dc.contributor.author |
Μποζίκας, Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Bozikas, Nikolaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-08-26T10:56:17Z |
|
dc.date.available |
2015-08-26T10:56:17Z |
|
dc.date.issued |
2015-08-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41114 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10141 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Χρόνος διαδρομής |
el |
dc.subject |
Κυκλοφοριακός φόρτος |
el |
dc.subject |
Γενικευμένα γραμμικά μοντέλα |
el |
dc.subject |
Απεργίες μέσων μαζικής μεταφοράς |
el |
dc.subject |
Ποσοστιαία μεταβολή χρόνου διαδρομής |
el |
dc.subject |
Travel time |
en |
dc.subject |
Traffic flow |
en |
dc.subject |
Public transport strikes |
en |
dc.subject |
Generalized linear models |
en |
dc.subject |
Percentage difference travel time |
en |
dc.title |
Διερεύνηση της επίδρασης των απεργιών των μέσων μαζικής μεταφοράς στην κυκλοφορία |
el |
dc.title |
Investigation of effects of public transport strikes |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Transport planning |
en |
heal.classificationURI |
http://zbw.eu/stw/descriptor/11832-0 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-03-19 |
|
heal.abstract |
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει την επίδραση των απεργιακών κινητοποιήσεων των μέσων μαζικής μεταφοράς, της Αθήνας κατά την περίοδο από τον Νοεμβρίου του 2012 ως τον Ιανουάριο του 2013, σε βασικά κυκλοφοριακά μεγέθη. Εξετάστηκαν λεωφόροι βαρύνουσας σημασίας για το οδικό δίκτυο της Αθήνας όπως η λεωφόρος Αλεξάνδρας και η λεωφόρος Κηφισού, στις οποίες και παρατηρούνται διαφορετικά κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά. Επιλέχθηκαν ημέρες απεργιακών κινητοποιήσεων, εντός της προαναφερθείσας εξεταζόμενης περιόδου, από τις οποίες αποκλείστηκαν ημέρες όπου παράλληλα με απεργία των μέσων μαζικής μεταφοράς είχε εξαγγελθεί απεργία των συνδικαλιστικών οργάνων των εργαζομένων, και συγκρίθηκαν με τυπικές ημέρες οι οποίες αναζητήθηκαν σε περίοδο εντός μιας εβδομάδας, πριν ή μετά την απεργιακή κινητοποίηση. Για τις λεωφόρους αυτές επιλέχθηκαν μετρητές, του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας, οι οποίοι παρουσίαζαν το αντιπροσωπευτικότερο αποτέλεσμα κατά τις εξεταζόμενες τυπικές ημέρες. Για την διερεύνηση της επίδρασης των απεργιακών κινητοποιήσεων, δημιουργήθηκαν γενικευμένα γραμμικά μοντέλα (Generalized Linear Models) στα οποία εξετάστηκαν διαφορετικές μεταβλητές απόκρισης όπως ο κυκλοφοριακός φόρτος και ο χρόνος διαδρομής, καθώς και επεξηγηματικές μεταβλητές όπως είδη απεργιών, απεργίες μεμονωμένων μέσων μαζικής μεταφοράς όπως απεργία ΜΕΤΡΟ, απεργία ενός οργανισμού όπως απεργία ΣΤΑ.ΣΥ και γενική απεργία, χρονικοί περίοδοι εντός της ημέρας, όπως χρονικές περίοδοι εντός ή εκτός αιχμής και διάφορες άλλες, έτσι ώστε να προσδιοριστεί ο τρόπος με τον οποίο μεταβάλλεται ο κυκλοφοριακός φόρτος και ο χρόνος διαδρομής κατά τις απεργιακές κινητοποιήσεις και συγκριτικά με ημέρες κατά τις οποίες δεν πραγματοποιήθηκε κάποια απεργιακή κινητοποίηση. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν ότι ο χρόνος διαδρομής επηρεάζεται σημαντικά από τις απεργιακές κινητοποιήσεις και ειδικότερα σε απεργία όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς ενώ ιδιαίτερη αύξηση παρατηρείται και κατά τις ώρες αιχμής. Τέλος παρόμοια επιρροή ασκούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις των μέσων μαζικής μεταφοράς και στον κυκλοφοριακό φόρτο παρολαυτά η αύξηση αυτή δεν παρατηρείται σε όλες τις εξεταζόμενες οδικές αρτηρίες κυρίως λόγω του ήδη κορεσμένου οδικού δικτύου. |
el |
heal.advisorName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Αντωνίου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
99 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|