dc.contributor.author | Καρβελάς, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Karvelas, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2015-06-26T11:47:58Z | |
dc.date.available | 2015-06-26T11:47:58Z | |
dc.date.issued | 2015-06-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40902 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6302 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αυτοκινητόδρομος Α7 | el |
dc.subject | Motorway A7 | en |
dc.subject | Υφιστάμενη κατάσταση | el |
dc.subject | Χωρικές επιπτώσεις | el |
dc.subject | Οικονομικές επιπτώσεις | el |
dc.subject | Περιβαλλοντικές επιπτώσεις | el |
dc.subject | Κοινωνικές επιπτώσεις | el |
dc.subject | Existing situation | en |
dc.subject | Spatial impacts | en |
dc.subject | Economical impacts | en |
dc.subject | Environmental impacts | en |
dc.subject | Social impacts | en |
dc.title | Διερεύνηση των χωρικών επιπτώσεων απο τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας | el |
dc.title | Investigation of spatial impacts from the opreation of the motorway Korinthos - Tripolis - Kalamata | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Χωρική μελέτη | el |
heal.classification | Γεωγραφία και Περιφερειακός Σχεδιασμός | el |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-03-30 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική έχει ως στόχο την διερεύνηση των χωρικών επιπτώσεων της λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου Α7 Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα. Αρχικά, γίνεται αναφορά στο δίκτυο των υφιστάμενων αυτοκινητόδρομων τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο, με πλήρη κατάλογο αυτών και των χαράξεων τους. Ειδική μνεία γίνεται για τον αυτοκινητόδρομο Α7, ο οποίος αποτελεί και το επίκεντρο της εργασίας αυτής. Στη συνέχεια, μελετάται η υφιστάμενη κατάσταση της περιφερείας Πελοποννήσου ανά περιφερειακή ενότητα, αφού αποτελεί την περιοχή επηρεασμού του νέου αυτοκινητόδρομου. Η υφιστάμενη κατάσταση κατηγοριοποιήθηκε στις εξής κατηγορίες: γενικά στοιχεία της περιοχής, φυσικό περιβάλλον, χρήσεις γης, οικονομική δομή, κοινωνικές υποδομές, δίκτυα μεταφορών και πολιτιστικοί πόροι. Αμέσως μετά παρατίθενται οι επιπτώσεις που προκαλούνται από τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου Α7, σε οικονομικό, περιβαλλοντικό και κοινωνικό επίπεδο. Στις οικονομικές επιπτώσεις ανήκουν το κόστος μεταφοράς, η προσπελασιμότητα, η κινητικότητα και οι θέσεις εργασίας, στις περιβαλλοντικές ανήκουν η ατμοσφαιρική ρύπανση, ο κυκλοφοριακός θόρυβος και οι επιπτώσεις στο έδαφος, στα ύδατα και στο οικολογικό περιβάλλον, ενώ στις κοινωνικές ανήκουν η ασφάλεια των μεταφορών, οι χρήσεις γης και η ισότητα των μεταφορών. Ο διαχωρισμός των επιπτώσεων έγινε με βάση σχετικές ερευνητικές εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Τέλος, παρουσιάζονται μια σειρά από προτάσεις και τρόπους αντιμετώπισης των επιπτώσεων που ως στόχο έχουν την ορθολογικότερη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου Α7 Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα. | el |
heal.abstract | This thesis aims to investigate the spatial impacts of the operation of the motorway A7 Corinth-Tripoli-Kalamata. Initially, reference is made to the network of existing highways at both European and national level, with complete list of these and their alignments. Special mention is made of the A7 motorway, which is the focus of this work. Then, the current situation of the Peloponnese region is studied, since it is the area of influence of the new motorway. The current situation was categorized into the following categories: general data of the region, natural environment, land use, economic structure, social infrastructure, transport networks and cultural resources. Immediately following lists the effects caused by the operation of the motorway A7, economic, environmental and social level. The financial implications are the transport costs, the accessibility, the mobility and the jobs, the environmental implications are the air pollution, the traffic noise and the impacts on soil, water and ecological environment and the social implications are the security transfers, the land use and the gender transport. The separation of the effects was based on the research work carried out in the past on this subject. Finally, presented a series of proposals and ways to address the impact aims have congestion on the motorway A7 Corinth-Tripoli-Kalamata. | en |
heal.advisorName | Σιόλας, Άγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Σαγιάς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 113 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: