dc.contributor.author |
Kostovasili, Margarita
|
en |
dc.contributor.author |
Κωστοβασίλη, Μαργαρίτα
|
el |
dc.date.accessioned |
2015-11-09T09:59:37Z |
|
dc.date.available |
2015-11-09T09:59:37Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-09 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41559 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10731 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Προσομοίωση |
el |
dc.subject |
Εκκένωση |
el |
dc.subject |
Έκτακτη ανάγκη |
el |
dc.subject |
Ταυτόχρονη ανάλυση ευαισθησίας |
el |
dc.subject |
Συμπεριφορά οδηγών |
el |
dc.subject |
Simulation |
en |
dc.subject |
Evacuation |
el |
dc.subject |
Emergency |
el |
dc.subject |
All-at-once sensitivity analysis |
el |
dc.subject |
Driver behaviour |
el |
dc.title |
Simulation-based evaluation of evacuation effectiveness using all-at-once sensitivity analysis |
en |
dc.title |
Διερεύνηση αποτελεσματικότητας εκκένωσης με χρήση προσομοίωσης και ταυτόχρονης ανάλυσης ευαισθησίας |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Transportation |
en |
heal.classification |
Συγκοινωνιακή Τεχνική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-11-21 |
|
heal.abstract |
Σε όλο τον κόσμο, κατά καιρούς συμβαίνουν ανθρωπογενή ή φυσικά φαινόμενα, τα οποία διαμορφώνουν συνθήκες έκτακτης ανάγκης και αναγκάζουν μικρούς ή μεγάλους πληθυσμούς να εκκενώσουν μια περιοχή για την ασφάλειά τους. Σημαντική παράμετρος για τη λειτουργία της εκκένωσης αποτελεί η συμπεριφορά των οδηγών. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μια αναλυτική μελέτη της αποτελεσματικότητας της εκκένωσης συναρτήσει της συμπεριφοράς των οδηγών, με τη μέθοδο της ανάλυσης ευαισθησίας. Η συλλογή δεδομένων για την παράμετρο αυτή είναι δύσκολη έως αδύνατη σε πραγματικές συνθήκες, οπότε επιλέγεται η κυκλοφοριακή προσομοίωση για την περιγραφή της. Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει κατά πόσο η επιθετικότητα των οδηγών επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας της εκκένωσης. Η επιλογή του μοντέλου που διέπει τη συμπεριφορά των οδηγών γίνεται μέσω ταυτόχρονης ανάλυσης ευαισθησίας των παραμέτρων. Το μοντέλο αυτό εφαρμόζεται για κάποια εύρη τιμών των σημαντικών παραμέτρων σε κάποια σενάρια ζήτησης, με ή χωρίς την εφαρμογή βελτιωτικών μέτρων. Τελικά, προκύπτουν εύρη χρονικής διάρκειας εκκένωσης και ο αριθμός των ανθρώπων που εκκενώνονται. Τα συμπεράσματα της έρευνας περιλαμβάνουν την παρατήρηση ότι η αντιστροφή συνδέσμων αυξάνει σημαντικά την αποτελεσματικότητα της διαδικασίας, μειώνοντας τη χρονική διάρκεια, ενώ η αξιοποίηση μέσων μαζικής μεταφοράς αυξάνει σημαντικά τον αριθμό του πληθυσμού που εκκενώνεται. |
el |
heal.abstract |
Worldwide, manmade or natural phenomena occasionally occur, that form emergency conditions and force small or big populations to evacuate an area for their safety. Drivers’ behavior becomes a very important factor for the evacuation’s operation. This dissertation is an analytical research of the effectiveness of evacuation according to drivers’ behavior, using the sensitivity analysis method. Collecting real-time data about that factor is a difficult to impossible task, therefore, traffic simulation is the most appropriate method for analysis. Our goal is to investigate how drivers’ aggression affects the evacuation effectiveness. The drivers’ behavior model is chosen through all-at-once sensitivity analysis of the parameters. This model is applied to some demand scenarios for some important parameters’ value ranges, regardless of the application of improvement actions. Finally, many interesting results are coming of this investigation. The most important conclusion is that the contraflow lane reversal increases the evacuation effectiveness, reducing the duration, while using the public transport increases the number of the evacuated people |
en |
heal.advisorName |
Αντωνίου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
147 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|