dc.contributor.author |
Καραγιώργος, Ανδρέας
|
el |
dc.contributor.author |
Karagiorgos, Andreas
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-06-15T10:18:01Z |
|
dc.date.available |
2015-06-15T10:18:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40835 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9473 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σπείρωμα |
el |
dc.subject |
Κοχλίας |
el |
dc.subject |
Πεπερασμένα στοιχεία |
el |
dc.subject |
Περικόχλιο |
el |
dc.subject |
Κοχλιοσύνδεση |
el |
dc.subject |
Thread |
en |
dc.subject |
Modified nut |
el |
dc.subject |
Bolt |
el |
dc.subject |
Finite elements |
el |
dc.subject |
Optimal geometry |
en |
dc.title |
Μοντελοποίηση και διερεύνηση της βέλτιστης γεωμετρίας συνεργαζόμενων σπειρωμάτων για μεγιστοποίηση της αντοχής τους |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Structural engineering |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-04-03 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η βέλτιστη γεωμετρία συνεργαζόμενων σπειρωμάτων με σκοπό την μεγιστοποίηση της αντοχής τους. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε κυρίως με την χρήση υπολογιστικών - σχεδιαστικών προγραμμάτων που εφαρμόζουν την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων. Αρχικά περιγράφεται η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την μοντελοποίηση ενός αξιόπιστου μοντέλου κοχλιοσύνδεσης. Στην συνέχεια αναλύεται η προτεινόμενη τροποποίηση του σπειρώματος του περικοχλίου και η μοντελοποίηση του. Έπειτα, αφότου πραγματοποιηθεί έλεγχος για την εύρεση των πιο αξιόπιστων και ωφέλιμων από πλευράς υπολογιστικού κόστους μοντέλων, ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων των προσομοιώσεων και διεξάγεται πειραματικός έλεγχος για την επιβεβαίωση τους. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της μελέτης και προτείνονται τρόποι για την μελλοντική βελτίωση της εξεταζόμενης τροποποίησης. |
el |
heal.abstract |
The subject of this thesis is the research of the optimal geometry of cooperating threads in order to maximize their tolerance. The study was carried out mostly with the usage of computing and design software, where the finite element method is applied. In the first part of the paper, there is the description of the procedure followed, so as to create a reliable screw connection model. The second part is referred to the thorough analysis of the proposed screw thread’s amendment, as well as its manufacture. After many tests concerning the selection of the most reliable and less time consuming models, the analysis of the simulations results are processed thoroughly, along with the transaction of the experimental tests aiming at their verification. In the end of the paper the conclusions of the study are being presented, along with proposals for future improvement of the amendment analyzed in this thesis. |
en |
heal.advisorName |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνιάδης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Προβατίδης, Χριστόφορος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπιτάς, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μηχανολογικών Κατασκευών και Αυτομάτου Ελέγχου. Εργαστήριο Στοιχείων Μηχανών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
86 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|