dc.contributor.author | Αργύρη, Βασιλική-Ρουμπίνη | el |
dc.contributor.author | Argyri, Vasiliki-Roumpini | en |
dc.date.accessioned | 2015-07-17T08:31:51Z | |
dc.date.available | 2015-07-17T08:31:51Z | |
dc.date.issued | 2015-07-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/40991 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9454 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΜΣΤ | el |
dc.subject | Metro | en |
dc.subject | Μετρό | el |
dc.subject | Τραμ | el |
dc.subject | Πειραιάς | el |
dc.subject | Χρήσεις γης | el |
dc.subject | Tram | en |
dc.subject | Piraeus | en |
dc.subject | Land use | en |
dc.title | Επεκτάσεις και αλλαγές από την επέκταση των Μέσων Σταθερής Τροχιάς στον Πειραιά | el |
dc.title | Impacts of the extension of Fixed Railway System in Piraeus | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Πολεοδομία-χωροταξία | el |
heal.classification | Urban planning | en |
heal.classification | Συγκοινωνία-μεταφορές | el |
heal.classification | Transportation systems | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2014-11-05 | |
heal.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η επέκταση του δικτύου Μέσων Σταθερής Τροχιάς στην περιοχή του Πειραιά και μελετάται η πολεοδομική, κυκλοφοριακή, περιβαλλοντική και κοινωνικοοικονομική επίδραση που αυτή θα έχει στην περιοχή μελέτης, το Δήμο Πειραιά. Μέσα από έρευνα πεδίου για την καταγραφή χρήσεων γης, καθώς και έρευνα με χρήση ερωτηματολογίων που αποτυπώνει προσωπικές εκτιμήσεις των παρόδιων και στοιχεία για τις αξίες των ακινήτων, γίνεται μια αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, σύγκριση με αυτή που επικρατούσε πριν την οικονομική κρίση και μια εκτίμηση των επιπτώσεων που θα έχει η λειτουργία των Μέσων Σταθερής Τροχιάς στο μέλλον. Δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο αναπτυσσόμενο δίκτυο του Μετρό, φαίνεται πως αυτό θα επηρεάσει τις αξίες των ακινήτων και την ανάπτυξη των διαφόρων δραστηριοτήτων με διαφορετικό τρόπο σε κάθε περιοχή, ανάλογα με το βαθμό στον οποίο αυτή περιλαμβάνει ήδη διαμορφωμένες κεντρικές λειτουργίες. Η επίπτωση των επεκτάσεων στο περιβάλλον αποτιμάται ως θετική ή ουδέτερη. Η οικονομική κρίση δρα ανασταλτικά στην εξέλιξη των εξεταζόμενων παραγόντων. | el |
heal.abstract | The objective of this diploma thesis is to present the extension of fixed railway system in Piraeus and study its urban, circulative, environmental and socio-economical impact on the field of research, the municipality of Piraeus. Through field research to record land use, as well as research using questionnaires about personal assessments of roadsides and data on property values, there is a depiction of the current situation compared to that prevailing before the financial crisis and an estimation of future implications of fixed railway system operation. Emphasizing on the Metro network development, it seems that it is going to impact property values and the development of several activities differently in each region, depending on their presently preformatted central functions. The impact of the extensions on the environment is assessed as positive or neutral. The economic crisis seems to impair the development of factors considered. | en |
heal.advisorName | Μπελαβίλας, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Τζουβαδάκης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Κλαμπατσέα, Ειρήνη | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 152 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: