HEAL DSpace

Παραμετρική μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς ταχύπλοου Ε/Γ-Ο/Γ

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μακρής, Δημήτριος el
dc.contributor.author Makris, Dimitrios en
dc.date.accessioned 2015-09-02T09:21:02Z
dc.date.available 2015-09-02T09:21:02Z
dc.date.issued 2015-09-02
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41153
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9730
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Παραμετρική μοντελοποίηση el
dc.subject Βελτιστοποίηση σχεδίασης el
dc.subject Σχεδίαση γάστρας πλοίων el
dc.subject Parametric modeling en
dc.subject Ship hydrodynamics en
dc.subject Ship hull design en
dc.subject Multi-objective optimization algorithms en
dc.subject Desing optimization en
dc.subject Αλγόριθμοι πολυκριτηριακής βελτιστοποίησης el
dc.subject Ναυτική υδροδυναμική el
dc.title Παραμετρική μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς ταχύπλοου Ε/Γ-Ο/Γ el
dc.title Parametric modeling and optimization of the hydrodynamic performance of a fast displacement ferry en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Hydrodynamics en
heal.classification Optimization en
heal.classificationURI http://skos.um.es/unesco6/330112
heal.classificationURI http://skos.um.es/unescothes/C02848
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-04-07
heal.abstract Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας αποτελεί η παραμετρική μοντελοποίηση και βελτιστοποίηση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς ενός ταχέως Ε/Γ-Ο/Γ σε ήρεμο νερό και σε κυματισμούς. Η παραμετρική σχεδίαση βασίσθηκε στις γραμμές μιας δεδομένης γεωμετρίας και υλοποιήθηκε με συνδυασμό των σχεδιαστικών εργαλείων ενός λογισμικού παραμετρικής σχεδίασης καθώς και της βελτιστοποίησης παρεμβολής καμπυλών με πολυωνυμικές καμπύλες B-Spline. Η βελτιστοποίηση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς της γάστρας που εξετάστηκε έγινε με τη βοήθεια λογισμικών που χρησιμοποιούν τη δυναμική θεωρία και αφορά την αντίσταση κυματισμού σε ήρεμο νερό και τις επαγόμενες επιταχύνσεις κατά την πλεύση σε αρμονικούς κυματισμούς. Η πολυκριτηριακή διαδικασία βελτιστοποίησης υλοποιήθηκε με χρήση γενετικού αλγορίθμου και τα αποτελέσματα της αξιολογήθηκαν με λογισμικό που χρησιμοποιεί τη συνεκτική θεωρία. el
heal.abstract The subject of this diploma thesis is parametric modeling and hydrodynamic performance optimization of a fast displacement ferry in calm water and in waves. A given hull form was parameterized by using the CAD tools of a parametric design software and also an optimization of fitting curves with B-Spline, process. The hydrodynamic performance optimization was performed by using potential flow solvers for evaluation of the wave resistance in calm water and the induced accelerations in waves of various frequencies. This multi-objective optimization process was performed with a genetic algorithm and the obtained results were further investigated by a RANS solver. en
heal.advisorName Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης el
heal.committeeMemberName Τζαμπίρας, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής. Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 154 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα