dc.contributor.author | Καραφωτιάς, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Karafotias, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2015-10-01T10:00:10Z | |
dc.date.available | 2015-10-01T10:00:10Z | |
dc.date.issued | 2015-10-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41363 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.4456 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προσομοίωση | el |
dc.subject | Εκκένωση | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Αυτόνομος χαρακτήρας | el |
dc.subject | Τεχνητή Νοημοσύνη | el |
dc.subject | Unity3D | en |
dc.subject | Simulation | en |
dc.subject | Evacuation | en |
dc.subject | Artificial Intelligence | el |
dc.subject | Agent | el |
dc.title | Προσομοίωση Εκκένωσης Πλήθους, Επιβατηγού - Οχηματαγωγού Πλοίου, στο Περιβάλλον Unity3D | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Προσομοίωση | el |
heal.classification | Unity3D | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-05-27 | |
heal.abstract | Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός προσομοιωτή της διαδικασίας εκκένωσης ενός επιβατηγού πλοίου σε έκτακτες καταστάσεις, κυρίως λόγω εσωτερικών απειλών. Ο προσομοιωτής θα αναπτυχθεί με τη βοήθεια του λογισμικού πακέτου Unity3D, το οποίο περιλαμβάνει την rendering μηχανή και τοαναπτυξιακό περιβάλλοντης τριδιάστατης εικονικής σκηνής. Ο προγραμματισμός της τεχνητής νοημοσύνης των αυτόνομων χαρακτήρων, που θα αναπαριστούν το πλήθος, θα χωρισθεί σε δύο μέρη : το πρώτο θα ελέγχει την κίνησή τους χρησιμοποιώντας το ενσωματωμένο σύστημα εύρεσης διαδρομής και το δεύτερο τους τρόπους και κανόνες αλληλεπίδρασης μεταξύ τους - το οποίο θα πραγματοποιηθεί με γραφή συγκεκριμένου κώδικα. Το αποτέλεσμα θα είναι η δημιουργία ενός μοντέλου πλήθους με ρεαλιστικά συστήματα κατεύθυνσης/κίνησης και συγκρούσεων. Το μοντέλο αυτό θα χρησιμοποιηθεί στην προηγμένημέθοδο ανάλυσης εκκένωσης που έχει υιοθετήσει η MaritimeSafetyCommittee (MSC) και περιγράφεται στο «Interim guidelines for evacuation analysis for new and existing passenger ships». Οι κατευθυντήριες αυτές γραμμές προήλθαν από τους κανονισμούς του International Maritime Organization (IMO) για την ασφάλεια στα επιβατηγά πλοία και επιβάλλουν τη χρήση της μοντελοποίησης της εκκένωσης για την αξιολόγησητων διαδρομών διαφυγής από νωρίς στην διαδικασία σχεδιασμού του πλοίου. Η ανάγκη για αύξηση της ασφάλειας των επιβατών σε έκτακτες καταστάσεις προέκυψε λόγω σειράς θανάσιμων ατυχημάτων με πολλαπλές απώλειες σε επιβατηγά πλοίααλλά και από πρόσφατες ναυπηγήσεις cruiseliners μερικών χιλιάδων επιβατών. Έτσι, η χρήση του μοντέλου θα διευκολύνει τον σχεδιασμό του νέου πλοίου καθώς θα μπορεί να επιδείξει διάφορες πληροφορίες στον ναυπηγό μηχανικό, όπως ο συνολικός χρόνος εκκένωσης, τις διαδρομές που ακολουθήθηκαν και τις περιοχές αυξημένης κυκλοφοριακής συμφόρησης. | el |
heal.advisorName | Γκίνης, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Κώστας, Κώστας (Τ.Ε.Ι. Αθήνας) | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου & Θαλάσσιων Μεταφορών. Εργαστήριο Μελέτης Πλοίου | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 77 σ. | en |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: