HEAL DSpace

Διασυνδέσεις μεταξύ λιμένων στην Ελληνική Ναυτιλία: Μία οικονομετρική διερεύνηση GVAR

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Γιαννίκα, Χαραλαμπία el
dc.contributor.author Giannika, Charalampia en
dc.date.accessioned 2015-11-23T10:54:52Z
dc.date.available 2015-11-23T10:54:52Z
dc.date.issued 2015-11-23
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41598
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10896
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εμπορευματοκιβώτια, Αυτοπαλίνδρομο, λιμάνι Πειραιά, λιμάνι Θεσσαλονίκης, λιμάνι Βόλου, containers,VAR, Piraeus port,Thesaloniki port, Volos port el
dc.title Διασυνδέσεις μεταξύ λιμένων στην Ελληνική Ναυτιλία: Μία οικονομετρική διερεύνηση GVAR el
dc.contributor.department Α.Κ.Ε.Δ el
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Διασυνδέσεις λιμένων el
heal.language el el
heal.access free el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-11-09
heal.abstract Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει την οικονομική διασύνδεση τριών μεγάλων ελληνικών λιμανιών (Πειραιάς, Θεσσαλονίκη, Βόλος), μέσα από τις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό είναι το Παγκόσμιο Αυτοπαλίνδρομο Διανυσματικό (GVAR) Μοντέλο. Τα στοιχεία της κίνησης των εμπορευματοκιβωτίων αφορούν το χρονικό διάστημα Ιανουάριος 1998 έως το Δεκέμβριο του 2012. Η στατιστική μελέτη πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του πακέτου STATA, μέσω κατάλληλων οικονομετρικών τεχνικών που παρουσιάζονται στην εργασία. Οι μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν περιλαμβάνουν την κίνηση των εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και του Βόλου, το συνολικό αριθμό του παγκόσμιου στόλου των πλοίων που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια, το Α.Ε.Π., την ανεργία, το εμπόριο, την πίστωση, την τιμή του πετρελαίου, το επιτόκιο και την τιμή της ισοτιμίας συναλλάγματος μεταξύ ευρώ και δολαρίου. Το βασικό εύρημα είναι ότι μία διαταραχή σε ένα λιμάνι δεν έχει, στη γενική περίπτωση, στατιστικά σημαντική επίπτωση σε κάποιο άλλο. el
heal.advisorName Μιχαηλίδης, Παναγιώτης el
heal.committeeMemberName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Μηλιός, Γιάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua el
heal.numberOfPages 127 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα