dc.contributor.author |
Παπαγεωργίου, Ευριπίδης
|
el |
dc.contributor.author |
Papageorgiou, Evripidis
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-09-30T10:51:13Z |
|
dc.date.available |
2015-09-30T10:51:13Z |
|
dc.date.issued |
2015-09-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41357 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9976 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μοτοσικλέτες |
el |
dc.subject |
Κύκλοι πόλης |
el |
dc.subject |
Προδιαγραφές |
el |
dc.subject |
Καυσαέρια |
el |
dc.subject |
Ηχητική ρύπανση |
el |
dc.subject |
Motorcycles |
en |
dc.subject |
WMTC |
el |
dc.subject |
Euro standards |
el |
dc.subject |
Emissions |
el |
dc.subject |
Test cycle |
el |
dc.title |
Προδιαγραφές καυσαερίων και κύκλοι πόλης μοτοσικλετών |
el |
dc.title |
Motorcycle's gas emissions standards and test cycles |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Papageorgiou Evripidis |
en |
heal.classification |
Μηχανές εσωτερικής καύσης |
el |
heal.classification |
Internal combustion engines |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-07-21 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα εργασία αποτελεί μία ανασκόπηση των προδιαγραφών καυσαερίων και των αντίστοιχων δοκιμών που εφαρμόζονται στους διάφορους τύπους μοτοσικλετών βάση των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για να κυκλοφορήσει στην Ευρωπαϊκή αγορά ένας νέος τύπος οχήματος πρέπει ο κατασκευαστής να αποδείξει στις αρμόδιες αρχές ότι αυτό το όχημα πληροί τις προδιαγραφές που ορίζουν οι σχετικοί Κανονισμοί. Για το σκοπό αυτό, ένα αντιπροσωπευτικό όχημα από τη σειρά του νέου τύπου οχήματος τίθεται σε διάφορους ελέγχους που αφορούν τα ελαστικά, τις διατάξεις φωτισμού, τις εξωτερικές προεξοχές (π.χ. καθρέφτες), τη δεξαμενή καυσίμου, την ατμοσφαιρική ρύπανση, την ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα, την ηχοστάθμη, τη διάταξη εξάτμισης, τα συστήματα ζεύξης και στερέωσης κ.α. Οι προδιαγραφές για την ατμοσφαιρική ρύπανση και την ηχοστάθμη, με τα οποία ασχολείται η παρούσα εργασία, για κάθε τύπο μοτοσικλετών και για κάθε δοκιμή παρουσιάζονται στο Κεφάλαιο 3. Οι τύποι μοτοσικλετών όπως ορίζονται στους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρουσιάζονται αναλυτικά στο Κεφάλαιο 2. Ο έλεγχος των προδιαγραφών γίνεται μέσω της διαδικασίας ενός Κύκλου Πόλης (Driving Cycle) ο οποίος περιλαμβάνει μια ακολουθία «δοκιμαστικών» σημείων, καθένα από τα οποία ορίζει μια ταχύτητα που το όχημα πρέπει να ακολουθήσει κατά τη δοκιμή. Τα δοκιμαστικά σημεία είναι διαιρεμένα σε χρονικά βήματα (δευτερόλεπτα) κατά τη διάρκεια των οποίων η επιτάχυνση θεωρείται σταθερή. Στο Κεφάλαιο 4 γίνεται η περιγραφή των κύκλων πόλης που εφαρμόζονται στις διάφορες δοκιμές, και δίνονται υπό μορφή πίνακα κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά αυτών, ενώ στο Κεφάλαιο 5 περιγράφεται λεπτομερέστερα η διαδικασία μέτρησης που ακολουθείται κατά τη διάρκεια ενός Κύκλου Πόλης. Στο Παράρτημα παρατίθενται τα στοιχεία που περιγράφουν τους κύκλους πόλης. |
el |
heal.advisorName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
151 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|