dc.contributor.author | Μακρής, Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Makris, Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2015-09-02T09:21:02Z | |
dc.date.available | 2015-09-02T09:21:02Z | |
dc.date.issued | 2015-09-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41153 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9730 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παραμετρική μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Βελτιστοποίηση σχεδίασης | el |
dc.subject | Σχεδίαση γάστρας πλοίων | el |
dc.subject | Parametric modeling | en |
dc.subject | Ship hydrodynamics | en |
dc.subject | Ship hull design | en |
dc.subject | Multi-objective optimization algorithms | en |
dc.subject | Desing optimization | en |
dc.subject | Αλγόριθμοι πολυκριτηριακής βελτιστοποίησης | el |
dc.subject | Ναυτική υδροδυναμική | el |
dc.title | Παραμετρική μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς ταχύπλοου Ε/Γ-Ο/Γ | el |
dc.title | Parametric modeling and optimization of the hydrodynamic performance of a fast displacement ferry | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Hydrodynamics | en |
heal.classification | Optimization | en |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unesco6/330112 | |
heal.classificationURI | http://skos.um.es/unescothes/C02848 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-04-07 | |
heal.abstract | Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η παραμετρική μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς ενός ταχέως Ε/Γ-Ο/Γ σε ήρεμο νερό και σε κυματισμούς. Η παραμετρική σχεδίαση βασίσθηκε στις γραμμές μιας δεδομένης γεωμετρίας και υλοποιήθηκε με συνδυασμό των σχεδιαστικών εργαλείων ενός λογισμικού παραμετρικής σχεδίασης καθώς και της βελτιστοποίησης παρεμβολής καμπυλών με πολυωνυμικές καμπύλες B-Spline. Η βελτιστοποίηση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς της γάστρας που εξετάστηκε έγινε με τη βοήθεια λογισμικών που χρησιμοποιούν τη δυναμική θεωρία και αφορά την αντίσταση κυματισμού σε ήρεμο νερό και τις επαγόμενες επιταχύνσεις κατά την πλεύση σε αρμονικούς κυματισμούς. Η πολυκριτηριακή διαδικασία βελτιστοποίησης υλοποιήθηκε με χρήση γενετικού αλγορίθμου και τα αποτελέσματα της αξιολογήθηκαν με λογισμικό που χρησιμοποιεί τη συνεκτική θεωρία. | el |
heal.abstract | The subject of this diploma thesis is parametric modeling and hydrodynamic performance optimization of a fast displacement ferry in calm water and in waves. A given hull form was parameterized by using the CAD tools of a parametric design software and also an optimization of fitting curves with B-Spline, process. The hydrodynamic performance optimization was performed by using potential flow solvers for evaluation of the wave resistance in calm water and the induced accelerations in waves of various frequencies. This multi-objective optimization process was performed with a genetic algorithm and the obtained results were further investigated by a RANS solver. | en |
heal.advisorName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης | el |
heal.committeeMemberName | Τζαμπίρας, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής. Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 154 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: