dc.contributor.author | Καρράς, Χρήστος | el |
dc.contributor.author | Karras, Chrisτos | en |
dc.date.accessioned | 2015-07-30T10:04:42Z | |
dc.date.available | 2015-07-30T10:04:42Z | |
dc.date.issued | 2015-07-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41057 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4468 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πυρηνικοί Αντιδραστήρες | el |
dc.subject | Κίνηση Πλωτών Μέσων | el |
dc.subject | Πυρηνοκίνητα πλοία | el |
dc.subject | Τεχνολογία | el |
dc.subject | Nuclear Reactors | el |
dc.subject | Movement of ships | el |
dc.title | Πυρηνικοί Αντιδραστήρες για την Κίνηση Πλωτών Μέσων | el |
dc.title | Nuclear Reactors for Propulsion | en |
dc.contributor.department | Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.secondaryTitle | Οφελη και προβλήματα από τη χρήση τους | el |
heal.secondaryTitle | Benefits and issues from their use. | en |
heal.classification | Πυρηνική Τεχνολογία | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-04-24 | |
heal.abstract | Οι θαλάσσιες μεταφορές κατέχουν σημαντικό μερίδιο στις μεταφορές παγκοσμίως και αποτελούν το 70% του συνόλου των μεταφορών μεταξύ της Ευρωπαϊκής ένωσης και του υπόλοιπου κόσμου. Το 2001 στη χώρα μας αντιστοιχούσε σε 164 εκατομμύρια μετρικούς τόνους φορτίου, ενώ σε όλους τους λιμένες της Ελλάδας κατέπλευσαν 561 πλοία και διακινήθηκαν 53 εκατομμύρια επιβάτες [45]. Σε αυτά τα πλαίσια, η σύγχρονη τεχνολογία αναζητά λύσεις που συμβάλλουν στη μείωση του κόστους, σε μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης πλοίων, στη βελτίωση της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας και στην προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Παράλληλα διεθνώς το 7% των ρύπων που ευθύνονται για την ένταση του φαινομένου του θερμοκηπίου προέρχεται από τις θαλάσσιες μεταφορές. Μία από τις λύσεις που μελετώνται διεθνώς, είναι η χρήση της πυρηνικής ενέργειας στην κίνηση των πλοίων. Σημαντικό θέμα προβληματισμού είναι οι κανόνες ασφάλειας που θα πρέπει να διέπουν τα πλοία που θα κάνουν χρήση αυτής. Σήμερα οι εφαρμογές της πυρηνικής ενέργειας στην κίνηση πλωτών μέσων αφορούν κυρίως στην πρόωση εμπορικών πλοίων και υποβρυχίων. Το πρόβλημα της χρήσης της πυρηνικής ενέργειας για κίνηση μη πολεμικών πλοίων θα μελετηθεί στο πλαίσιο της παρούσης εργασίας ώστε να προκύψουν συμπεράσματα για οφέλη και προβλήματα που θα επιφέρει η ενδεχόμενη χρήση τους στην εμπορική ναυσιπλοΐα. | el |
heal.advisorName | Χίνης, Ευάγγελος | el |
heal.committeeMemberName | Μαυράκος, Σπυρίδων | el |
heal.committeeMemberName | Σπύρου, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 120 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: