dc.contributor.author | Ματθαίου, Δανάη - Δήμητρα | el |
dc.contributor.author | Μπόβολου, Άννα | el |
dc.contributor.author | Matthaiou, Danai - Dimitra | en |
dc.contributor.author | Bovolou, Anna | en |
dc.date.accessioned | 2015-06-02T07:29:15Z | |
dc.date.available | 2015-06-02T07:29:15Z | |
dc.date.issued | 2015-06-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40794 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9067 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Πολιτιστικά κέντρα | el |
dc.subject | Πέραμα | el |
dc.subject | Εργαστήρια | el |
dc.subject | Εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών | el |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | Cultural centres | en |
dc.subject | Perama | en |
dc.subject | Workshops | en |
dc.subject | Petroleum facilities | el |
dc.title | Εκπαιδευτικό Εργαστήρι στο Πέραμα | el |
dc.title | Educational workshop in Perama | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-03-27 | |
heal.abstract | Η διπλωματική εργασία αφορά στη μελέτη ενός εκπαιδευτικού εργαστηριού, με συμπληρωματικές πολιτιστικές λειτουργίες, στο Πέραμα. Στόχος της μελέτης είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και η αναβάθμιση του δήμου μέσω του συγκεκριμένου έργου. Ο τόπος επέμβασης είναι η περιοχή των εγκαταστάσεων πετρελαιοειδών, καθώς φάνηκε να αποτελεί το πιο προβληματικό σημείο του δήμου. Η επιλογή της χρήσης έγινε με βάση τα κοινωνικά δεδομένα και τις ανάγκες της περιοχής. Ο χώρος που προτείνεται αποτελείται από τρία μέρη με διαφορετικό χαρακτήρα. Το πρώτο της εκπαίδευσης με εργαστήρια μαγειρικής και μικροκατασκευών , το δεύτερο εκείνο με τον πιο δημόσιο χαρακτήρα που περιλαμβάνει μία βιβλιοθήκη, ένα καφέ και ένα αμφιθεατρικό χώρο που θα εξυπηρετεί τόσο τους σπουδαστές όσο και ολόκληρο το δήμο για εκδηλώσεις και τέλος ένα πιο ανεξάρτητο κομμάτι εκείνο του πωλητηρίου των προϊόντων που θα παράγοντα από τους σπουδαστές. Σκοπός είναι ο χώρος να λειτουργεί σαν πέρασμα, έτσι ο κτιριακός όγκος διαμορφώνεται μέσω των εξωτερικών διαδρομών με αποτέλεσμα ο περιβάλλοντας να γίνεται κτίριο και το κτίριο περιβάλλοντας. | el |
heal.abstract | The paper concerns the design of an educational workshop in Perama. The study aims to improve the quality of life for the residents and advance the social standards of the Perama municipality. The research focuses on the area of the petroleum facilities which seems to be the most challenging part of the district. Based on the needs of the area, the building consists of three parts of different character. The first part has an educational character, with a cooking and a small-sized constructs workshop. The second one has a more public character, including a library, a cafeteria and an amphitheatrical hall which will serve not only students but also the entire municipality, by hosting events. The last part is of a more independent character, accommodating a shop where products made by students will be sold. The purpose of the building is to be used as a passage. Thus, the volumes are being formed by the outer paths, resulting in the surrounding space to become a building while the building transforms into the surrounding space. | en |
heal.advisorName | Τσιράκη, Σοφία | el |
heal.advisorName | Tsiraki, Sofia | en |
heal.committeeMemberName | Παπαϊωάννου, Δημήτρης | el |
heal.committeeMemberName | Βουτσινά, Θεοδώρα | el |
heal.committeeMemberName | Σερράος, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: