HEAL DSpace

Επίδραση ανακυκλοφορίας καυσαερίων σε επιδόσεις και εκπομπές αιθάλης και NOx στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα diesel

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαϊωάννου, Ιωάννης el
dc.contributor.author Papaioannou, Ioannis en
dc.date.accessioned 2015-04-01T10:41:53Z
dc.date.available 2016-04-01T02:00:16Z
dc.date.issued 2015-04-01
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40536
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5214
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Παραγωγή και Διαχείρηση Ενέργειας” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject ΜΕΚ el
dc.subject Ανακυκλοφορία Καυσαερίων el
dc.subject Στροβιλο-υπερπλήρωση el
dc.subject Ντιζελοκινητήρας el
dc.subject Ρύποι el
dc.subject EGR el
dc.subject Turbocharging el
dc.subject Diesel engine el
dc.subject Soot el
dc.subject NOx el
dc.title Επίδραση ανακυκλοφορίας καυσαερίων σε επιδόσεις και εκπομπές αιθάλης και NOx στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα diesel el
heal.type masterThesis
heal.classification Μηχανές εσωτερικής καύσης el
heal.classificationURI http://localhost:8080/healp/data/11/14/3
heal.language el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10-03
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το θέμα της ανακυκλοφορίας καυσαερίων σε διβάθμιο στροβιλο-υπερπληρωμένο κινητήρα Diesel καθώς και την επίδραση που έχει στις επιδόσεις και στις εκπομπές ρύπων και συγκεκριμένα των οξειδίων του αζώτου NOx και της αιθάλης. Η διερεύνηση της λειτουργίας των κινητήρων Diesel παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, λόγω της πληθώρας των εφαρμογών στις οποίες χρησιμοποιούνται (βιομηχανία, ηλεκτροπαραγωγή, οχήματα, πλοία κτλ.). Βασικός στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μοντελοποίηση των συστημάτων ανακυκλοφορίας καθώς και του κινητήρα και του συστήματος υπερπλήρωσης. Αυτό έγινε με χρήση ενός εξειδικευμένου λογισμικού μοντελοποίησης, του GT-Suite, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στη βιομηχανία. Η διερεύνηση του μοντέλου γίνεται με στόχο την κατανόηση και αξιολόγηση των επιδόσεων του κινητήρα και της εκπομπής ρύπων από αυτόν. Η εξέταση στο επίπεδο των ρύπων επικεντρώνεται στους δύο βασικότερους ρύπους των κινητήρων Diesel, οι οποίοι είναι τα οξείδια του αζώτου NOx και η αιθάλη και δίνεται έμφαση η εξάρτησή τους από το σύστημα ανακυκλοφορίας και από το ποσοστό των καυσαερίων που χρησιμοποιούνται σ’ αυτή τη διαδικασία. Τέλος, γίνεται σύγκριση μεταξύ του απλού διβάθμιου στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα Diesel με τα αντίστοιχα μοντέλα για διαφορετικές παροχές καυσαερίων που χρησιμοποιούνται για την ανακυκλοφορία. Ως βάση της σύγκρισης, χρησιμοποιήθηκαν αποτελέσματα του μοντέλου απλού διβάθμιου στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα Diesel από παλαιότερη διπλωματική εργασία. el
heal.advisorName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 79 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα