HEAL DSpace

Ανάπτυξη τεχνικών Gamification, σχεδίαση γενικού μοντέλου και εφαρμογή σε τεχνικές ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κουφού, Δήμητρα el
dc.contributor.author Koufou, Dimitra en
dc.date.accessioned 2015-09-07T11:14:53Z
dc.date.available 2015-09-07T11:14:53Z
dc.date.issued 2015-09-07
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41195
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10034
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Gamification el
dc.subject Badges en
dc.subject Engagement en
dc.subject Crowdsourcing en
dc.subject Leaderboards en
dc.subject Παιχνιδοποίηση el
dc.subject Παράσημα el
dc.subject Ενασχόληση el
dc.subject Πληθοπορισμός el
dc.subject Πίνακες κατάταξης el
dc.title Ανάπτυξη τεχνικών Gamification, σχεδίαση γενικού μοντέλου και εφαρμογή σε τεχνικές ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οικονομικά el
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-07-20
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ένα συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για την έννοια του gamification και η εφαρμογή του σε διάφορους τομείς είναι πλέον ιδιαίτερα διαδεδομένη. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την έννοια του gamification παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο θεωρητικό υπόβαθρο γύρω από τον όρο. Εξετάζεται η σύνδεση του gamification με τα παιχνίδια, ενώ γίνεται ανάλυση των κινήτρων που δίνουν ώθηση στους ανθρώπους για συγκεκριμένες ενέργειες μέσα από το πρίσμα της ανθρώπινης ψυχολογίας. Μέσα από την ανάλυση ορίζονται οι δυναμικές, οι μηχανισμοί και τα αισθητικά στοιχεία ενός παιχνιδοποιημένου πληροφοριακού συστήματος, ενώ γίνεται εξέταση εφαρμογών του gamification σε διάφορους τομείς. Βασικός στόχος, ωστόσο, της διπλωματικής εργασίας είναι να δοθεί ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο σχεδίασης ενός πληροφοριακού συστήματος gamification, το οποίο θα προσφέρει σε κάθε σχεδιαστή έναν αναλυτικό οδηγό με όλα τα απαραίτητα στοιχεία, ώστε να δημιουργήσει το σύστημα που ανταποκρίνεται στους στόχους του. Έχοντας ως γνώμονα το προτεινόμενο πλαίσιο γίνεται εφαρμογή σε πραγματικό πρόβλημα. Πιο συγκεκριμένα, η εφαρμογή που εξετάζεται ανήκει στον επιχειρηματικό κόσμο και στην άκρως ανερχόμενη έννοια της καινοτομίας. Οι δύο κύριες ομάδες που λαμβάνουν μέρος στη διαδικασία είναι οι εταιρείες που προτείνουν τις καινοτόμες ιδέες και οι απλοί χρήστες που θα τις δοκιμάσουν πριν την κυκλοφορία. Αναλύονται τα βασικά χαρακτηριστικά του συστήματος gamification, το οποίο έχει ως στόχο να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων των δύο ομάδων και να αυξήσει το ρυθμό με τον οποίο παράγεται η καινοτομία. Τέλος, διεξάγεται ποιοτική και ποσοτική αξιολόγηση του προτεινόμενου συστήματος για τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η οποία κατέδειξε θετικά αποτελέσματα. el
heal.advisorName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Μέντζας, Γρηγόριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 151 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα