dc.contributor.author |
Βασιλειάδης, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Vasileiadis, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-06-05T08:07:26Z |
|
dc.date.available |
2015-06-05T08:07:26Z |
|
dc.date.issued |
2015-06-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40802 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8242 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
ΜΕΚ |
el |
dc.subject |
Μέτρηση ρύπων |
el |
dc.subject |
Εκπομπές καυσαερίων |
el |
dc.subject |
Ρύποι |
el |
dc.subject |
Ισοζύγιο άνθρακα |
el |
dc.subject |
Παροχή μάζας αέρα εισαγωγής |
el |
dc.subject |
Παροχή καυσαερίων |
el |
dc.subject |
Κατανάλωση καυσίμου |
el |
dc.subject |
Βαθμός πλήρωσης |
el |
dc.subject |
Carbon balance |
en |
dc.subject |
Diesel engine |
en |
dc.subject |
g/kWh |
en |
dc.subject |
Riccardo hydra |
en |
dc.title |
Ανάλυση Πειραματικών Μετρήσεων Ρύπων 4-Χ Κινητήρα Ντήζελ με Χρήση της Μεθόδου Carbon Balance |
el |
dc.title |
Four Stroke Diesel Engine Exhaust Gas Measurements Analysis Using the Carbon Balance Method |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Μηχανές εσωτερικής καύσης |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-03-20 |
|
heal.abstract |
Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και επεξεργασία των πειραματικών μετρήσεων των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου ενός εργαστηριακού μονοκύλινδρου τετράχρονου κινητήρα ντήζελ. Ο σκοπός της εργασίας είναι ο υπολογισμός της παροχής μάζας του αέρα εισαγωγής και του καυσαερίου με τη βοήθεια της μεθόδου Carbon Balance. Η μέθοδος αυτή πρακτικά εκτιμά την παροχή του καυσαερίου στηριζόμενη στο ισοζύγιο του άνθρακα που περιέχεται στο ίδιο το καυσαέριο και στο καύσιμο.
Η γνώση της παροχής καυσαερίου έχει μεγάλη σημασία καθώς επιτρέπει την εκτίμηση των εκπομπών ρύπων των οξειδίων του αζώτου ΝΟx σε g/kWh, το οποίο για ναυτικούς κινητήρες επιβάλλεται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (IMO). Επίσης οι παροχές καυσαερίου και αέρα μπορούν να δώσουν στοιχεία για λειτουργικά χαρακτηριστικά του υπερπληρωτή ή του κινητήρα όπως για την ποιότητα της απόπλυσης ή για τον έλεγχο της θερμοκρασίας καυσαερίου. Κάτι τέτοιο βρίσκει άμεση εφαρμογή σε μηχανές μεγάλου μεγέθους (π.χ. ναυτικές) όπου είναι πρακτικά δύσκολο να γίνει μέτρηση της παροχής μάζας του αέρα εισαγωγής.
Η εργασία είναι διαρθρωμένη σε δύο μεγάλες θεματικές ενότητες. Μιας και πρόκειται για ένα θέμα που περιλαμβάνει πειραματική διαδικασία, αρχικά δίνεται το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο με σταδιακή εξειδίκευση και προσαρμογή σε έννοιες και μεγέθη τα οποία αργότερα υπολογίζονται, χρησιμοποιούνται σε υπολογισμούς ή αναφέρονται σε κάποια επεξήγηση.
Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει την περιγραφή της πειραματικής διαδικασίας, όπως και την παρουσίαση των μετρήσεων που λήφθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής. Έπειτα, ακολουθεί η επεξεργασία των μετρήσεων και οι υπολογισμοί που έγιναν κατά τη διάρκεια αυτής, για να προκύψουν στη συνέχεια τα διαγράμματα των αποτελεσμάτων. Σε αυτά στηρίζονται τα συμπεράσματα και σχόλια που παρουσιάζονται στο προτελευταίο κεφάλαιο της εργασίας. |
el |
heal.advisorName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
74 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|