dc.contributor.author |
Μωραϊτης, Ρένος
|
el |
dc.contributor.author |
Moraitis, Renos
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-10-07T08:10:38Z |
|
dc.date.available |
2015-10-07T08:10:38Z |
|
dc.date.issued |
2015-10-07 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41403 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9747 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject |
Social media |
en |
dc.subject |
Σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών |
el |
dc.subject |
Προβλεπτικά μοντέλα |
el |
dc.subject |
Μηχανική εκμάθηση |
el |
dc.subject |
Predictive analytics |
en |
dc.subject |
Product and service design |
en |
dc.subject |
Predictive modeling |
en |
dc.subject |
Machine learning |
en |
dc.title |
Ανάλυση τεχνικών predictive analytics στη σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συστήματα αποφάσεων |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-07-22 |
|
heal.abstract |
Τα τελευταία χρόνια, με την άνοδο του
Web 2.0
και των μέσων κοινωνικής
δικτύωσης, εμφανίζεται η πρόκληση της αξιοποίησης του τεράστιου αριθμού δεδομένων
που κυκλοφορούν σε αυτά, προς όφελος της επιχειρηματικότητας. Πλέον, για να είναι μια
επιχείρηση ανταγωνιστική, θα πρέπει να είναι σε θέση να εξάγει πληροφορία από αυτά τα
δεδομένα, και να την αξιοποιεί στην λήψη αποφάσεων. Η παρούσα διπλωματική εργασία
ασχολείται με την εφαρμογή τεχνικών
Predictive Analytics
που αξιοποιούν αυτά τα
δεδομένα, και αποσκοπούν στην βελτιστοποίηση της σχεδίασης προϊόντων και υπηρεσιών.
Αρχικά, γίνεται μια επισκόπηση των διαδεδομένων και αποτελεσματικών εφαρμογών που
έχουν τα
Predictive Analytics
σε τομείς όπως η προώθηση και οι πωλήσεις. Έπειτα, η
διαδικασία της σχεδίασης αναλύεται ώστε να αποφανθούν οι μεταβλητές τις οποίες θα
καλούνται να συσχετίσουν οι εφαρμογές των
Predictive Analytics.
Αναφέρονται
παραδείγματα επιτυχημένων εφαρμογών
Predictive Analytics
από επιχειρήσεις στον τομέα
των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της σχεδίασης. Στο επόμενο στάδιο αναλύεται η
διαδικασία της δημιουργίας ενός προβλεπτικού μοντέλου, από τον καθορισμό του σκοπού
του και την συλλογή δεδομένων, μέχρι και τις μετρικές και τεχνικές για την αξιολόγηση
του.
Τα εργαλεία και οι αλγόριθμοι αξιολογούνται με βάση ένα σύνολο από έρευνες που
μελετήθηκαν, και εξάγονται συμπεράσματα για την αξιοποίηση των δεδομένων των μέσων
κοινωνικής δικτύωσης σε αυτά. Τέλος, προτείνονται κάποια προβλεπτικά μοντέλα
αποκλειστικά για τη σχεδίαση προϊόντων και υπηρεσιών, και συγκρίνονται με ήδη υπάρχοντα |
el |
heal.advisorName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ασκούνης, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαρράς, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Ασημακόπουλος, Βασίλειος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων. Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
144 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|