dc.contributor.author | Παπαϊωάννου, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Papaioannou, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2015-04-01T10:41:53Z | |
dc.date.available | 2016-04-01T02:00:16Z | |
dc.date.issued | 2015-04-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40536 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.5214 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Παραγωγή και Διαχείρηση Ενέργειας” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΜΕΚ | el |
dc.subject | Ανακυκλοφορία Καυσαερίων | el |
dc.subject | Στροβιλο-υπερπλήρωση | el |
dc.subject | Ντιζελοκινητήρας | el |
dc.subject | Ρύποι | el |
dc.subject | EGR | el |
dc.subject | Turbocharging | el |
dc.subject | Diesel engine | el |
dc.subject | Soot | el |
dc.subject | NOx | el |
dc.title | Επίδραση ανακυκλοφορίας καυσαερίων σε επιδόσεις και εκπομπές αιθάλης και NOx στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα diesel | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Μηχανές εσωτερικής καύσης | el |
heal.classificationURI | http://localhost:8080/healp/data/11/14/3 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-10-03 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με το θέμα της ανακυκλοφορίας καυσαερίων σε διβάθμιο στροβιλο-υπερπληρωμένο κινητήρα Diesel καθώς και την επίδραση που έχει στις επιδόσεις και στις εκπομπές ρύπων και συγκεκριμένα των οξειδίων του αζώτου NOx και της αιθάλης. Η διερεύνηση της λειτουργίας των κινητήρων Diesel παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον, λόγω της πληθώρας των εφαρμογών στις οποίες χρησιμοποιούνται (βιομηχανία, ηλεκτροπαραγωγή, οχήματα, πλοία κτλ.). Βασικός στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μοντελοποίηση των συστημάτων ανακυκλοφορίας καθώς και του κινητήρα και του συστήματος υπερπλήρωσης. Αυτό έγινε με χρήση ενός εξειδικευμένου λογισμικού μοντελοποίησης, του GT-Suite, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στη βιομηχανία. Η διερεύνηση του μοντέλου γίνεται με στόχο την κατανόηση και αξιολόγηση των επιδόσεων του κινητήρα και της εκπομπής ρύπων από αυτόν. Η εξέταση στο επίπεδο των ρύπων επικεντρώνεται στους δύο βασικότερους ρύπους των κινητήρων Diesel, οι οποίοι είναι τα οξείδια του αζώτου NOx και η αιθάλη και δίνεται έμφαση η εξάρτησή τους από το σύστημα ανακυκλοφορίας και από το ποσοστό των καυσαερίων που χρησιμοποιούνται σ’ αυτή τη διαδικασία. Τέλος, γίνεται σύγκριση μεταξύ του απλού διβάθμιου στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα Diesel με τα αντίστοιχα μοντέλα για διαφορετικές παροχές καυσαερίων που χρησιμοποιούνται για την ανακυκλοφορία. Ως βάση της σύγκρισης, χρησιμοποιήθηκαν αποτελέσματα του μοντέλου απλού διβάθμιου στροβιλο-υπερπληρωμένου κινητήρα Diesel από παλαιότερη διπλωματική εργασία. | el |
heal.advisorName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Γιακουμής, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Χουντάλας, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 79 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: