dc.contributor.author | Παπαδούλης, Λάμπρος Αλέξανδρος | el |
dc.contributor.author | Papadoulis, Lampros Alexandros | en |
dc.date.accessioned | 2015-09-14T10:16:06Z | |
dc.date.available | 2015-09-14T10:16:06Z | |
dc.date.issued | 2015-09-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41272 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9753 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σύστημα αστικής τιμολόγησης κορεσμού | el |
dc.subject | Λογισμικά προσομοίωσης | en |
dc.subject | Μοντέλα προσομοίωσης | el |
dc.subject | Κόμιστρα | el |
dc.subject | Δακτύλιος Αθήνας | el |
dc.title | Επιρροή συμπεριφοράς χρηστών σε πολιτικές τιμολόγησης κορεσμού στην κυκλοφορία σε αστικά δίκτυα | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-06-15 | |
heal.abstract | Ο κορεσμός στους δρόμους της Αθήνας αποτελεί μείζον πρόβλημα που επηρεάζει το αστικό περιβάλλον της και υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής τω ν κατοίκων της. Ο περιορισμός της χρήσης του Ι.Χ. μέσω ενός συστήματος αστικής τιμολό γησης κορεσμού, είναι ένας διαδεδομένος τρόπος αντιμετώπισης της κυκλοφοριακής σ υμφόρησης σε αστικά κέντρα. Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνη ση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων που προκύπτουν από την εφαρμογή ενός Συστήματος Αστικής Τ ιμολόγησης της συμφόρησης. Η περιοχή μελέτης απαρτίζεται από την περιοχή του μικ ρού δακτυλίου της πόλης της Αθήνας και τους δρόμους γύρω από αυτόν. Για την διενέργεια της παραπάνω έρευνας, διαμορφώθηκαν σενάρια τιμολόγησης, όπως αυτά προέκυψαν από την αν άλυση αποτελεσμάτων έρευνας ερωτηματολογίων, σχετικά με την αντίδραση των χρηστ ών ανάλογα με το ύψος του κομίστρου. Τα σενάρια, αξιολογήθηκαν με τη βοήθεια του λογισμικ ού Aimsun, στο οποίο δημιουργήθηκε το ψηφιακό μοντέλο της περιοχής ενδιαφέροντος και επ ικαιροποιήθηκαν οι κυκλοφοριακές συνθήκες με πραγματικά κυκλοφοριακά δεδομένα. Βάση των εξαγομένων αποτελεσμάτων, αξιολογείται το προτεινόμενο σύστημα τιμολόγησης. | el |
heal.advisorName | Βλαχογιάννη, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννής, Γιώργος | el |
heal.committeeMemberName | Γκόλιας, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 114 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: