HEAL DSpace

Προσομοίωση Εκκένωσης Πλήθους, Επιβατηγού - Οχηματαγωγού Πλοίου, στο Περιβάλλον Unity3D

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καραφωτιάς, Γεώργιος el
dc.contributor.author Karafotias, Georgios en
dc.date.accessioned 2015-10-01T10:00:10Z
dc.date.available 2015-10-01T10:00:10Z
dc.date.issued 2015-10-01
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41363
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4456
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ *
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Εκκένωση el
dc.subject Μοντελοποίηση el
dc.subject Αυτόνομος χαρακτήρας el
dc.subject Τεχνητή Νοημοσύνη el
dc.subject Unity3D en
dc.subject Simulation en
dc.subject Evacuation en
dc.subject Artificial Intelligence el
dc.subject Agent el
dc.title Προσομοίωση Εκκένωσης Πλήθους, Επιβατηγού - Οχηματαγωγού Πλοίου, στο Περιβάλλον Unity3D el
heal.type masterThesis
heal.classification Προσομοίωση el
heal.classification Unity3D en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-05-27
heal.abstract Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός προσομοιωτή της διαδικασίας εκκένωσης ενός επιβατηγού πλοίου σε έκτακτες καταστάσεις, κυρίως λόγω εσωτερικών απειλών. Ο προσομοιωτής θα αναπτυχθεί με τη βοήθεια του λογισμικού πακέτου Unity3D, το οποίο περιλαμβάνει την rendering μηχανή και τοαναπτυξιακό περιβάλλοντης τριδιάστατης εικονικής σκηνής. Ο προγραμματισμός της τεχνητής νοημοσύνης των αυτόνομων χαρακτήρων, που θα αναπαριστούν το πλήθος, θα χωρισθεί σε δύο μέρη : το πρώτο θα ελέγχει την κίνησή τους χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο σύστημα εύρεσης διαδρομής και το δεύτερο τους τρόπους και κανόνες αλληλεπίδρασης μεταξύ τους - το οποίο θα πραγματοποιηθεί με γραφή συγκεκριμένου κώδικα. Το αποτέλεσμα θα είναι η δημιουργία ενός μοντέλου πλήθους με ρεαλιστικά συστήματα κατεύθυνσης/κίνησης και συγκρούσεων. Το μοντέλο αυτό θα χρησιμοποιηθεί στην προηγμένημέθοδο ανάλυσης εκκένωσης που έχει υιοθετήσει η MaritimeSafetyCommittee (MSC) και περιγράφεται στο «Interim guidelines for evacuation analysis for new and existing passenger ships». Οι κατευθυντήριες αυτές γραμμές προήλθαν από τους κανονισμούς του International Maritime Organization (IMO) για την ασφάλεια στα επιβατηγά πλοία και επιβάλλουν τη χρήση της μοντελοποίησης της εκκένωσης για την αξιολόγησητων διαδρομών διαφυγής από νωρίς στην διαδικασία σχεδιασμού του πλοίου. Η ανάγκη για αύξηση της ασφάλειας των επιβατών σε έκτακτες καταστάσεις προέκυψε λόγω σειράς θανάσιμων ατυχημάτων με πολλαπλές απώλειες σε επιβατηγά πλοίααλλά και από πρόσφατες ναυπηγήσεις cruiseliners μερικών χιλιάδων επιβατών. Έτσι, η χρήση του μοντέλου θα διευκολύνει τον σχεδιασμό του νέου πλοίου καθώς θα μπορεί να επιδείξει διάφορες πληροφορίες στον ναυπηγό μηχανικό, όπως ο συνολικός χρόνος εκκένωσης, τις διαδρομές που ακολουθήθηκαν και τις περιοχές αυξημένης κυκλοφοριακής συμφόρησης. el
heal.advisorName Γκίνης, Αλέξανδρος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κώστας, Κώστας (Τ.Ε.Ι. Αθήνας) el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 77 σ. en
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα