HEAL DSpace

Ανάλυση Πειραματικών Μετρήσεων Ρύπων 4-Χ Κινητήρα Ντήζελ με Χρήση της Μεθόδου Carbon Balance

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βασιλειάδης, Γεώργιος el
dc.contributor.author Vasileiadis, Georgios en
dc.date.accessioned 2015-06-05T08:07:26Z
dc.date.available 2015-06-05T08:07:26Z
dc.date.issued 2015-06-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40802
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8242
dc.rights Default License
dc.subject ΜΕΚ el
dc.subject Μέτρηση ρύπων el
dc.subject Εκπομπές καυσαερίων el
dc.subject Ρύποι el
dc.subject Ισοζύγιο άνθρακα el
dc.subject Παροχή μάζας αέρα εισαγωγής el
dc.subject Παροχή καυσαερίων el
dc.subject Κατανάλωση καυσίμου el
dc.subject Βαθμός πλήρωσης el
dc.subject Carbon balance en
dc.subject Diesel engine en
dc.subject g/kWh en
dc.subject Riccardo hydra en
dc.title Ανάλυση Πειραματικών Μετρήσεων Ρύπων 4-Χ Κινητήρα Ντήζελ με Χρήση της Μεθόδου Carbon Balance el
dc.title Four Stroke Diesel Engine Exhaust Gas Measurements Analysis Using the Carbon Balance Method en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μηχανές εσωτερικής καύσης el
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-03-20
heal.abstract Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και επεξεργασία των πειραματικών μετρήσεων των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου ενός εργαστηριακού μονοκύλινδρου τετράχρονου κινητήρα ντήζελ. Ο σκοπός της εργασίας είναι ο υπολογισμός της παροχής μάζας του αέρα εισαγωγής και του καυσαερίου με τη βοήθεια της μεθόδου Carbon Balance. Η μέθοδος αυτή πρακτικά εκτιμά την παροχή του καυσαερίου στηριζόμενη στο ισοζύγιο του άνθρακα που περιέχεται στο ίδιο το καυσαέριο και στο καύσιμο. Η γνώση της παροχής καυσαερίου έχει μεγάλη σημασία καθώς επιτρέπει την εκτίμηση των εκπομπών ρύπων των οξειδίων του αζώτου ΝΟx σε g/kWh, το οποίο για ναυτικούς κινητήρες επιβάλλεται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO). Επίσης οι παροχές καυσαερίου και αέρα μπορούν να δώσουν στοιχεία για λειτουργικά χαρακτηριστικά του υπερπληρωτή ή του κινητήρα όπως για την ποιότητα της απόπλυσης ή για τον έλεγχο της θερμοκρασίας καυσαερίου. Κάτι τέτοιο βρίσκει άμεση εφαρμογή σε μηχανές μεγάλου μεγέθους (π.χ. ναυτικές) όπου είναι πρακτικά δύσκολο να γίνει μέτρηση της παροχής μάζας του αέρα εισαγωγής. Η εργασία είναι διαρθρωμένη σε δύο μεγάλες θεματικές ενότητες. Μιας και πρόκειται για ένα θέμα που περιλαμβάνει πειραματική διαδικασία, αρχικά δίνεται το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο με σταδιακή εξειδίκευση και προσαρμογή σε έννοιες και μεγέθη τα οποία αργότερα υπολογίζονται, χρησιμοποιούνται σε υπολογισμούς ή αναφέρονται σε κάποια επεξήγηση. Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει την περιγραφή της πειραματικής διαδικασίας, όπως και την παρουσίαση των μετρήσεων που λήφθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής. Έπειτα, ακολουθεί η επεξεργασία των μετρήσεων και οι υπολογισμοί που έγιναν κατά τη διάρκεια αυτής, για να προκύψουν στη συνέχεια τα διαγράμματα των αποτελεσμάτων. Σε αυτά στηρίζονται τα συμπεράσματα και σχόλια που παρουσιάζονται στο προτελευταίο κεφάλαιο της εργασίας. el
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 74 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής