dc.contributor.author |
Ξενοχρήστου, Μαρία
|
el |
dc.contributor.author |
Xenochristou, Maria
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-09-18T12:07:19Z |
|
dc.date.available |
2015-09-18T12:07:19Z |
|
dc.date.issued |
2015-09-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41325 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9757 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Markov chain |
en |
dc.subject |
Sewer deterioration model |
en |
dc.subject |
GompitZ |
en |
dc.subject |
Sewer asset management |
en |
dc.subject |
Monte carlo |
en |
dc.subject |
Στατιστικά μοντέλα |
el |
dc.subject |
Μοντέλα πρόγνωσης |
el |
dc.subject |
Διαχείριση αγωγών |
el |
dc.subject |
Παράγοντες τρωτότητας αγωγών |
el |
dc.subject |
Μοντελοποίηση φθοράς |
el |
dc.title |
Διερεύνηση της αξιοπιστίας μοντέλων υπολογισμού τρωτότητας σε αγωγούς ακαθάρτων. Εφαρμογή σε πόλη της Βόρειας Γερμανίας |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.generalDescription |
The current thesis was written in collaboration with the German research institute KompetenzZentrum Wasser Berlin as part of project SEMA (Asset Management Strategies for Sewer Systems) |
en |
heal.classification |
Στατιστική ανάλυση |
el |
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-07-23 |
|
heal.abstract |
Καθώς η ανησυχία των αρμόδιων φορέων για την κατάσταση των υποδομών αποχέτευσης ομβρίων και ακαθάρτων αυξάνει, η ανάπτυξη αξιόπιστων και αποδοτικών στρατηγικών διαχείρισης γίνεται ολοένα και πιο απαραίτητη. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να ερευνήσει σε βάθος και να αξιολογήσει τις προοπτικές των υπαρχόντων μοντέλων υπολογισμού τρωτότητας να εκτιμήσουν το επίπεδο φθοράς των υπόγειων αγωγών. Για το σκοπό αυτό, η επίδοση του GompitZ, ενός μαθηματικού μοντέλου Markov, ερευνάται λεπτομερώς, χρησιμοποιώντας μια εκτενή βάση δεδομένων μιας Γερμανικής πόλης (31.394 οπτικές επιθεωρήσεις). Αρχικά, οι παράγοντες που συνεισφέρουν στην αλλοίωση της ποιότητας των αγωγών του δικτύου εντοπίζονται, και η επιρροή τους στη βαθμονόμηση και προγνωστική ακρίβεια του μοντέλου αξιολογείται. Το 70% των διαθέσιμων δεδομένων χρησιμοποιείται για τη βαθμονόμηση του μοντέλου, ενώ το υπόλοιπο 30% για τον έλεγχο των αποτελεσμάτων. Στο πρώτο στάδιο, η επίδοση του μοντέλου αξιολογήθηκε χωρίς τη χρήση μεταβλητών (age model). Στη συνέχεια, οι παράγοντες που διαπιστώθηκε ότι σχετίζονται με τη διάρκεια ζωής του δικτύου χρησιμοποιήθηκαν ως επεξηγηματικές μεταβλητές. Καθώς τα βραχυπρόθεσμα προγράμματα αποκατάστασης εστιάζουν στην επιδιόρθωση και αντικατάσταση των αγωγών που βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση, μια καινούρια μέθοδος αξιολόγησης εισήχθη με σκοπό την εκτίμηση της ικανότητας του μοντέλου να εντοπίσει τους αγωγούς που βρίσκονται στην δυσμενέστερη κατάσταση. Σύμφωνα με την παραπάνω μέθοδο, η ευαισθησία του μοντέλου στo μέγεθος του συνόλου δεδομένων εισόδου (χρησιμοποιώντας 100%, 20%, και 10% του διαθέσιμου δείγματος) διερευνήθηκε χρησιμοποιώντας προσομοίωση Monte Carlo. |
el |
heal.advisorName |
Μακρόπουλος, Χρήστος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μαμάσης, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσουκαλά, Βασιλική |
el |
heal.committeeMemberName |
Κουτσογιάννης, Δημήτρης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
155 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|