dc.contributor.author | Αγγελιδάκη, Αντωνία | el |
dc.contributor.author | Angelidaki, Antonia | en |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T08:44:56Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T08:44:56Z | |
dc.date.issued | 2015-06-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40813 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.8758 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαχείριση έρματος | el |
dc.subject | Ballast management | en |
dc.subject | Συστήματα | el |
dc.subject | Σύμβαση ΙΜΟ | el |
dc.subject | Δειγματοληψία | el |
dc.subject | Systems | en |
dc.subject | Convention IMO | en |
dc.subject | Sampling | en |
dc.title | Συστήματα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-04 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η ανάγκη για διαχείριση του θαλασσίου έρματος των πλοίων, για την αποφυγή των κινδύνων που προκαλούν οι διάφοροι οργανισμοί που μεταφέρονται μέσα στο θαλάσσιο έρμα, ως προς την οικολογία, την οικονομία και την ανθρώπινη υγεία. Προκειμένου να καταστεί ολοκληρωμένη η εικόνα του προβλήματος και των τρόπων επίλυσής του, παρουσιάζονται αναλυτικά στοιχεία. Συγκεκριμένα: • Το πρώτο κεφάλαιο αποτελείται από την εισαγωγή και την αναφορά στους κινδύνους της μεταφοράς των παθογόνων οργανισμών σε διαφορετικά ύδατα μέσα στο θαλάσσιο έρμα, καθώς και τις προσπάθειες που γίνονται παγκοσμίως από διάφορους οργανισμούς και κυρίως από τον ΙΜΟ. • Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η Διεθνής Σύμβαση για τον Έλεγχο και τη Διαχείριση του έρματος των πλοίων και των ιζημάτων 2004 (Ιnternational convention for the control and management of ships’ ballast water and sediments, 2004) του ΙΜΟ και τα κυριότερα σημεία της. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στα πρότυπα D1 και D2, που θα πρέπει να ακολουθούνται από τα πλοία μετά την επικύρωση της Σύμβασης. • Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ένας σημαντικός παράγοντας για τη διαχείριση του έρματος, η δειγματοληψία και ο έλεγχος του έρματος από τους χειριστές και ειδικούς φορείς στους λιμένες για τον έλεγχο της συμμόρφωσης των πλοίων με τα πρότυπα και τους κανονισμούς. Αναλύονται οι κατευθυντήριες γραμμές που ακολουθούνται, οι τρόποι δειγματοληψίας, οι προβληματισμοί που υπάρχουν και οι προσπάθειες για να γίνεται πιο εύκολα και έγκυρα, χωρίς αρνητικές επιπτώσεις. • Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται τα συστήματα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος που υπάρχουν διαθέσιμα για τοποθέτηση στα πλοία, οι διαδικασίες επεξεργασίας που χρησιμοποιούν και τα πλεονεκτήματα και παρατηρήσεις για τις μεθοδους αυτές. • Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο τρόπος επιλογής ενός συστήματος από τον πλοικτήτη, τα βασικά κριτήρια, οι προδιαγραφές και οι αξιολογήσεις που πραγματοποιούνται για την επιλογή του συστήματος για το κάθε πλοίο. • Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο, πραγματοποιείται μια συνολική μελέτη σκοπιμότητας για έξι συστήματα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος, διαφορετικών τεχνολογιών, με τη δημιουργία κριτιρίων, την αξιολόγηση των συστημάτων βάσει αυτών, και την παρουσίαση των κρίσιμων παραμέτρων, με σκοπό ο πλοιοκτήτης να διαλέξει το καταλληλότερο γι αυτόν σύστημα. | el |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Προυσαλίδης, Iωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 169 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: