dc.contributor.author | Ριζόπουλος, Θεόδωρος Στέφανος | el |
dc.contributor.author | Rizopoulos, Theodoros Stefanos | en |
dc.date.accessioned | 2015-09-10T11:28:10Z | |
dc.date.available | 2015-09-10T11:28:10Z | |
dc.date.issued | 2015-09-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41262 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9902 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δύσκαμπτα οδοστρώματα | el |
dc.subject | Δάπεδα από άοπλο σκυρόδεμα | el |
dc.subject | Κύρτωση λόγω θερμοκρασιακής επιπόνησης | el |
dc.subject | Μέθοδος πεπερασμένων στοιχείων | el |
dc.subject | Φορτία τροχού | el |
dc.subject | Rigid pavements | en |
dc.subject | Plain concrete pavements | en |
dc.subject | Curling due to temperature loading | en |
dc.subject | Finite element method | en |
dc.subject | Westergaard | en |
dc.subject | EverFE | en |
dc.subject | LS - Dyna | en |
dc.title | Αναλυτική διερεύνηση δαπέδου από σκυρόδεμα υπό μηχανικές και θερμοκρασιακές δράσεις | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Κατασκευές από σκυρόδεμα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-07-16 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η μελέτη των δύσκαμπτων οδοστρωμάτων από άοπλο σκυρόδεμα με αρμούς ενισχυμένους με βλήτρα. Αναλυτικότερα, διερευνήθηκαν η εντατική και παραμορφωσιακή κατάσταση της πλάκας σκυροδέματος λόγω επιπόνησης από θερμοκρασιακά φορτία, φορτία τροχού και συνδυασμό των δύο αυτών δράσεων. Για τους σκοπούς της εργασίας, χρησιμοποιήθηκαν δύο προγράμματα πεπερασμένων στοιχείων : πρωτίστως, το προσανατολισμένο στον σχεδιασμό δαπέδων από σκυρόδεμα EverFE και δευτερευόντως, το γενικής χρήσης LS-Dyna. Με τη βοήθεια των προγραμμάτων αυτών, καταστρώθηκαν προσομοιώματα δύσκαμπτων δαπέδων, ενώ με βάση τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από το Υδρολογικό Παρατηρητήριο Αθηνών που έχει έδρα στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, προσομοιώθηκαν ρεαλιστικές περιπτώσεις κατανομής της θερμοκρασίας στην πλάκα σκυροδέματος. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν έπειτα από επίλυση των προσομοιωμάτων για τις προαναφερθείσες περιπτώσεις επιπόνησης, κατηγοριοποιήθηκαν και παρουσιάστηκαν με μορφή διαγραμμάτων, ώστε να είναι εφικτή η σύγκριση της επιρροής που ασκεί η εκάστοτε μορφή επιπόνησης, αλλά και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος, στην ανάπτυξη των τάσεων και καμπτικών βελών, στην επιφανειακή στρώση σκυροδέματος. Έπειτα από μια πληθώρα αναλύσεων και διεξοδική μελέτη αυτών, εξάγεται το συμπέρασμα πως πρωτεύοντα ρόλο την ανάπτυξη τάσεων στα δάπεδα από σκυρόδεμα διαδραματίζει η μορφή και το μέγεθος των δράσεων που τους ασκούνται καθώς και το πάχος τους. | el |
heal.abstract | The subject of the present thesis is the study of rigid plain concrete pavements with joints and dowel bars. Specifically, the stress and strain behavior of the concrete slab was investigated, due to temperature variations, wheel loading and combination thereof. For the purpose of this thesis, two finite element software programs were used: mainly EverFE software, as it is oriented to concrete pavement design and secondarily the general purpose LS-Dyna. By means of these two software programs rigid pavement models were created, while based on data collected from the Hydrological Observatory of Athens based on the National Technical University, realistic cases of temperature distribution within the concrete slab were modelled. The results were obtained through the solution of analytical models, they were classified and represented in charts, in order to compare the influences on the stresses and deflections caused on the concrete toplayer, by each one and every kind of loading and by the pavement characteristics as well. After a plurality of analyses and an in depth study of them, the main conclusion reached is that stresses in concrete slabs of rigid pavements are principally determined by the form and magnitude of the applied loads, as well as by their height. | en |
heal.advisorName | Ζέρης, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Ζέρης, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Τρέζος, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Βουγιούκας, Εμμανουήλ | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Δομοστατικής. Εργαστήριο Οπλισμένου Σκυροδέματος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 148 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: