dc.contributor.author |
Παλαιολόγου, Γεωργία
|
el |
dc.contributor.author |
Palaiologou, Georgia
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-09-29T09:32:44Z |
|
dc.date.available |
2015-09-29T09:32:44Z |
|
dc.date.issued |
2015-09-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41338 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10206 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σχολεία |
el |
dc.subject |
Secondary schools |
en |
dc.subject |
Σεπόλια |
el |
dc.subject |
Εκπαίδευση |
el |
dc.subject |
Βιοκλιματικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Sepolia |
en |
dc.subject |
Bioclimatic - sustainable design |
en |
dc.title |
Σχολείο Μέσης Εκπαίδευσης στα Σεπόλια |
el |
dc.title |
Secondary School at Sepolia |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2013-07-26 |
|
heal.abstract |
Το θέμα της παρούσας διπλωματικής είναι ο σχεδιασμός ενός σχολείου μέσης εκπαίδευσης στην περιοχή των Σεπολίων. Κατευθυντήριες αρχές για τον σχεδιασμό αποτέλεσαν, η περιοχή, τα βιοκλιματικά στοιχεία και οι χρήστες.
Η αναζήτηση των αναγκών της περιοχής επιχειρήθηκε μέσα από την μελέτη των πολεοδομικών της χαρακτηριστικών καθώς και της οργάνωσης των σχολικών κτιρίων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο προσανατολισμός, ο ηλιασμός - σκιασμός του κτιρίου και ο φυσικός αερισμός μελετήθηκαν και ενσωματώθηκαν από την αρχή στον σχεδιασμό, αποτελώντας βασικό γνώμονα στη σύνθεση. Ιδιαίτερη προσοχή τέλος δόθηκε στο ανθρώπινο δυναμικό, τους χρήστες. Οι μαθητές – έφηβοι βρίσκονται σε μια δύσκολη και απρόβλεπτη ηλικία και αναζητούν έναν πιο ενδιαφέρον χώρο για να εκφράσουν τις ανησυχίες και τη διαφορετικότητά τους. Έτσι οι όγκοι περνούν από την αυστηρή γεωμετρία των τάξεων σε μια πιο ελεύθερη διάταξη, αυτή των εργαστηρίων, της βιβλιοθήκης και κυρίως της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων και το γυμναστήριο και της σχέσης αυτών με τους ελεύθερους χώρους. Επιδιώχτηκε με αυτόν τον τρόπο η δημιουργία ποικίλων χώρων ώστε ο έφηβος να βιώνει διαφορετικές εμπειρίες στο χώρο καθώς κινείται στις διάφορες λειτουργίες στη διάρκεια της ημέρας. Ο σχεδιασμός αυτών των χώρων έγινε ώστε να υπάρχει δυνατότητα χρήσης τους και από την κοινότητα, τις ώρες που δεν λειτουργεί το σχολείο, προσφέροντας επιπλέον ελεύθερους χώρους αλλά και χώρους για πολιτιστικές δραστηριότητες. |
el |
heal.abstract |
The subject of this thesis is to design a secondary education school in the area of Sepolia. Guiding principles for the design were the region, the bioclimatic elements and the users.
The search of the region's needs was undertaken through the study of urban characteristics and the organization of primary and secondary school buildings. The orientation, the insolation - shadowing structures and natural ventilation were studied and incorporated from the outset in the design, constituting the basic principle in the composition. Particular attention was given to human resources, the users. The students - teenagers are in a difficult and unpredictable age and they are looking for a more interesting space to express their concerns and their diversity. So volumes go through the rigorous geometry of classes into a freer arrangement such as of this of the laboratory, the library and especially the multi-purpose hall and the gym and its relationship with the open spaces. It has been intended thereby creating various spaces so the teens experiencing different experiences in space as they move to the various functions in the daytime. The design of these spaces was to be possible to use them from the community, during hours inoperative school, offering extra free spaces and spaces for cultural activities. |
en |
heal.advisorName |
Αλεξάνδρου, Ελένη |
el |
heal.advisorName |
Γυφτόπουλος, Σταύρος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
33 |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|