dc.contributor.author |
Δημητρακόπουλος, Παντελής
|
el |
dc.contributor.author |
Dimitrakopoulos, Pantelis
|
en |
dc.date.accessioned |
2015-11-24T10:45:16Z |
|
dc.date.available |
2015-11-24T10:45:16Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41611 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10434 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
ΜΕΚ |
el |
dc.subject |
Ναυτικά ΜΕΚ |
el |
dc.subject |
Συναρτήσεις Wiebe |
el |
dc.subject |
Θερμοδυναμική |
el |
dc.subject |
Κινητήρες DIESEL |
el |
dc.title |
Investigation for the effect of load on the heat release rate of two stroke marine diesel engines |
en |
dc.title |
Διερεύνηση της επίδρασης του φορτίου στο ρυθμό έκλυσης θερμότητας δίχρονων ναυτικών κινητήρων Diesel |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
ΜΕΚ |
el |
heal.classification |
Μηχανολογία |
el |
heal.classification |
Θερμοδυναμική |
el |
heal.classification |
Μαθηματικά |
el |
heal.classification |
Σχέσεις Wiebe |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2015-10-16 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία ξεκινάει με μία αναλυτική καταγραφή της σημαντικής θεωρίας γύρω από τις μηχανές εσωτερικής καύσης και ειδικότερα της λειτουργίας των ναυτικών βραδύστροφων κινητήρων Diesel, την καύση σε κινητήρες Diesel, την ρύθμιση του φορτίου τους και τα υποστηρικτικά συστήματα τους.
Έπειτα, αναλύεται η βασική φυσική και η θερμοδυναμική που διέπει τις μηχανές εσωτερικής καύσης και την λειτουργία τους. Εξετάζονται εκτενέστατα τα σημαντικότερα μεγέθη, όπως η πίεση, ο ρυθμός έκλυσης θερμότητας, η ισχύς και άλλα. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στις σχέσεις Wiebe, που χρησιμοποιούνται ιδιαιτέρως για την προσέγγιση και αναπαραγωγή των δεδομένων μετρήσεων.
Στο κυρίος μέρος της διπλωματικής γίνεται η παρουσίαση των μετρήσεων και τις επεξεργασίας που έγινε, με παράλληλη παράθεση των συμπερασμάτων που προκύπτουν για κάθε κινητήρα. Στο ίδιο σημείο, γίνεται η προσπάθεια ελαχιστοποίησης του σφάλματος μεταξύ των αποτελεσμάτων της μονής και της διπλής Wiebe και των δεδομένων μετρήσεων με τελικό σκοπό των υπολογισμό εκείνων των συντελεστών που τις αναπαράγουν και τις προσεγγίζουν σε καλύτερο βαθμό. Ακόμη, γίνεται αναγνώριση των σημαντικών μεγεθών και σημείων για κάθε κινητήρα σε κάθε δεδομένο φορτίο, με παράλληλο σχολιασμό τους.
Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μία προσπάθεια αναπαραγωγής του ρυθμού έκλυσης θερμότητας για κάθε φορτίο του κινητήρα, πέρα από τα δεδομένα, μέσω των σχέσεων Wiebe. Η διαδικασία περιγράφεται αναλυτικά στο συγκεκριμένο κεφάλαιο και τα αποτελέσματα συγκρίνονται με τις μετρήσεις, που αποτελούν το μόνο σημείο αναφοράς για την εγκυρότητα τις μεθόδου και των αποτελεσμάτων της.
Η εργασία κλείνει με την παράθεση του αντίστοιχου κώδικα Matlab στο κεφάλαιο των παραρτημάτων και την παράθεση των πηγών της εργασίας στο κεφάλαιο της βιβλιογραφίας. |
el |
heal.advisorName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Χουντάλας, Δημήτριος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιακουμής, Ευάγγελος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
129 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|