HEAL DSpace

Διερεύνηση των επιδράσεων της χωροθέτησης Σταθμού αστικού σιδηροδρόμου. Αλλαγές στις χρήσεις γης και το κτιριακό δυναμικό. Μελέτη περίπτωσης Σταθμός Σεπόλια

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαθανασόπουλος, Γιώργος el
dc.contributor.author Papathanasopoulos, Giorgos en
dc.date.accessioned 2015-04-03T09:46:04Z
dc.date.available 2015-04-03T09:46:04Z
dc.date.issued 2015-04-03
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40549
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4015
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου : Πολεοδομία - Χωροταξία (Κατ. Β')" el
dc.rights Default License
dc.subject Μετρό el
dc.subject Μέσα σταθερής τροχιάς el
dc.subject Χρήσεις γης el
dc.subject Σεπόλια el
dc.subject Σταθμός el
dc.subject Metro en
dc.subject Transport effect en
dc.subject Land use en
dc.subject Sepolia en
dc.subject Urban railway station en
dc.title Διερεύνηση των επιδράσεων της χωροθέτησης Σταθμού αστικού σιδηροδρόμου. Αλλαγές στις χρήσεις γης και το κτιριακό δυναμικό. Μελέτη περίπτωσης Σταθμός Σεπόλια el
heal.type masterThesis
heal.classification Πολεοδομία - Χωροταξία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-03-23
heal.abstract Η εργασία διερευνά τις επιδράσεις στην περιοχή ενός σταθμού αστικού σιδηροδρόμου. Μελετά τις αλλαγές που προκύπτουν στην περιοχή από τη χωροθέτηση και λειτουργία ενός σταθμού μετρό. Καθώς οι επιδράσεις αφορούν πολλές διαφορετικές παραμέτρους, η εργασία εξετάζει την παράμετρο των χρήσεων γης, εμβαθύνοντας στον παράγοντα του κτιριακού δυναμικού. Εστιάζει ως μελέτη περίπτωσης στον σταθμό Σεπόλια του μετρό της Αθήνας, ο οποίος βρίσκεται σε περιοχή κατοικίας και σε σημείο που δεν αποτελούσε κεντρική περιοχή. Μέσα από εντοπισμένες συνεντεύξεις και την καταγραφή κυρίως ποιοτικών χαρακτηριστικών της περιοχής, επιχειρείται να ανιχνευθούν οι αλλαγές που προκύπτουν από την λειτουργία ενός νέου σταθμού μετρό. el
heal.abstract This thesis is dealing with the impact of urban rail transport on station areas and studies the changes that occur due to a new metro station. As the effects are related to numerous parameters, this thesis examines land use. Moreover, as a case study, focuses on Sepolia metro station of Athens metro line 2. Sepolia station was chosen as it is mainly a residential area and was not a central spot. Finally, attempts to examine changes through focused interviews and the mapping of the evolution of specific characteristics in the station area. en
heal.advisorName Μπελαβίλας, Νίκος el
heal.advisorName Belavilas, Nikos en
heal.committeeMemberName Σερράος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κλαμπατσέα, Ειρήνη el
heal.committeeMemberName Μπελαβίλας, Νίκος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 119 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής