dc.contributor.author |
Αλυσανδράτου, Σοφία
|
el |
dc.contributor.author |
Ψαρρά, Μικαέλα
|
el |
dc.contributor.author |
Alysandratou, Sofia
|
en |
dc.contributor.author |
Psarra, Mikaela
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-10-22T11:13:37Z |
|
dc.date.available |
2016-10-22T02:00:18Z |
|
dc.date.issued |
2015-10-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41456 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.9891 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Θέατρο |
el |
dc.subject |
Παράσταση |
el |
dc.subject |
Αρδηττός |
el |
dc.subject |
Μετς |
el |
dc.subject |
Σκηνή |
el |
dc.subject |
Theatre |
en |
dc.subject |
Performance |
en |
dc.subject |
Ardittos |
el |
dc.subject |
Mets |
el |
dc.subject |
Stage |
el |
dc.title |
Επί σκηνής | Άγρας 22 |
el |
dc.title |
On stage | Agras 22 |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Από τον αρχιτεκτονικό χώρο στη θεατρική ψευδαίσθηση |
el |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
Θέατρο |
el |
heal.classification |
Architecture |
en |
heal.classification |
Theatre |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-07-20 |
|
heal.abstract |
Η διπλωματική εργασία αυτή προσανατολίστηκε γύρω από το θέατρο, το οποίο αποτελεί ένα ιδιαίτερης σημασίας πολιτιστικό χώρο που συνδυάζει το δημόσιο χαρακτήρα και την κοινωνική διάσταση με τον πολιτισμό και την τέχνη. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι στη σύγχρονη εποχή η δραματουργία διευρύνεται και σε άλλα καλλιτεχνικά πεδία υπό τον γενικευμένο όρο performing arts ώστε ο χώρος του θεάτρου να συνιστά πλέον ένα "χώρο θεάματος" με την ευρύτερη έννοια. Αναλύοντας το θέατρο όσον αφορά στο χώρο διακρίνει κανείς τρείς βασικές κατηγορίες. Το θεατρικό, το δραματικό και το σκηνικό. Η σύνθετη μορφή του θεάτρου ως κτίριο δεν περιορίζεται μόνο στο χώρο που πραγματοποιείται η παράσταση αλλά περιλαμβάνει και ένα πλήθος υποστηρικτικών χώρων οργανικά ενταγμένων με τον θεατρικό όπως την αίθουσα αναμονής, το φουαγιέ, τα παρασκήνια κλπ. Οι χώροι αυτοί μπορούν να θεωρηθούν τόποι μύησης και προετοιμασίας για τη μυσταγωγία του θεατρικού δρώμενου και δεν παύουν να αποτελούν πεδίο διείσδυσης, ακόμα και προέκταση του κοινωνικού χώρου, στους οποίους περιλαμβάνονται εκτός από τις σχετικές με την θεατρική πράξη δραστηριότητες, και διανθρώπινες σχέσεις. Με βάση την κοινωνική διάσταση που εμπεριέχει η θεατρική διαδικασία, εντοπίζεται ένα μέρος το οποίο να είναι κεντρικό ώστε να καλύπτει ένα ευρύ φάσμα κοινού και όχι μόνο το στενά συνδεδεμένο με την περιοχή. Η περιοχή του Μετς που τελικά επιλέχτηκε συνδυάζει τις διαφορετικές κλίμακες που μπορούν να ικανοποιήσουν αυτές τις συνθήκες ώστε για τη γειτονιά να αποτελεί τοπόσημο και σημείο αναφοράς αλλά συγχρόνως να έχει εμβέλεια υπερτοπικής σημασίας. |
el |
heal.abstract |
This diploma thesis refers to the concept of theater, which translates to an important cultural space that combines both the public character and social aspect of culture and art. In modern times the dramaturgy has expanded in other artistic fields under the general term 'performing arts'. Therefore the theater space itself nowadays constitutes a "show room" in the broadest sense. Regarding the theater spaces one can distinguish three main categories. The theatrical, the dramatic and the scenical. The complexity of the theatre as a building is not only restricted to the performance space but also includes a number of supporting areas organically integrated with it, such as the reception area, the foyer, the backstage etc. These spaces can be considered as a preparation for the ritual of theatrical performance and they are a penetrating field, even an extension of the social space. Focusing on its social dimension it was important to choose a region that is both central and covers a wide range of audiences coming from different areas. The neighborhood of Mets combines different scales and satisfies these conditions in such a way that this theatre can be distinguished as a landmark and a reference point. |
en |
heal.advisorName |
Τσιράκη, Σοφία |
el |
heal.advisorName |
Βασιλάτος, Παναγιώτης |
el |
heal.advisorName |
Tsiraki, Sofia |
en |
heal.advisorName |
Vasilatos, Panayotis |
el |
heal.committeeMemberName |
Αυγερινού - Κολώνια, Σοφία |
el |
heal.committeeMemberName |
Avgerinou - Kolonia, Sofia |
el |
heal.committeeMemberName |
Γυφτόπουλος, Σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Giftopoulos, Stavros |
en |
heal.committeeMemberName |
Καραδήμας, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Karadimas, Konstantinos |
en |
heal.committeeMemberName |
Ξένου, Ευανθία |
el |
heal.committeeMemberName |
Xenou, Evanthia |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Συνθέσεων Τεχνολογικής Αιχμής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|