dc.contributor.author |
Καρολεμέας, Χρήστος
|
el |
dc.contributor.author |
Karolemeas, Christos
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-07-22T08:48:34Z |
|
dc.date.available |
2016-07-22T02:00:16Z |
|
dc.date.issued |
2015-07-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41013 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4554 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ποδηλατόδρομος |
el |
dc.subject |
Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών |
el |
dc.subject |
Σιδηροδρομικές γραμμές |
el |
dc.subject |
Διαδρομές περιπάτου ποδηλάτου |
el |
dc.subject |
Λαύριο |
el |
dc.subject |
rail trails |
en |
dc.subject |
GIS |
en |
dc.subject |
Bicycle route |
el |
dc.subject |
Lavrio |
el |
dc.subject |
Agioi Anargyroi |
el |
dc.title |
Διερεύνηση του εφικτού για τη μετατροπή παλαιών σιδηροδρομικών γραμμών σε διαδρομές περιπάτου και ποδηλάτου. Η περίπτωση Αγ. Ανάργυροι - Λαύριο. |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
GIS |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-02-24 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η αξιοποίηση της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής Άγιοι Ανάργυροι – Λαύριο και η μετατροπή της σε διάδρομο περιπάτου και ποδηλάτου.
Αρχικά πραγματοποιείται η παρουσίαση της διεθνούς εμπειρίας σε θέματα ένταξης του ποδηλάτου σε εγκαταλελειμμένες σιδηροδρομικές γραμμές σε αστικά, αλλά και υπεραστικά τμήματα. Η μελέτη των διεθνών αυτών περιπτώσεων συμβάλλει στην αναγνώριση των θετικών και αρνητικών στοιχείων και αποτελεί οδηγό για την επίτευξη των στόχων του συγκεκριμένου έργου. Περαιτέρω παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής, καθώς επίσης η μεθοδολογία και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την επεξεργασία των δεδομένων.
Στη συνέχεια ακολουθεί ο εντοπισμός της θέσης των οικονομικών δραστηριοτήτων και των πόλων έλξης υπερτοπικού ενδιαφέροντος στην ευρύτερη ζώνη εμβέλειας της διαδρομής Άγ. Ανάργυροι – Λαύριο. Η δημιουργία του ποδηλατοδρόμου θα επηρεάσει τη λειτουργία των περιοχών από τις οποίες θα περάσει, θα αυξήσει την επισκεψιμότητά τους, ενώ θα αναδειχθούν και οι πόλοι έλξης.
Έπειτα, πραγματοποιείται ο εντοπισμός των δικτύων σύνδεσης του διαδρόμου περιπάτου και ποδηλάτου με τους παραπάνω πόλους ενδιαφέροντος, έτσι ώστε να μπορούν οι ποδηλάτες να μετακινούνται με ασφάλεια προς αυτούς και να αξιοποιείται σε μέγιστο βαθμό η γραμμή.
Ακολούθως, παρουσιάζεται η διαδικασία διάθεσης των γεωχωρικών δεδομένων στο διαδίκτυο μέσω κατάλληλων υπηρεσιών.
Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα που προκύπτουν και την αξιολόγηση της πρότασης, ενώ στο τέλος παρατίθενται χάρτες που παρουσιάζουν τόσο την υφιστάμενη κατάσταση, όσο και τις προτάσεις για την αξιοποίηση της γραμμής |
el |
heal.abstract |
The subject of this master thesis is the development of the old railway line Ag. Anargyroi - Lavrio and its conversion to a railtrail suitable for walking and cycling.
At first, international experience is presented as regards to issues concerning bicycle integration into abandoned rail lines in urban and suburban parts. Comparative study of these international cases contributes to the identification of positive and negative elements and provides a guideline for this project’s objectives achievement.
Furthermore, the results of this study are thoroughly presented, as well as the methodology and tools that were used to process the data.
Thereafter, economic activities and attractions of touristic interest are identified in the wider area of the line Ag. Anargyroi - Lavrio. The creation of this bicycle route will change everyday life in the areas that is constructed as the visitors of these areas will increase, the touristic attractions will be promoted- highlighted and the car traffic will be reduced in a smaller scale.Next, new cycling networks connecting the line and the attractions presented, are designed in order to create a safer transition of cyclists towards the attractions and take advantage of the line in the optimum way.
Finally the process of uploading geospatial data online through appropriate services is demonstrated in order to all data be available to everyone who is interested in the subject.
This thesis ends with conclusions drawn by the study and the assessment of the proposal, while maps are listed showing both the current situation and the proposals for future utilization of the line. |
en |
heal.advisorName |
Σιόλας, Άγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σαγιάς, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπακογιάννης, Ευθύμιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
169 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|