dc.contributor.author |
Μητσούλας, Σωτήρης
|
el |
dc.contributor.author |
Mitsoulas, Sotiris
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-11-05T11:18:02Z |
|
dc.date.available |
2015-11-05T11:18:02Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41534 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10585 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Θέατρα |
el |
dc.subject |
Theatres |
en |
dc.subject |
Πόλεις |
el |
dc.subject |
Σκηνή |
el |
dc.subject |
Θεατρικότητα |
el |
dc.subject |
Καλαμάτα |
el |
dc.subject |
Cities |
en |
dc.subject |
Stage |
en |
dc.subject |
Theatricality |
en |
dc.subject |
Kalamata |
en |
dc.title |
Η Θεατρική Τοπογραφία της Πόλης: Υπαίθρια Θέατρα και Δημόσιος Χώρος στην πόλη της Καλαμάτας |
el |
dc.title |
The Theatrical Topography of the City: Open Theatres and Public Space in the city of Kalamata |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-07-23 |
|
heal.abstract |
Η εργασία αφορά στον σχεδιασμό τριών δημόσιων χώρων και υπαίθριων θεάτρων στην Καλαμάτα (παραλία, πάρκο ΟΣΕ, κάστρο). Σημεία διαφορετικού χαρακτήρα (ανάγλυφο, ιστορία, χώρος, σχέση με αστικό ιστό), που είτε είναι ήδη δημόσιοι χώροι είτε σχεδιάζονται ως τέτοιοι, γίνονται υποδοχείς θεατρικής δράσης, άρρηκτα συνδεδεμένης με την πόλη, η οποία συμμετέχει στην θεατρική παράσταση με διαφορετικό τρόπο κάθε φορά. Η ίδια η πόλη δίνει τα εναύσματα για τη διαμόρφωση της σκηνής και της διάταξης των θεατών: η “ατέρμονη σκηνή” στην παραλία (στη γραμμή του ορίζοντα), τα τραίνα στο πάρκο ως χωρικά όρια (κάτω από τον ορίζοντα) και το κάστρο ως “πανοραμικό μπαλκόνι” (πάνω από τον ορίζοντα) αναδεικνύουν την θεατρικότητα του δημόσιου χώρου μιας πόλης που βρίσκεται σε πολιτιστική ανάπτυξη. |
el |
heal.abstract |
The project is about the design of three public spaces and open theatres in the city of Kalamata (seafront, train park, castle). Points of different character (terrain, history, space, connection with the urban web), that either are already public spaces or are designed as such, become receptors of theatrical act in different ways. The city itself affects the design of the theatrical stage and the seating arrangement for the spectators: the “infinite stage” at the seafront (at the horizon line), the trains at the park as spatial limits (below the horizon line) and the castle as a “panoramic balcony” (above the horizon line) highlight the theatricality of the public space of a city that is in a cultural development. |
en |
heal.advisorName |
Βοζάνη, Αριάδνη |
el |
heal.advisorName |
Ξένου, Ευανθία |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|