή των ταχυτήτων. Χρησιμοποιώντας δεδομένα ταχύτητας κίνησης εφαρμόζεται μία μαθηματική προσέγγιση με σκοπό την ανάλυση της μεταβλητότητας των συνθηκών των ταξιδιών, τη σοβαρότητα της συμφόρησης και της διάρκειας αυτής. Η μεθοδολογία βασίζεται στην υπόθεση ότι η μέθοδος των Μεικτών Γκαουσιανών κατανομών και ο συνδυασμός των παραμέτρων των κατανομών είναι το κατάλληλο εργαλείο για τη ποσοτικοποίηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και για την ιεράρχηση του οδικού δικτύου με βάση αυτή. Η βασική συνεισφορά της προτεινόμενης μεθοδολογίας είναι ότι βασίζεται σε υποθέσεις για μεικτές κατανομές ταχυτήτων και ότι μπορεί να εφαρμοστεί σε μεγάλες βάσεις δεδομένων. Αρχικά, υπολογίζονται οι παράμετροι των μεικτών γκαουσιανών κατανομών. Στη συνέχεια, γίνεται διερεύνηση για τη διπλοτροπία των κατανομών και κατηγοριοποιούνται τα οδικά τμήματα σε αναξιόπιστα, αξιόπιστα γρήγορα και αξιόπιστα αργά σε ότι αφορά τις κυκλοφοριακές συνθήκες. Ύστερα, ακολουθείται μία διαδικασία κατάταξης των τόξων χρησιμοποιώντας τη Αναλυτική Ιεραρχική Διαδικασία. Τα πλεονεκτήματα της απεικόνισης των αποτελεσμάτων σε περιβάλλον GIS δίνουν χωροχρονική πληροφορία για τα χαρακτηριστικά της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Τέλος, μέσω της εφαρμογής του μεθοδολογικού πλαισίου στη περιοχή Greater Toronto and Hamilton συμπεραίνεται πως η κυκλοφοριακή συμφόρηση μπορεί να ποσοτικοποιηθεί μέσω των Μεικτών Γκαουσιανών κατανομών. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως η συμφόρηση στη περιοχή μελέτης έχει έντονες διακυμάνσεις χωρικά και χρονικά. | el |
heal.advisorName | Φώτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Σιόλας, Άγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Θάνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 78 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: