HEAL DSpace

Διερεύνηση της επίδρασης των απεργιών των μέσων μαζικής μεταφοράς στην κυκλοφορία

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μποζίκας, Νικόλαος el
dc.contributor.author Bozikas, Nikolaos en
dc.date.accessioned 2015-08-26T10:56:17Z
dc.date.available 2015-08-26T10:56:17Z
dc.date.issued 2015-08-26
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41114
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10141
dc.rights Default License
dc.subject Χρόνος διαδρομής el
dc.subject Κυκλοφοριακός φόρτος el
dc.subject Γενικευμένα γραμμικά μοντέλα el
dc.subject Απεργίες μέσων μαζικής μεταφοράς el
dc.subject Ποσοστιαία μεταβολή χρόνου διαδρομής el
dc.subject Travel time en
dc.subject Traffic flow en
dc.subject Public transport strikes en
dc.subject Generalized linear models en
dc.subject Percentage difference travel time en
dc.title Διερεύνηση της επίδρασης των απεργιών των μέσων μαζικής μεταφοράς στην κυκλοφορία el
dc.title Investigation of effects of public transport strikes en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Transport planning en
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/11832-0
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-03-19
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει την επίδραση των απεργιακών κινητοποιήσεων των μέσων μαζικής μεταφοράς, της Αθήνας κατά την περίοδο από τον Νοεμβρίου του 2012 ως τον Ιανουάριο του 2013, σε βασικά κυκλοφοριακά μεγέθη. Εξετάστηκαν λεωφόροι βαρύνουσας σημασίας για το οδικό δίκτυο της Αθήνας όπως η λεωφόρος Αλεξάνδρας και η λεωφόρος Κηφισού, στις οποίες και παρατηρούνται διαφορετικά κυκλοφοριακά χαρακτηριστικά. Επιλέχθηκαν ημέρες απεργιακών κινητοποιήσεων, εντός της προαναφερθείσας εξεταζόμενης περιόδου, από τις οποίες αποκλείστηκαν ημέρες όπου παράλληλα με απεργία των μέσων μαζικής μεταφοράς είχε εξαγγελθεί απεργία των συνδικαλιστικών οργάνων των εργαζομένων, και συγκρίθηκαν με τυπικές ημέρες οι οποίες αναζητήθηκαν σε περίοδο εντός μιας εβδομάδας, πριν ή μετά την απεργιακή κινητοποίηση. Για τις λεωφόρους αυτές επιλέχθηκαν μετρητές, του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας, οι οποίοι παρουσίαζαν το αντιπροσωπευτικότερο αποτέλεσμα κατά τις εξεταζόμενες τυπικές ημέρες. Για την διερεύνηση της επίδρασης των απεργιακών κινητοποιήσεων, δημιουργήθηκαν γενικευμένα γραμμικά μοντέλα (Generalized Linear Models) στα οποία εξετάστηκαν διαφορετικές μεταβλητές απόκρισης όπως ο κυκλοφοριακός φόρτος και ο χρόνος διαδρομής, καθώς και επεξηγηματικές μεταβλητές όπως είδη απεργιών, απεργίες μεμονωμένων μέσων μαζικής μεταφοράς όπως απεργία ΜΕΤΡΟ, απεργία ενός οργανισμού όπως απεργία ΣΤΑ.ΣΥ και γενική απεργία, χρονικοί περίοδοι εντός της ημέρας, όπως χρονικές περίοδοι εντός ή εκτός αιχμής και διάφορες άλλες, έτσι ώστε να προσδιοριστεί ο τρόπος με τον οποίο μεταβάλλεται ο κυκλοφοριακός φόρτος και ο χρόνος διαδρομής κατά τις απεργιακές κινητοποιήσεις και συγκριτικά με ημέρες κατά τις οποίες δεν πραγματοποιήθηκε κάποια απεργιακή κινητοποίηση. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν ότι ο χρόνος διαδρομής επηρεάζεται σημαντικά από τις απεργιακές κινητοποιήσεις και ειδικότερα σε απεργία όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς ενώ ιδιαίτερη αύξηση παρατηρείται και κατά τις ώρες αιχμής. Τέλος παρόμοια επιρροή ασκούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις των μέσων μαζικής μεταφοράς και στον κυκλοφοριακό φόρτο παρολαυτά η αύξηση αυτή δεν παρατηρείται σε όλες τις εξεταζόμενες οδικές αρτηρίες κυρίως λόγω του ήδη κορεσμένου οδικού δικτύου. el
heal.advisorName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Αντωνίου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 99 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής