HEAL DSpace

Επιρροή συμπεριφοράς χρηστών σε πολιτικές τιμολόγησης κορεσμού στην κυκλοφορία σε αστικά δίκτυα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαδούλης, Λάμπρος Αλέξανδρος el
dc.contributor.author Papadoulis, Lampros Alexandros en
dc.date.accessioned 2015-09-14T10:16:06Z
dc.date.available 2015-09-14T10:16:06Z
dc.date.issued 2015-09-14
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41272
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9753
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σύστημα αστικής τιμολόγησης κορεσμού el
dc.subject Λογισμικά προσομοίωσης en
dc.subject Μοντέλα προσομοίωσης el
dc.subject Κόμιστρα el
dc.subject Δακτύλιος Αθήνας el
dc.title Επιρροή συμπεριφοράς χρηστών σε πολιτικές τιμολόγησης κορεσμού στην κυκλοφορία σε αστικά δίκτυα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-06-15
heal.abstract Ο κορεσμός στους δρόμους της Αθήνας αποτελεί μείζον πρόβλημα που επηρεάζει το αστικό περιβάλλον της και υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής τω ν κατοίκων της. Ο περιορισμός της χρήσης του Ι.Χ. μέσω ενός συστήματος αστικής τιμολό γησης κορεσμού, είναι ένας διαδεδομένος τρόπος αντιμετώπισης της κυκλοφοριακής σ υμφόρησης σε αστικά κέντρα. Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνη ση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων που προκύπτουν από την εφαρμογή ενός Συστήματος Αστικής Τ ιμολόγησης της συμφόρησης. Η περιοχή μελέτης απαρτίζεται από την περιοχή του μικ ρού δακτυλίου της πόλης της Αθήνας και τους δρόμους γύρω από αυτόν. Για την διενέργεια της παραπάνω έρευνας, διαμορφώθηκαν σενάρια τιμολόγησης, όπως αυτά προέκυψαν από την αν άλυση αποτελεσμάτων έρευνας ερωτηματολογίων, σχετικά με την αντίδραση των χρηστ ών ανάλογα με το ύψος του κομίστρου. Τα σενάρια, αξιολογήθηκαν με τη βοήθεια του λογισμικ ού Aimsun, στο οποίο δημιουργήθηκε το ψηφιακό μοντέλο της περιοχής ενδιαφέροντος και επ ικαιροποιήθηκαν οι κυκλοφοριακές συνθήκες με πραγματικά κυκλοφοριακά δεδομένα. Βάση των εξαγομένων αποτελεσμάτων, αξιολογείται το προτεινόμενο σύστημα τιμολόγησης. el
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 114 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα