HEAL DSpace

Η κοινωνία της φαντασμαγορίας υπό το πρίσμα των νέων μέσων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Μπεριστιάνου, Ευανθία el
dc.contributor.author Beristianou, Evanthia en
dc.date.accessioned 2015-10-26T09:41:14Z
dc.date.available 2015-10-26T09:41:14Z
dc.date.issued 2015-10-26
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41464
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1349
dc.rights Default License
dc.subject Τέχνη el
dc.subject Λάμψη el
dc.subject Θεάματα el
dc.subject Ψηφιακά έργα el
dc.subject Πόλεις el
dc.subject Art en
dc.subject Shine en
dc.subject Spectacles en
dc.subject Digital works of art en
dc.subject Cities en
dc.title Η κοινωνία της φαντασμαγορίας υπό το πρίσμα των νέων μέσων el
dc.title The society of spectacle through the frame of new media en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Cities and towns (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85026130) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-07-17
heal.abstract Παρατηρώντας το σύγχρονο αστικό τοπίο, αυτό φαίνεται να κατακλύζεται από οπτικοακουστικά ψηφιακά έργα ή θεάματα, τα οποία σταδιακά επηρεάζουν τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το έργο τέχνης, το χώρο, καθώς και τις προσδοκίες μας από αυτά. Βαδίζοντας στον άξονα της εξέλιξης των οπτικοακουστικών έργων -ψηφιακών πλέον- διερευνώνται τα στοιχεία που μας έλκουν, μας απορροφούν και εν μέρει παγιώνουν αυτής της μορφής τα έργα ως μια κοινώς αποδεκτή αισθητική, καθώς επίσης και ο ρόλος τους στη διαμόρφωση του σύγχρονου αστικού τοπίου. Οι αντιλήψεις σχετικά με την αισθητηριακή βίωση του χώρου, την αποδοχή και απόλαυση των ψευδαισθησιακών και ρευστών περιβαλλόντων, την εισαγωγή της τέχνης στην καθημερινότητα και την παιγνιώδη αντιμετώπιση του χώρου και της ζωής, που εμφανίζονται από τις αρχές του προηγούμενου αιώνα, πραγματώνονται με τη συμβολή των συνεχώς εξελισσόμενων τεχνολογικών και θεωρητικών εργαλείων. Ξεκινώντας από τις μεταπολεμικές κοινωνίες του θεάματος, μεταβαίνουμε σταδιακά σε κόσμους ανοιχτούς τόσο στην τέχνη και την έκφραση, την απόλαυση και την κριτική τους, όσο και σε κοινωνίες εθισμένες στη λάμψη και σε μια νέα μορφή εμπορικής φαντασμαγορίας. Στην εποχή του απόλυτου πλουραλισμού, των άπειρων δεδομένων και δυνατοτήτων, τα πάντα μπορούν να παρουσιαστούν και να προσληφθούν ως τέχνη. Ο δημόσιος χώρος κατακλύζεται από έργα- προϊόντα, εφήμερα και όλο και πιο εντυπωσιακά. el
heal.abstract Observing the contemporary urban landscape, this seems to be flooded with audiovisual digital works of artor events, which gradually affect the way we perceive both the artwork and space, as long as our expectations of them. Moving on the axis of the development of audiovisual works -nowadays digital- the paper aims to investigate elements that attract us, absorb and eventually consolidate this form of works as the commonly accepted aesthetics, as well as their role in the shaping of the modern urban landscape. Perceptions about the sensory experience of space, acceptance and enjoyment of hallucinatory and liquid environments, the introduction of art in everyday life and its playful treatment of space and life, appeared from the beginning of last century, and were realized with the contribution of constantly evolving technological and theoretical tools. Starting from the postwar society entertainment, we move gradually toward worlds open both in art and expression, enjoyment and critique, and in societies addicted to shine and to a new form of commercial spectacle. In the era of absolute pluralism of data and infinite possibilities, everything can be presented and hired as art. Public space is filled with projects and products, ephemera and more and more impressive. en
heal.advisorName Γρηγοριάδης, Γιάννης el
heal.committeeMemberName Καλαϊτζίδου, Χαριτωμένη el
heal.committeeMemberName Ανδριανόπουλος, Τηλέμαχος en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua el
heal.numberOfPages 86 el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής