dc.contributor.author |
Στρατής, Ιωάννης
|
el |
dc.contributor.author |
Stratis, Ioannis
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-05-08T12:17:11Z |
|
dc.date.available |
2015-05-08T12:17:11Z |
|
dc.date.issued |
2015-05-08 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40739 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8607 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτροπρόωση |
el |
dc.subject |
Ενεργειακοί δείκτες |
el |
dc.subject |
Οικονομική μελέτη |
el |
dc.subject |
Βάρος μηχανοστασίου |
el |
dc.subject |
Πρόωση με ατμό |
el |
dc.subject |
Electric propulsion |
en |
dc.subject |
Steam propulsion |
el |
dc.subject |
EEDI |
el |
dc.subject |
Fuel consumption |
el |
dc.subject |
Weight of machinery |
el |
dc.title |
Τεχνικο-οικονομική μελέτη σε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου με σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας εναλλασσόμενου ρεύματος |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ναυτική μηχανολογία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-03-06 |
|
heal.abstract |
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η τεχνοοικονομική μελέτη και σύγκριση των συστημάτων ηλεκτροπρόωσης και πρόωσης με ατμό. Αναλύονται οι δείκτες ενεργειακής αποδοτικότητας, οι καταναλώσεις καυσίμου καθώς και τα βάρη της κάθε μηχανολογικής εγκατάστασης ενώ στο τέλος παρατίθενται τα οικονομικά στοιχεία για τη λειτουργία του κάθε συστήματος. Η σύγκριση επικεντρώνεται σε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG carriers). |
el |
heal.advisorName |
Προυσαλίδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Φραγκόπουλος, Χρήστος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λυρίδης, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
134 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|