dc.contributor.author | Γιαννίκα, Χαραλαμπία | el |
dc.contributor.author | Giannika, Charalampia | en |
dc.date.accessioned | 2015-11-23T10:54:52Z | |
dc.date.available | 2015-11-23T10:54:52Z | |
dc.date.issued | 2015-11-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41598 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10896 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εμπορευματοκιβώτια, Αυτοπαλίνδρομο, λιμάνι Πειραιά, λιμάνι Θεσσαλονίκης, λιμάνι Βόλου, containers,VAR, Piraeus port,Thesaloniki port, Volos port | el |
dc.title | Διασυνδέσεις μεταξύ λιμένων στην Ελληνική Ναυτιλία: Μία οικονομετρική διερεύνηση GVAR | el |
dc.contributor.department | Α.Κ.Ε.Δ | el |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.classification | Διασυνδέσεις λιμένων | el |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2015-11-09 | |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναλύσει την οικονομική διασύνδεση τριών μεγάλων ελληνικών λιμανιών (Πειραιάς, Θεσσαλονίκη, Βόλος), μέσα από τις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό είναι το Παγκόσμιο Αυτοπαλίνδρομο Διανυσματικό (GVAR) Μοντέλο. Τα στοιχεία της κίνησης των εμπορευματοκιβωτίων αφορούν το χρονικό διάστημα Ιανουάριος 1998 έως το Δεκέμβριο του 2012. Η στατιστική μελέτη πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του πακέτου STATA, μέσω κατάλληλων οικονομετρικών τεχνικών που παρουσιάζονται στην εργασία. Οι μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν περιλαμβάνουν την κίνηση των εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και του Βόλου, το συνολικό αριθμό του παγκόσμιου στόλου των πλοίων που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια, το Α.Ε.Π., την ανεργία, το εμπόριο, την πίστωση, την τιμή του πετρελαίου, το επιτόκιο και την τιμή της ισοτιμίας συναλλάγματος μεταξύ ευρώ και δολαρίου. Το βασικό εύρημα είναι ότι μία διαταραχή σε ένα λιμάνι δεν έχει, στη γενική περίπτωση, στατιστικά σημαντική επίπτωση σε κάποιο άλλο. | el |
heal.advisorName | Μιχαηλίδης, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Μηλιός, Γιάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | el |
heal.numberOfPages | 127 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: