HEAL DSpace

Διερεύνηση της αξιοπιστίας μοντέλων υπολογισμού τρωτότητας σε αγωγούς ακαθάρτων. Εφαρμογή σε πόλη της Βόρειας Γερμανίας

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ξενοχρήστου, Μαρία el
dc.contributor.author Xenochristou, Maria en
dc.date.accessioned 2015-09-18T12:07:19Z
dc.date.available 2015-09-18T12:07:19Z
dc.date.issued 2015-09-18
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41325
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9757
dc.rights Default License
dc.subject Markov chain en
dc.subject Sewer deterioration model en
dc.subject GompitZ en
dc.subject Sewer asset management en
dc.subject Monte carlo en
dc.subject Στατιστικά μοντέλα el
dc.subject Μοντέλα πρόγνωσης el
dc.subject Διαχείριση αγωγών el
dc.subject Παράγοντες τρωτότητας αγωγών el
dc.subject Μοντελοποίηση φθοράς el
dc.title Διερεύνηση της αξιοπιστίας μοντέλων υπολογισμού τρωτότητας σε αγωγούς ακαθάρτων. Εφαρμογή σε πόλη της Βόρειας Γερμανίας el
heal.type bachelorThesis
heal.generalDescription The current thesis was written in collaboration with the German research institute KompetenzZentrum Wasser Berlin as part of project SEMA (Asset Management Strategies for Sewer Systems) en
heal.classification Στατιστική ανάλυση el
heal.language el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-07-23
heal.abstract Καθώς η ανησυχία των αρμόδιων φορέων για την κατάσταση των υποδομών αποχέτευσης ομβρίων και ακαθάρτων αυξάνει, η ανάπτυξη αξιόπιστων και αποδοτικών στρατηγικών διαχείρισης γίνεται ολοένα και πιο απαραίτητη. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να ερευνήσει σε βάθος και να αξιολογήσει τις προοπτικές των υπαρχόντων μοντέλων υπολογισμού τρωτότητας να εκτιμήσουν το επίπεδο φθοράς των υπόγειων αγωγών. Για το σκοπό αυτό, η επίδοση του GompitZ, ενός μαθηματικού μοντέλου Markov, ερευνάται λεπτομερώς, χρησιμοποιώντας μια εκτενή βάση δεδομένων μιας Γερμανικής πόλης (31.394 οπτικές επιθεωρήσεις). Αρχικά, οι παράγοντες που συνεισφέρουν στην αλλοίωση της ποιότητας των αγωγών του δικτύου εντοπίζονται, και η επιρροή τους στη βαθμονόμηση και προγνωστική ακρίβεια του μοντέλου αξιολογείται. Το 70% των διαθέσιμων δεδομένων χρησιμοποιείται για τη βαθμονόμηση του μοντέλου, ενώ το υπόλοιπο 30% για τον έλεγχο των αποτελεσμάτων. Στο πρώτο στάδιο, η επίδοση του μοντέλου αξιολογήθηκε χωρίς τη χρήση μεταβλητών (age model). Στη συνέχεια, οι παράγοντες που διαπιστώθηκε ότι σχετίζονται με τη διάρκεια ζωής του δικτύου χρησιμοποιήθηκαν ως επεξηγηματικές μεταβλητές. Καθώς τα βραχυπρόθεσμα προγράμματα αποκατάστασης εστιάζουν στην επιδιόρθωση και αντικατάσταση των αγωγών που βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση, μια καινούρια μέθοδος αξιολόγησης εισήχθη με σκοπό την εκτίμηση της ικανότητας του μοντέλου να εντοπίσει τους αγωγούς που βρίσκονται στην δυσμενέστερη κατάσταση. Σύμφωνα με την παραπάνω μέθοδο, η ευαισθησία του μοντέλου στo μέγεθος του συνόλου δεδομένων εισόδου (χρησιμοποιώντας 100%, 20%, και 10% του διαθέσιμου δείγματος) διερευνήθηκε χρησιμοποιώντας προσομοίωση Monte Carlo. el
heal.advisorName Μακρόπουλος, Χρήστος el
heal.committeeMemberName Μαμάσης, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Τσουκαλά, Βασιλική el
heal.committeeMemberName Κουτσογιάννης, Δημήτρης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 155 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής