HEAL DSpace

Συγκριτική Αξιολόγηση Συγκοινωνιακών Μοντέλων Σχεδιασμού TransCad™ – PTV VISUM™

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μανουκιάν, Μανούκ el
dc.contributor.author Manoukian, Manouk en
dc.date.accessioned 2015-08-31T11:34:38Z
dc.date.available 2016-08-31T02:00:17Z
dc.date.issued 2015-08-31
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41133
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12493
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Διαδικασία καταμερισμού el
dc.subject Καταμερισμός κυκλοφορίας el
dc.subject Συγκοινωνιακός σχεδιασμός el
dc.subject Συγκοινωνιακά μοντέλα el
dc.subject Traffic assignment en
dc.subject Transportation planning en
dc.subject Equilibrium assignment en
dc.subject Assignment algorithm en
dc.subject Transportation planning software en
dc.subject Λογισμικά συγκοινωνιακού σχεδιασμού el
dc.title Συγκριτική Αξιολόγηση Συγκοινωνιακών Μοντέλων Σχεδιασμού TransCad™ – PTV VISUM™ el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή τεχνική el
heal.language el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015
heal.abstract Το πρόβλημα του καταμερισμού της κυκλοφορίας, δηλαδή του τρόπου με τον οποίο θα κατανεμηθούν οι μετακινούμενοι με ΙΧ σε ένα δίκτυο του οποίου τα χαρακτηριστικά είναι γνωστά, είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα στην ανάλυση συγκοινωνιακών συστημάτων. Ο καταμερισμός της κυκλοφορίας αποτελεί το τέταρτο στάδιο του συγκοινωνιακού σχεδιασμού, έπειτα από την γένεση μετακινήσεων, τη κατανομή των μετακινήσεων και την επιλογή μέσου. Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται συγκριτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων καταμερισμού κυκλοφορίας στο δίκτυο, όπως αυτές υλοποιούνται από δύο ευρέως διαδεδομένα λογισμικά συγκοινωνιακού σχεδιασμού (TransCad™ και PTV Visum™), με τη χρήση κατάλληλων στατιστικών μεθόδων. Η διαδικασία καταμερισμού εφαρμόζεται σε τυπικό οδικό δίκτυο πραγματικού μεγέθους και πλασματικά δεδομένα ζήτησης. Προκύπτουν διαφορές στα αποτελέσματα καταμερισμού του δικτύου, τα οποία αποδίδονται σε διαφορετικές παραδοχές ως προς την επίλυση των αντίστοιχων μαθηματικών προβλημάτων από τα δύο λογισμικά. el
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Αντωνίου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 97 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα