HEAL DSpace

Ανάλυση σκοπιμότητας τοποθέτησης πεζογεφυρών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βρακά, Ναταλία el
dc.contributor.author Vraka, Natalia en
dc.date.accessioned 2015-04-27T09:14:32Z
dc.date.available 2015-04-27T09:14:32Z
dc.date.issued 2015-04-27
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40610
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9028
dc.rights Default License
dc.subject Οδικά ατυχήματα el
dc.subject Road accidents en
dc.subject Πεζοί el
dc.subject Πεζογέφυρες el
dc.subject Επικίνδυνα οδικά τμήματα el
dc.subject ‘’Πριν’’ και ‘’μετά’’ el
dc.subject Εντοπισμός επικίνδυνων θέσεων el
dc.subject Pedestrians en
dc.subject Pedestrian bridges en
dc.subject Hazardous road locations en
dc.subject Before and after en
dc.subject Identification of hazardous road locations en
dc.title Ανάλυση σκοπιμότητας τοποθέτησης πεζογεφυρών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.classification Συγκοινωνιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-03-20
heal.abstract Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της σκοπιμότητας της κατασκευής πεζογεφυρών στους κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας. Αρχικά εντοπίστηκαν τα επικίνδυνα οδικά τμήματα για την πενταετία 2007 έως 2011 μέσω της μεθόδου Ποιοτικού Ελέγχου, αξιοποιώντας τα στοιχεία των ατυχημάτων των πεζών και τα στοιχεία των κυκλοφοριακών φόρτων για έντεκα κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας που παρουσιάζουν υψηλή κυκλοφορία πεζών. Στη συνέχεια, εφαρμόστηκε η μέθοδος Ανάλυσης των Ατυχημάτων ‘’πριν’’ και ‘’μετά’’ με μεγάλη περιοχή ελέγχου για ορισμένες ήδη υπάρχουσες πεζογέφυρες σε οδικούς άξονες με παρόμοια χαρακτηριστικά με τους εξεταζόμενους, προκειμένου μέσω της σύγκρισης να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα που θα επιφέρει η πιθανή τοποθέτηση πεζογεφυρών. Από την εφαρμογή της μεθόδου Ποιοτικού Ελέγχου προέκυψαν 16 επικίνδυνα οδικά τμήματα για τους πεζούς, ενώ στα αποτελέσματα της μεθόδου του δεύτερου σκέλους διαπιστώθηκε έντονη ανομοιομορφία μεταξύ των έξι εξεταζόμενων πεζογεφυρών, με αποτέλεσμα να μην εξαχθούν σαφή συμπεράσματα ως προς την πραγματική επιρροή των πεζογεφυρών στον αριθμό των ατυχημάτων. Ωστόσο, σύμφωνα με επί τόπου παρατηρήσεις που πραγματοποιήθηκαν στα 16 επικίνδυνα οδικά τμήματα, προέκυψαν αυξημένες δυνατότητες κατασκευής πεζογέφυρας στα τέσσερα από αυτά, ενώ σε άλλα τέσσερα η πιθανή δημιουργία πεζογέφυρας κρίθηκε εφικτή αλλά με περιορισμένες δυνατότητες. el
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 114 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής