dc.contributor.author | Κοτρόζος, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Kotrozos, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2015-07-13T09:46:52Z | |
dc.date.available | 2015-07-13T09:46:52Z | |
dc.date.issued | 2015-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40955 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9683 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αδρανή | el |
dc.subject | Aggregates | en |
dc.subject | Ασβεστόλιθος | el |
dc.subject | Σκυρόδεμα | el |
dc.subject | Έρμα σιδηροδρομικών γραμμών | el |
dc.subject | Βάσεις Κ υποβάσεις | el |
dc.subject | Concrete | en |
dc.subject | Railway ballast | en |
dc.subject | Los Angeles | en |
dc.subject | Micro-deval | en |
dc.subject | Protodyankonov | en |
dc.title | Πειραματικές διαδικασίες ελέγχου και μέθοδοι αξιολόγησης καταλληλότητας αδρανών υλικών | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Τεχνολογία παραγωγής τσιμέντου και σκυροδέματος | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-03-23 | |
heal.abstract | Τα αδρανή υλικά βρίσκουν μεγάλο εύρος χρήσης στον κατασκευαστικό κλάδο, ε αυτό αφορά την παρασκευή του σκυροδέματος μέχρι την δημιουργία έρματος σιδηροδρομικών γραμμών, βάσεων και υποβάσεων οδοστρωσίας και άλλων. Γι’ αυτό το λόγο, κρίνεται σκόπιμη η μελέτη των μηχανικών ιδιοτήτων τους αλλά και των γεωμετρικών χαρακτηριστικών τους. Κάτι τέτοιο υλοποιείται από την παρούσα εργασία μέσα από πειραματικές διαδικασίες ελέγχου και μεθόδους αξιολόγησης καταλληλότητας Αδρανών υλικών. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος της, αναφέρονται κάποια γενικά στοιχεία για τα αδρανή υλικά, την κατάταξή τους ανάλογα με την προέλευσή τους και τις χρήσεις τους. Ακολουθούν εξειδικεύσεις στη χρήση τους για τις περιπτώσεις του σκυροδέματος, της κατασκευής έρματος σιδηροδρομικών γραμμών καθώς και βάσεων και υποβάσεων. Ειδικά για το σκυρόδεμα, δίνεται έμφαση στον ασβεστόλιθο που είναι και το υλικό που χρησιμοποιήθηκε στις εργαστηριακές δοκιμές της εργασίας. Στο δεύτερο μέρος της, παρουσιάζονται οι τέσσερις δοκιμές (Los Angeles,Micro- Deval,Protodyakonov και δοκιμή Πλακώδων και Επιμήκων τεμαχίων)που πραγματοποιήθηκαν στο εργαστήριο Μηχανικής Προπαρασκευής και Εμπλουτισμού Μεταλλευμάτων του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.Γίνεται αναλυτική περιγραφή της πειραματικής διαδικασίας που χρησιμοποιήθηκε για κάθε δοκιμή,επεξεργάζονται τα αποτελέσματα και δίνονται τα συμπεράσματα για κάθε πείραμα ξεχωριστά. Στο τρίτο μέρος της, δίνονται τα ολικά συμπεράσματα των δοκιμών καθώς και η καταλληλότητα του υλικού ,σύμφωνα με τις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν, για την χρήση του σε σκυρόδεμα, έρμα σιδηροδρομικά αλλα και σε βάσεις και υποβάσεις δρόμων. | el |
heal.abstract | Aggregates are widely used in the construction sector, from the formulation of concrete to the creation of railway ballast, bases and subbases of roads etc. For this reason, the study of their mechanical properties and their geometrical characteristics is a field of great scientific interest. Such an analysis is implemented in the following thesis through experimental control and methods of evaluating the suitability of aggregates. The present thesis is divided in three main parts. Firstly, a literature review about aggregates is presented, their classification according to their origin and their use. More specification is given for their use in concrete making and creation of both railway ballast and bases and subbases of roads. As far as concrete is concerned, emphasis is given in limestone which is the material used in the experimental process. Secondly, the four different procedures are presented (Los Angeles, Micro-Deval, Protodyakonov and the Flat and Elongated Particle Test) which were carried out at the Laboratory of Mineral Processing of the National Technical University of Athens. An indepth description of the experimental process used for every test is also included along with elaboration on the results. Thirdly, the main conclusion of the tests is drawn out which includes the suitability of the material for its use in concrete, railway ballast and bases and subbases of roads. | en |
heal.advisorName | Τσακαλάκης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Αναστασάκης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Ξενίδης, Άνθιμος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών. Τομέας Μεταλλουργίας και Τεχνολογίας Υλικών. Εργαστήριο Εμπλουτισμού των Μεταλλευμάτων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 139 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: