HEAL DSpace

Ανάλυση τεχνικών predictive analytics στη σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μωραϊτης, Ρένος el
dc.contributor.author Moraitis, Renos en
dc.date.accessioned 2015-10-07T08:10:38Z
dc.date.available 2015-10-07T08:10:38Z
dc.date.issued 2015-10-07
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41403
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9747
dc.rights Default License
dc.subject Μέσα κοινωνικής δικτύωσης el
dc.subject Social media en
dc.subject Σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών el
dc.subject Προβλεπτικά μοντέλα el
dc.subject Μηχανική εκμάθηση el
dc.subject Predictive analytics en
dc.subject Product and service design en
dc.subject Predictive modeling en
dc.subject Machine learning en
dc.title Ανάλυση τεχνικών predictive analytics στη σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συστήματα αποφάσεων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-07-22
heal.abstract Τα τελευταία χρόνια, με την άνοδο του Web 2.0 και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εμφανίζεται η πρόκληση της αξιοποίησης του τεράστιου αριθμού δεδομένων που κυκλοφορούν σε αυτά, προς όφελος της επιχειρηματικότητας. Πλέον, για να είναι μια επιχείρηση ανταγωνιστική, θα πρέπει να είναι σε θέση να εξάγει πληροφορία από αυτά τα δεδομένα, και να την αξιοποιεί στην λήψη αποφάσεων. Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εφαρμογή τεχνικών Predictive Analytics που αξιοποιούν αυτά τα δεδομένα, και αποσκοπούν στην βελτιστοποίηση της σχεδίασης προϊόντων και υπηρεσιών. Αρχικά, γίνεται μια επισκόπηση των διαδεδομένων και αποτελεσματικών εφαρμογών που έχουν τα Predictive Analytics σε τομείς όπως η προώθηση και οι πωλήσεις. Έπειτα, η διαδικασία της σχεδίασης αναλύεται ώστε να αποφανθούν οι μεταβλητές τις οποίες θα καλούνται να συσχετίσουν οι εφαρμογές των Predictive Analytics. Αναφέρονται παραδείγματα επιτυχημένων εφαρμογών Predictive Analytics από επιχειρήσεις στον τομέα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της σχεδίασης. Στο επόμενο στάδιο αναλύεται η διαδικασία της δημιουργίας ενός προβλεπτικού μοντέλου, από τον καθορισμό του σκοπού του και την συλλογή δεδομένων, μέχρι και τις μετρικές και τεχνικές για την αξιολόγηση του. Τα εργαλεία και οι αλγόριθμοι αξιολογούνται με βάση ένα σύνολο από έρευνες που μελετήθηκαν, και εξάγονται συμπεράσματα για την αξιοποίηση των δεδομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε αυτά. Τέλος, προτείνονται κάποια προβλεπτικά μοντέλα αποκλειστικά για τη σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών, και συγκρίνονται με ήδη υπάρχοντα el
heal.advisorName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ασκούνης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ψαρράς, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Ασημακόπουλος, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων. Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 144 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής