dc.contributor.author |
Παπαθανασόπουλος, Γιώργος
|
el |
dc.contributor.author |
Papathanasopoulos, Giorgos
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-04-03T09:46:04Z |
|
dc.date.available |
2015-04-03T09:46:04Z |
|
dc.date.issued |
2015-04-03 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40549 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4015 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου : Πολεοδομία - Χωροταξία (Κατ. Β')" |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μετρό |
el |
dc.subject |
Μέσα σταθερής τροχιάς |
el |
dc.subject |
Χρήσεις γης |
el |
dc.subject |
Σεπόλια |
el |
dc.subject |
Σταθμός |
el |
dc.subject |
Metro |
en |
dc.subject |
Transport effect |
en |
dc.subject |
Land use |
en |
dc.subject |
Sepolia |
en |
dc.subject |
Urban railway station |
en |
dc.title |
Διερεύνηση των επιδράσεων της χωροθέτησης Σταθμού αστικού σιδηροδρόμου. Αλλαγές στις χρήσεις γης και το κτιριακό δυναμικό. Μελέτη περίπτωσης Σταθμός Σεπόλια |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Πολεοδομία - Χωροταξία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-03-23 |
|
heal.abstract |
Η εργασία διερευνά τις επιδράσεις στην περιοχή ενός σταθμού αστικού σιδηροδρόμου. Μελετά τις αλλαγές που προκύπτουν στην περιοχή από τη χωροθέτηση και λειτουργία ενός σταθμού μετρό. Καθώς οι επιδράσεις αφορούν πολλές διαφορετικές παραμέτρους, η εργασία εξετάζει την παράμετρο των χρήσεων γης, εμβαθύνοντας στον παράγοντα του κτιριακού δυναμικού. Εστιάζει ως μελέτη περίπτωσης στον σταθμό Σεπόλια του μετρό της Αθήνας, ο οποίος βρίσκεται σε περιοχή κατοικίας και σε σημείο που δεν αποτελούσε κεντρική περιοχή. Μέσα από εντοπισμένες συνεντεύξεις και την καταγραφή κυρίως ποιοτικών χαρακτηριστικών της περιοχής, επιχειρείται να ανιχνευθούν οι αλλαγές που προκύπτουν από την λειτουργία ενός νέου σταθμού μετρό. |
el |
heal.abstract |
This thesis is dealing with the impact of urban rail transport on station areas and studies the changes that occur due to a new metro station. As the effects are related to numerous parameters, this thesis examines land use. Moreover, as a case study, focuses on Sepolia metro station of Athens metro line 2. Sepolia station was chosen as it is mainly a residential area and was not a central spot. Finally, attempts to examine changes through focused interviews and the mapping of the evolution of specific characteristics in the station area. |
en |
heal.advisorName |
Μπελαβίλας, Νίκος |
el |
heal.advisorName |
Belavilas, Nikos |
en |
heal.committeeMemberName |
Σερράος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κλαμπατσέα, Ειρήνη |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπελαβίλας, Νίκος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
119 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|