dc.contributor.author | Γκούβας, Φοίβος-Δημήτριος | el |
dc.contributor.author | Gkouvas, Foivos-Dimitrios | en |
dc.date.accessioned | 2015-09-10T11:04:00Z | |
dc.date.available | 2015-09-10T11:04:00Z | |
dc.date.issued | 2015-09-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41260 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9605 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηχοποίηση | el |
dc.subject | Βίντεο | el |
dc.subject | Αλγοριθμική σύνθεση | el |
dc.subject | Ρυθμός | el |
dc.subject | MIDI | en |
dc.subject | Sonification | en |
dc.subject | Sound | en |
dc.subject | Algorithmic composition | en |
dc.subject | Rhythm | en |
dc.title | Ηχοποίηση βίντεο, η παράμετρος του ρυθμού. Θεωρητική προσέγγιση και υλοποίηση ρυθμικής συσχέτισης βίντεο και μουσικής | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ηλεκτρονική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-05-06 | |
heal.abstract | Παρ' όλη την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη πως το σύνολο της μουσικής δημιουργίας είναι προϊόν αισθητικής έμπνευσης και καλλιτεχνικών διαδικασιών, η μουσική σύνθεση πολύ συχνά στηρίζεται σε τυποποιημένους μηχανισμούς. Η αλγοριθμική σύνθεση μάλιστα στοχεύει ουσιαστικά στην εξ' ολοκλήρου δημιουργία μουσικής με χρήση τέτοιων αυτοματοποιημένων μεθόδων. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η υλοποίηση μιας διαδικασίας αλγοριθμικής σύνθεσης ρυθμικών δομών. Αρχικά, γίνεται μια προσπάθεια να οριστεί με βάση προϋπάρχουσα έρευνα, ο ρυθμός ενός βίντεο ώστε να επιτευχθεί μηχανικά η σύνδεση του με το μουσικό ρυθμό. Ο αλγόριθμος που θα υλοποιεί τη σύνθεση στηρίζεται στη μετατροπή ενός video σε ήχο, μέσω μιας διαδικασίας που να μπορεί να εντάσσεται στα πλαίσια του video sonification. Έτσι, το τελικό αποτέλεσμα θα μπορεί να συνοδεύσει το οπτικό περιεχόμενο ή και να εξετάζεται ως αυτοτελής μουσική οντότητα. Το αποτέλεσμα αυτό προκύπτει ως εξής: Μέσω συγκεκριμένης ανάλυσης του βίντεο εισόδου σε MATLAB παράγεται ως ενδιάμεση έξοδος ένα αρχείο MIDI το οποίο κατόπιν τροφοδοτείται στο interface υλοποίησης, Ableton Live, όπου και παράγεται το τελικό αποτέλεσμα, "ερμηνευμένο" στα τύμπανα. | el |
heal.abstract | Despite the popular belief that the whole of music creation is a result of aesthetic inspiration and artistic procedures, music composition is often based on standarized mechanisms. It is notable that the fundamental aim of algorithmic composition is the creation of music using exclusively such automated methods. The objective of the present diploma thesis is to implement a procedure of algorithmic composition of rhythmic structures. Firstly, an effort is made to define the rhythm of a video, based on past research, so that we can automatically connect it with musical rhythm. The algorithm used to realize the composition is based on the transformation of a video into sound, through a procedure that can be characterized as video sonification. Thus, the result can accompany the visual content or be examined as an independent music form and it is produced as follows: An initial output in the form of a MIDI file is produced through a specific analysis of an input video in MATLAB, and it is consequently fed into the implementation interface, Ableton Live, where the final result is produced, "interpreted" on drums. | en |
heal.advisorName | Καμπουράκης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Καμπουράκης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Λούμος, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Κουκούτσης, Ηλίας | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 101 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: