dc.contributor.author |
Μακρής, Βασίλειος
|
el |
dc.contributor.author |
Makris, Vasileios
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-08-24T09:03:46Z |
|
dc.date.available |
2015-08-24T09:03:46Z |
|
dc.date.issued |
2015-08-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41093 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9770 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Προαστιακός σιδηρόδρομος |
el |
dc.subject |
Suburban railway |
en |
dc.subject |
Ταύρος |
el |
dc.subject |
Υπογειοποίηση |
el |
dc.subject |
Επικάλυψη |
el |
dc.subject |
Εκσκαφή |
el |
dc.subject |
Undergrounding |
en |
dc.subject |
Tavros |
en |
dc.subject |
Cover |
en |
dc.subject |
Cut |
en |
dc.title |
Υπογειοποίηση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην περιοχή του Ταύρου |
el |
dc.title |
Undergrounding of the suburban railway at the Tavros Municipality |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Tunnels--Design and construction |
el |
heal.classificationURI |
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85138677 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-03-03 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την πρόταση υπογειοποίησης της γραμμής του προαστιακού σιδηροδρόμου στην Δημοτική Κοινότητα Ταύρου. Η υπογειοποίηση προτείνεται με αφορμή την ανάγκη για εκσυγχρονισμό του προαστιακού σιδηροδρόμου όπως διατυπώνεται από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος
.
Σκοπός της εργασίας είναι μέσω της πρότασης, να συνδυαστούν
οι απαιτούμενες τεχνικές βελτιώσεις του σιδηροδρόμου με την
πλήρη ανεξαρτητοποίηση του από το εγκάρσιο οδικό δίκτυο χωρίς να θίγεται το αστικό και φυσικό περιβάλλον σε μία περιοχή η οποία παρουσιάζει στοιχεία υποβάθμισης.
Με αυτή τη στοχοθεσία η εργασία συγκροτείται από 9 κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο π ραγματοποιείται μια εισαγωγή στο αντικείμενο των υπόγειων έργων και στην αξία που έχουν για τα αστικά περιβάλλοντα. Επίσης παρουσιάζονται και
χαρακτηριστικές περιπτώσεις υλοποιημένων υπογείων έργων.
Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η υφιστάμενη κατάσταση της περιοχής του Ταύρου με επίκεντρο περιοχή μελέτης του έργου επιχειρώντας να αποτυπωθεί η κατάσταση υποβάθμισης της
.
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο σχεδιασμός του ΟΣΕ για την αναβάθμιση του προαστιακού σιδηροδρόμου όσον αφορά τα έργα που πρόκειται να πραγματοποιηθούν στην περιοχή του Ταύρου.
Στο τέταρτο κεφάλαιο αναπτύσσεται η αιτιολόγηση της ανάγκης του έργου σύμφωνα με τα δεδομένα της περιοχής και την επήρεια που θα έχουν σε αυτή.
Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο σχεδιασμός της προτεινόμενης γραμμής σε ότι έχει να κάνει με τα χωροθετικά και γεωμετρικά χαρακτηριστικά της.
Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συγκεντρωμένα στοιχεία που αφορούν το γεωλογικό περιβάλλον και τα γεωτεχνικά χαρακτηριστικά που απαντώνται στην περιοχή μελέτης.
Στο έβδομο κεφάλαιο περιγράφεται η κατασκευή του έργου σύμφωνα με τις ανάγκες της περιοχής και την εμπειρία σε παρόμοια έργα.
Στο κεφάλαιο οκτώ παρουσιάζονται οι προμετρήσεις που αφορούν την κοστολόγηση και τον χρονικό προγραμματισμό του έργου.
Τέλος στο κεφάλαιο εννέα παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την εκπόνηση της εργασίας. |
el |
heal.abstract |
This thesis entitled “Undergrounding of the suburban railway
at the Tavros Municipality”, deals with the proposal of moving the line of the suburban railway in Tavros below the ground
level. Undergrounding is proposed by the occasion of the need for
modernization of suburban rail as set by the Hellenic Railways
Organization(HRO).This study aims, through the proposal, to combine the necessary technical improvements of the railway
in accordance to the need of its full independence from the crossroads, without affecting the urban and natural environment in an area which presents elements of degradation.
Through this scope,this work consists of nine chapters.
The first chapter,presents an introduction to the subject of underground structures and their value to urban environments.
Also, there are presented typical cases of realized
underground works.
The second chapter presents the current situation in the region of Tavros, centered around the suburban railway area in an attempt to reflect the degradation state of it.
The third chapter presents the plan of the HRO to upgrade suburban railway on the projects to be carried in the Tavros region.
The fourth chapter describes the justification for the project in accordance with the data of the region and the influence
they will have in it.
The fifth chapter presents the design of the proposed line on what
it has to do with the space it occupies and its geometric characteristics.
The sixth
chapter presents the collected data concerning the geological environment and geotechnical characteristics found in the study area.
Chapter seven describes the construction of the project according to the needs of the urban area of Tavros based on experience in similar projects.
Chapter eight presents the bill of quantity concerning the
pricing and scheduling of the project.
In chapter nine, the last of this work,conclusions
are drawn on the feasibility of the project of this thesis
. |
en |
heal.advisorName |
Σοφιανός, Αλέξανδρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Νομικός, Παύλος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπενάρδος, Ανδρέας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών. Τομέας Μεταλλευτικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
151 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|