HEAL DSpace

Investigation for the effect of load on the heat release rate of two stroke marine diesel engines

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δημητρακόπουλος, Παντελής el
dc.contributor.author Dimitrakopoulos, Pantelis en
dc.date.accessioned 2015-11-24T10:45:16Z
dc.date.available 2015-11-24T10:45:16Z
dc.date.issued 2015-11-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/41611
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.10434
dc.rights Default License
dc.subject ΜΕΚ el
dc.subject Ναυτικά ΜΕΚ el
dc.subject Συναρτήσεις Wiebe el
dc.subject Θερμοδυναμική el
dc.subject Κινητήρες DIESEL el
dc.title Investigation for the effect of load on the heat release rate of two stroke marine diesel engines en
dc.title Διερεύνηση της επίδρασης του φορτίου στο ρυθμό έκλυσης θερμότητας δίχρονων ναυτικών κινητήρων Diesel el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΜΕΚ el
heal.classification Μηχανολογία el
heal.classification Θερμοδυναμική el
heal.classification Μαθηματικά el
heal.classification Σχέσεις Wiebe el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2015-10-16
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία ξεκινάει με μία αναλυτική καταγραφή της σημαντικής θεωρίας γύρω από τις μηχανές εσωτερικής καύσης και ειδικότερα της λειτουργίας των ναυτικών βραδύστροφων κινητήρων Diesel, την καύση σε κινητήρες Diesel, την ρύθμιση του φορτίου τους και τα υποστηρικτικά συστήματα τους. Έπειτα, αναλύεται η βασική φυσική και η θερμοδυναμική που διέπει τις μηχανές εσωτερικής καύσης και την λειτουργία τους. Εξετάζονται εκτενέστατα τα σημαντικότερα μεγέθη, όπως η πίεση, ο ρυθμός έκλυσης θερμότητας, η ισχύς και άλλα. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στις σχέσεις Wiebe, που χρησιμοποιούνται ιδιαιτέρως για την προσέγγιση και αναπαραγωγή των δεδομένων μετρήσεων. Στο κυρίος μέρος της διπλωματικής γίνεται η παρουσίαση των μετρήσεων και τις επεξεργασίας που έγινε, με παράλληλη παράθεση των συμπερασμάτων που προκύπτουν για κάθε κινητήρα. Στο ίδιο σημείο, γίνεται η προσπάθεια ελαχιστοποίησης του σφάλματος μεταξύ των αποτελεσμάτων της μονής και της διπλής Wiebe και των δεδομένων μετρήσεων με τελικό σκοπό των υπολογισμό εκείνων των συντελεστών που τις αναπαράγουν και τις προσεγγίζουν σε καλύτερο βαθμό. Ακόμη, γίνεται αναγνώριση των σημαντικών μεγεθών και σημείων για κάθε κινητήρα σε κάθε δεδομένο φορτίο, με παράλληλο σχολιασμό τους. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μία προσπάθεια αναπαραγωγής του ρυθμού έκλυσης θερμότητας για κάθε φορτίο του κινητήρα, πέρα από τα δεδομένα, μέσω των σχέσεων Wiebe. Η διαδικασία περιγράφεται αναλυτικά στο συγκεκριμένο κεφάλαιο και τα αποτελέσματα συγκρίνονται με τις μετρήσεις, που αποτελούν το μόνο σημείο αναφοράς για την εγκυρότητα τις μεθόδου και των αποτελεσμάτων της. Η εργασία κλείνει με την παράθεση του αντίστοιχου κώδικα Matlab στο κεφάλαιο των παραρτημάτων και την παράθεση των πηγών της εργασίας στο κεφάλαιο της βιβλιογραφίας. el
heal.advisorName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Χουντάλας, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ρακόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Γιακουμής, Ευάγγελος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 129 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής