dc.contributor.author |
Μαργελιώτης, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Margeliotis, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-07-09T07:10:58Z |
|
dc.date.available |
2015-07-09T07:10:58Z |
|
dc.date.issued |
2015-07-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40936 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4121 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ναυτική Τεχνολογία |
el |
dc.subject |
Θαλάσσια Επιστήμη |
el |
dc.subject |
Ρευστοδυναμική |
el |
dc.title |
Αριθμητική διερεύνηση της επιβραδυνόμενης κίνησης αξονοσυμμετρικού σώματος |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-06-02 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την αριθμητική μελέτη της επιβραδυνόμενης κίνησης ενός αξονοσυμμετρικού υποβρυχίου σώματος. Μελετάται, η επίδραση της μεταβολής των γεωμετρικών χαρακτηριστικών του σώματος στην εξέλιξη της κίνησης. Η ακτίνα του σώματος, το ευθύγραμμο τμήμα της γάστρας, και η θέσης της έλικας μεταβάλλονται προκειμένου να ερευνηθεί η επίδραση, στα μεγέθη του χρόνου, της απόστασης ακινητοποίησης, της ταχύτητας του σώματος, της αντίστασης και της απαιτούμενης ώσης, που χαρακτηρίζουν τον ελιγμό σταματήματος με ανάστροφη λειτουργία της έλικας (χειρισμός ανάποδα). Ο κώδικας που χρησιμοποιήθηκε έχει αναπτυχθεί στο ΕΝΘΥ για την επίλυση τυρβώδους, συνεκτικού, ασυμπίεστου πεδίου ροής, με τη μέθοδο των όγκων ελέγχου. Ιδιαίτερης σημασίας στη μελέτη, αποτέλεσε η διερεύνηση για το πώς επηρεάζει η μεταβολή της διαμέτρου της έλικας, τον χρόνο και την απόσταση που απαιτείται ωσότου το σώμα να σταματήσει. Λόγω δυσκολίας στην εύρεση βιβλιογραφικών στοιχείων αναφοράς για υποβρύχια πλοία, στην εργασία συμπεριελήφθησαν στοιχεία από ελιγμούς σταματήματος, εμπορικών πλοίων, ενώ η σύγκριση των αποτελεσμάτων έγινε με βάση την Κανονισμό του ΙΜΟ για την ικανότητα σταματήματος των πλοίων. |
el |
heal.advisorName |
Τζαμπίρας, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τριανταφύλλου, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπελιμπασάκης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
127 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
false |
|