dc.contributor.author |
Σιάρκου, Θωμαΐς
|
el |
dc.date.accessioned |
2015-04-07T09:02:15Z |
|
dc.date.available |
2015-04-07T09:02:15Z |
|
dc.date.issued |
2015-04-07 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40558 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.3801 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου : Πολεοδομία - Χωροταξία (Κατ. Β')" |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Πόλη |
el |
dc.subject |
Αστικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Συμμετοχικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
City planning |
en |
dc.subject |
Παιδιά |
el |
dc.subject |
Children |
en |
dc.subject |
Participatory planning |
en |
dc.title |
Προσεγγίσεις του ρόλου του παιδιού στον αστικό σχεδιασμό. Δυνατότητες - εμπόδια - πρόταση δράσης |
el |
heal.type |
masterThesis |
el |
heal.generalDescription |
Η εργασία αυτή πραγματεύεται τη σχέση πόλης και παιδιού μέσα από το πρίσμα του αστικού σχεδιασμού. |
el |
heal.classification |
Αστικός Σχεδιασμός |
el |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-03-05 |
|
heal.abstract |
Η εργασία αυτή πραγματεύεται τη σχέση πόλης και παιδιού μέσα από το πρίσμα του αστικού σχεδιασμού. Αναγνωρίζοντας τη σημασία του άμεσου περιβάλλοντος στην ανάπτυξη του παιδιού προσεγγίζει και διερευνά την αντίληψη του παιδιού για την πόλη ως γεωγραφικού/ κοινωνικού/ φυσικού χώρου, τη θέση του παιδιού μέσα στην πόλη, την καταλληλότητα του αστικού περιβάλλοντος για το παιδί και τέλος τη δυνατότητα συμμετοχής του παιδιού στις διαδικασίες παραγωγής του χώρου.
Μέσα από την πειραματική έρευνα πεδίου, η εργασία θέτει τις ιδέες των παιδιών πάνω σε θέματα συμμετοχής στον αστικό χώρο και κίνησής τους σε αυτόν στο επίκεντρο, εντοπίζει τα εμπόδια που μπορεί να υπάρξουν στην πραγματοποίηση ενός προγράμματος συμμετοχικού σχεδιασμού για παιδιά αλλά και τις προοπτικές που μπορεί να έχει και προτείνει ένα σχέδιο δράσης που στοχεύει στην καλύτερη επικοινωνία των σχεδιαστών του χώρου με την παιδική ηλικία (άρση επικοινωνιακών εμποδίων αλλά και μετάδοση γνώσης μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες –βιωματική προσέγγιση του σχεδιασμού). |
el |
heal.abstract |
This paper discusses the relationship the child and the city through the prism of urban planning. Recognizing the importance of the
12
immediate environment in the development of a child, it approaches and explores the child’s perception of the city as a geographic / social / physical space, as well as the position of the child in the city, the suitability of the urban environment for the child and the children’s participation in the production process of space.
Through the experimental case study, real children’s ideas on issues of participation in the urban space and movement in urban environments are being put in the heart of the discussion, identify ing possible obstacles that may appear in the realization of a participatory planning program for children as well as its prospects. The paper finally proposes an action plan aimed at the better communication between the designers of space and children (removing communication barriers and knowledge transfer through participatory processes -experiential design approach). |
en |
heal.sponsor |
Ι.Κ.Υ |
el |
heal.advisorName |
Κλαμπατσέα, Ειρήνη |
el |
heal.committeeMemberName |
Μάρκου, Μαρία |
el |
heal.committeeMemberName |
Μίχα, Ειρήνη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
el |
heal.numberOfPages |
179 |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|