HEAL DSpace

Πυρηνικοί Αντιδραστήρες για την Κίνηση Πλωτών Μέσων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καρράς, Χρήστος el
dc.contributor.author Karras, Chrisτos en
dc.date.accessioned 2015-07-30T10:04:42Z
dc.date.available 2015-07-30T10:04:42Z
dc.date.issued 2015-07-30
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41057
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4468
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Πυρηνικοί Αντιδραστήρες el
dc.subject Κίνηση Πλωτών Μέσων el
dc.subject Πυρηνοκίνητα πλοία el
dc.subject Τεχνολογία el
dc.subject Nuclear Reactors el
dc.subject Movement of ships el
dc.title Πυρηνικοί Αντιδραστήρες για την Κίνηση Πλωτών Μέσων el
dc.title Nuclear Reactors for Propulsion en
dc.contributor.department Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη el
heal.type masterThesis
heal.secondaryTitle Οφελη και προβλήματα από τη χρήση τους el
heal.secondaryTitle Benefits and issues from their use. en
heal.classification Πυρηνική Τεχνολογία el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-04-24
heal.abstract Οι θαλάσσιες μεταφορές κατέχουν σημαντικό μερίδιο στις μεταφορές παγκοσμίως και αποτελούν το 70% του συνόλου των μεταφορών μεταξύ της Ευρωπαϊκής ένωσης και του υπόλοιπου κόσμου. Το 2001 στη χώρα μας αντιστοιχούσε σε 164 εκατομμύρια μετρικούς τόνους φορτίου, ενώ σε όλους τους λιμένες της Ελλάδας κατέπλευσαν 561 πλοία και διακινήθηκαν 53 εκατομμύρια επιβάτες [45]. Σε αυτά τα πλαίσια, η σύγχρονη τεχνολογία αναζητά λύσεις που συμβάλλουν στη μείωση του κόστους, σε μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης πλοίων, στη βελτίωση της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας και στην προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Παράλληλα διεθνώς το 7% των ρύπων που ευθύνονται για την ένταση του φαινομένου του θερμοκηπίου προέρχεται από τις θαλάσσιες μεταφορές. Μία από τις λύσεις που μελετώνται διεθνώς, είναι η χρήση της πυρηνικής ενέργειας στην κίνηση των πλοίων. Σημαντικό θέμα προβληματισμού είναι οι κανόνες ασφάλειας που θα πρέπει να διέπουν τα πλοία που θα κάνουν χρήση αυτής. Σήμερα οι εφαρμογές της πυρηνικής ενέργειας στην κίνηση πλωτών μέσων αφορούν κυρίως στην πρόωση εμπορικών πλοίων και υποβρυχίων. Το πρόβλημα της χρήσης της πυρηνικής ενέργειας για κίνηση μη πολεμικών πλοίων θα μελετηθεί στο πλαίσιο της παρούσης εργασίας ώστε να προκύψουν συμπεράσματα για οφέλη και προβλήματα που θα επιφέρει η ενδεχόμενη χρήση τους στην εμπορική ναυσιπλοΐα. el
heal.advisorName Χίνης, Ευάγγελος el
heal.committeeMemberName Μαυράκος, Σπυρίδων el
heal.committeeMemberName Σπύρου, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 120 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα