HEAL DSpace

Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τον προσδιορισμό του χρονισμού των βαλβίδων και της γωνίας έναυσης κινητήρα Diesel από το δυναμοδεικτικό διάγραμμα πιέσεων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πετράκης, Εμμανουήλ el
dc.contributor.author Petrakis, Emmanouil en
dc.date.accessioned 2015-06-26T12:40:09Z
dc.date.available 2015-06-26T12:40:09Z
dc.date.issued 2015-06-26
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40907
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7965
dc.rights Default License
dc.subject Χρονισμός el
dc.subject Δυναμοδεικτικό el
dc.subject Βαλβίδες el
dc.subject Έναυση el
dc.subject ΜΕΚ el
dc.subject Timing en
dc.subject Diagram el
dc.subject Valves el
dc.subject Ignition el
dc.subject CI el
dc.title Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τον προσδιορισμό του χρονισμού των βαλβίδων και της γωνίας έναυσης κινητήρα Diesel από το δυναμοδεικτικό διάγραμμα πιέσεων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΜΕΚ el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-03-11
heal.abstract The purpose of this diploma thesis is the development and implementation of a methodology for determination of compression ignition engine valve timing and ignition angle from the cylinder pressure diagram using FORTRAN programming language. First, the current thesis deals with the fundamentals of gas exchange processes, in four stroke and in two stroke cycle compression ignition engines and then it deals with the combustion in compression ignition engines. Emphasis is laid on valve timing and injection timing effects on specific fuel consumption and emissions. The thesis includes a description of the methods of numerical analysis, which are icorporated to the developed programmes. Additionally, the developed programmes are described and the results are desplayed graphically and in numerical form. Finally, flow charts represent the developed programmes in detail. en
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η ανάπτυξη αλγορίθμων για τον εντοπισμό του χρονισμού των βαλβίδων και της γωνίας έναυσης, μέσω της επεξεργασίας του δυναμοδεικτικού διαγράμματος κινητήρα Diesel. Αρχικά γίνεται αναφορά στην εναλλαγή αερίων, σε δίχρονους και τετράχρονους κινητήρες Diesel. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση, στην επίδραση του χρονισμού των βαλβίδων και του χρονισμού της έγχυσης του καυσίμου στην ειδική κατανάλωση και στους εκπεμπόμενους ρύπους. Κατόπιν, περιγράφονται οι μέθοδοι αριθμητικής ανάλυσης οι οποίες ενσωματώθηκαν στα προγράμματα που αναπτύχθηκαν. Ακολουθεί η γενική περιγραφή των προγραμμάτων, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που εξάγονται από την εκτέλεσή τους, και τελικά, τα προγράμματα αυτά απεικονίζονται λεπτομερώς σε διαγράμματα ροής. (el) el
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 107 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής