HEAL DSpace

Επεκτάσεις και αλλαγές από την επέκταση των Μέσων Σταθερής Τροχιάς στον Πειραιά

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αργύρη, Βασιλική-Ρουμπίνη el
dc.contributor.author Argyri, Vasiliki-Roumpini en
dc.date.accessioned 2015-07-17T08:31:51Z
dc.date.available 2015-07-17T08:31:51Z
dc.date.issued 2015-07-17
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40991
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9454
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject ΜΣΤ el
dc.subject Metro en
dc.subject Μετρό el
dc.subject Τραμ el
dc.subject Πειραιάς el
dc.subject Χρήσεις γης el
dc.subject Tram en
dc.subject Piraeus en
dc.subject Land use en
dc.title Επεκτάσεις και αλλαγές από την επέκταση των Μέσων Σταθερής Τροχιάς στον Πειραιά el
dc.title Impacts of the extension of Fixed Railway System in Piraeus en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Πολεοδομία-χωροταξία el
heal.classification Urban planning en
heal.classification Συγκοινωνία-μεταφορές el
heal.classification Transportation systems en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-11-05
heal.abstract Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η επέκταση του δικτύου Μέσων Σταθερής Τροχιάς στην περιοχή του Πειραιά και μελετάται η πολεοδομική, κυκλοφοριακή, περιβαλλοντική και κοινωνικοοικονομική επίδραση που αυτή θα έχει στην περιοχή μελέτης, το Δήμο Πειραιά. Μέσα από έρευνα πεδίου για την καταγραφή χρήσεων γης, καθώς και έρευνα με χρήση ερωτηματολογίων που αποτυπώνει προσωπικές εκτιμήσεις των παρόδιων και στοιχεία για τις αξίες των ακινήτων, γίνεται μια αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, σύγκριση με αυτή που επικρατούσε πριν την οικονομική κρίση και μια εκτίμηση των επιπτώσεων που θα έχει η λειτουργία των Μέσων Σταθερής Τροχιάς στο μέλλον. Δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο αναπτυσσόμενο δίκτυο του Μετρό, φαίνεται πως αυτό θα επηρεάσει τις αξίες των ακινήτων και την ανάπτυξη των διαφόρων δραστηριοτήτων με διαφορετικό τρόπο σε κάθε περιοχή, ανάλογα με το βαθμό στον οποίο αυτή περιλαμβάνει ήδη διαμορφωμένες κεντρικές λειτουργίες. Η επίπτωση των επεκτάσεων στο περιβάλλον αποτιμάται ως θετική ή ουδέτερη. Η οικονομική κρίση δρα ανασταλτικά στην εξέλιξη των εξεταζόμενων παραγόντων. el
heal.abstract The objective of this diploma thesis is to present the extension of fixed railway system in Piraeus and study its urban, circulative, environmental and socio-economical impact on the field of research, the municipality of Piraeus. Through field research to record land use, as well as research using questionnaires about personal assessments of roadsides and data on property values, there is a depiction of the current situation compared to that prevailing before the financial crisis and an estimation of future implications of fixed railway system operation. Emphasizing on the Metro network development, it seems that it is going to impact property values and the development of several activities differently in each region, depending on their presently preformatted central functions. The impact of the extensions on the environment is assessed as positive or neutral. The economic crisis seems to impair the development of factors considered. en
heal.advisorName Μπελαβίλας, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Τζουβαδάκης, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Κλαμπατσέα, Ειρήνη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 152 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα