dc.contributor.author | Μανουκιάν, Μανούκ | el |
dc.contributor.author | Manoukian, Manouk | en |
dc.date.accessioned | 2015-08-31T11:34:38Z | |
dc.date.available | 2016-08-31T02:00:17Z | |
dc.date.issued | 2015-08-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41133 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.12493 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διαδικασία καταμερισμού | el |
dc.subject | Καταμερισμός κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Συγκοινωνιακός σχεδιασμός | el |
dc.subject | Συγκοινωνιακά μοντέλα | el |
dc.subject | Traffic assignment | en |
dc.subject | Transportation planning | en |
dc.subject | Equilibrium assignment | en |
dc.subject | Assignment algorithm | en |
dc.subject | Transportation planning software | en |
dc.subject | Λογισμικά συγκοινωνιακού σχεδιασμού | el |
dc.title | Συγκριτική Αξιολόγηση Συγκοινωνιακών Μοντέλων Σχεδιασμού TransCad™ – PTV VISUM™ | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακή τεχνική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015 | |
heal.abstract | Το πρόβλημα του καταμερισμού της κυκλοφορίας, δηλαδή του τρόπου με τον οποίο θα κατανεμηθούν οι μετακινούμενοι με ΙΧ σε ένα δίκτυο του οποίου τα χαρακτηριστικά είναι γνωστά, είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα στην ανάλυση συγκοινωνιακών συστημάτων. Ο καταμερισμός της κυκλοφορίας αποτελεί το τέταρτο στάδιο του συγκοινωνιακού σχεδιασμού, έπειτα από την γένεση μετακινήσεων, τη κατανομή των μετακινήσεων και την επιλογή μέσου. Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται συγκριτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων καταμερισμού κυκλοφορίας στο δίκτυο, όπως αυτές υλοποιούνται από δύο ευρέως διαδεδομένα λογισμικά συγκοινωνιακού σχεδιασμού (TransCad™ και PTV Visum™), με τη χρήση κατάλληλων στατιστικών μεθόδων. Η διαδικασία καταμερισμού εφαρμόζεται σε τυπικό οδικό δίκτυο πραγματικού μεγέθους και πλασματικά δεδομένα ζήτησης. Προκύπτουν διαφορές στα αποτελέσματα καταμερισμού του δικτύου, τα οποία αποδίδονται σε διαφορετικές παραδοχές ως προς την επίλυση των αντίστοιχων μαθηματικών προβλημάτων από τα δύο λογισμικά. | el |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Αντωνίου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 97 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: