HEAL DSpace

Διερεύνηση του εφικτού για τη μετατροπή παλαιών σιδηροδρομικών γραμμών σε διαδρομές περιπάτου και ποδηλάτου. Η περίπτωση Αγ. Ανάργυροι - Λαύριο.

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καρολεμέας, Χρήστος el
dc.contributor.author Karolemeas, Christos en
dc.date.accessioned 2015-07-22T08:48:34Z
dc.date.available 2016-07-22T02:00:16Z
dc.date.issued 2015-07-22
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41013
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4554
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Γεωπληροφορική” el
dc.rights Default License
dc.subject Ποδηλατόδρομος el
dc.subject Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών el
dc.subject Σιδηροδρομικές γραμμές el
dc.subject Διαδρομές περιπάτου ποδηλάτου el
dc.subject Λαύριο el
dc.subject rail trails en
dc.subject GIS en
dc.subject Bicycle route el
dc.subject Lavrio el
dc.subject Agioi Anargyroi el
dc.title Διερεύνηση του εφικτού για τη μετατροπή παλαιών σιδηροδρομικών γραμμών σε διαδρομές περιπάτου και ποδηλάτου. Η περίπτωση Αγ. Ανάργυροι - Λαύριο. el
heal.type masterThesis
heal.classification GIS el
heal.language el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-02-24
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η αξιοποίηση της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής Άγιοι Ανάργυροι – Λαύριο και η μετατροπή της σε διάδρομο περιπάτου και ποδηλάτου. Αρχικά πραγματοποιείται η παρουσίαση της διεθνούς εμπειρίας σε θέματα ένταξης του ποδηλάτου σε εγκαταλελειμμένες σιδηροδρομικές γραμμές σε αστικά, αλλά και υπεραστικά τμήματα. Η μελέτη των διεθνών αυτών περιπτώσεων συμβάλλει στην αναγνώριση των θετικών και αρνητικών στοιχείων και αποτελεί οδηγό για την επίτευξη των στόχων του συγκεκριμένου έργου. Περαιτέρω παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της μελέτης αυτής, καθώς επίσης η μεθοδολογία και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την επεξεργασία των δεδομένων. Στη συνέχεια ακολουθεί ο εντοπισμός της θέσης των οικονομικών δραστηριοτήτων και των πόλων έλξης υπερτοπικού ενδιαφέροντος στην ευρύτερη ζώνη εμβέλειας της διαδρομής Άγ. Ανάργυροι – Λαύριο. Η δημιουργία του ποδηλατοδρόμου θα επηρεάσει τη λειτουργία των περιοχών από τις οποίες θα περάσει, θα αυξήσει την επισκεψιμότητά τους, ενώ θα αναδειχθούν και οι πόλοι έλξης. Έπειτα, πραγματοποιείται ο εντοπισμός των δικτύων σύνδεσης του διαδρόμου περιπάτου και ποδηλάτου με τους παραπάνω πόλους ενδιαφέροντος, έτσι ώστε να μπορούν οι ποδηλάτες να μετακινούνται με ασφάλεια προς αυτούς και να αξιοποιείται σε μέγιστο βαθμό η γραμμή. Ακολούθως, παρουσιάζεται η διαδικασία διάθεσης των γεωχωρικών δεδομένων στο διαδίκτυο μέσω κατάλληλων υπηρεσιών. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα που προκύπτουν και την αξιολόγηση της πρότασης, ενώ στο τέλος παρατίθενται χάρτες που παρουσιάζουν τόσο την υφιστάμενη κατάσταση, όσο και τις προτάσεις για την αξιοποίηση της γραμμής el
heal.abstract The subject of this master thesis is the development of the old railway line Ag. Anargyroi - Lavrio and its conversion to a railtrail suitable for walking and cycling. At first, international experience is presented as regards to issues concerning bicycle integration into abandoned rail lines in urban and suburban parts. Comparative study of these international cases contributes to the identification of positive and negative elements and provides a guideline for this project’s objectives achievement. Furthermore, the results of this study are thoroughly presented, as well as the methodology and tools that were used to process the data. Thereafter, economic activities and attractions of touristic interest are identified in the wider area of the line Ag. Anargyroi - Lavrio. The creation of this bicycle route will change everyday life in the areas that is constructed as the visitors of these areas will increase, the touristic attractions will be promoted- highlighted and the car traffic will be reduced in a smaller scale.Next, new cycling networks connecting the line and the attractions presented, are designed in order to create a safer transition of cyclists towards the attractions and take advantage of the line in the optimum way. Finally the process of uploading geospatial data online through appropriate services is demonstrated in order to all data be available to everyone who is interested in the subject. This thesis ends with conclusions drawn by the study and the assessment of the proposal, while maps are listed showing both the current situation and the proposals for future utilization of the line. en
heal.advisorName Σιόλας, Άγγελος el
heal.committeeMemberName Σαγιάς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Μπακογιάννης, Ευθύμιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 169 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής